حجت الله ایزدی رویکرد دوران سازندگی و توسعه سیاسی را عامل کمرنگ شدن ارزشهای دفاع مقدس دانست .

حجت الله ایزدی ضمن حضور در کافه خبر، مهمترین عامل نهادینه شدن تجمل گرایی در دروان پس از جنگ را سیاست برخی از مدیران اجرایی برشمرد و گفت: برخی از مدیران اجرایی این سخن امام(ره) مبنی بر اینکه جنگ ما جنگ فقر وغنا است را نادیده گرفتند و حتی درخطبه های نمازجمعه فرهنگ بسیجی مسخره کردند و این موضوع را مطرح نمودند که دیگر دوران این حرف ها گذشته است .
وی افزود: این تخریب راهبردی فرهنگ بسیجی در دوران سازندگی و حتی در دوران توسعه سیاسی باعث شد که ارزش های دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود که نتیجه این خطای راهبردی بی هویت شدن جوانان جامعه بود .
ایزدی ضمن بیان اینکه جامعه بسیار هوشیار است اظهار داشت: جامعه این برداشت را نپذیرفت کما اینکه در دوران توسعه سیاسی مدیران حاکم بر جامعه تلاش می کردند یک چهره خشن از بسیج را به جامعه ارائه بدهد .
وی در پایان تاکید کرد : در حال حاضر جامعه نیز به این نتیجه دست پیدا کرده است که تنها راه برون رفت از بحران بی هویتی جوانان ، بازگشت به ارزش های دفاع مقدس است .

مشروح این گفت و گو در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

/27214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    3 0
    هر وقت اين اصولگرايان كم مي آرند ميرن سراغ انتقا از اصلاح طلبان. الان مشكلات از همه نوع در مملكت بيداد مي كنه و مقصرش اصولگرايي است