فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 3 عضو یک باند حرفه ای سرقت خودرو خبر داد که در پوشش یدک کش امداد خودرو اقدام بسرقت می کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کشوری" در خصوص این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از میادین اصلی شهر کرمانشاه ، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 20 این کلانشهر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و در بررسیهای خود دریافتند یکدستگاه سواری پژو 405 متعلق به یکی از شهروندان به سرقت رفته است که در این راستا ماموران بدون فوت وقت اقدامات خود را جهت کشف موضوع آغاز کردند. وی افزود: ماموران در بررسیهای خود دریافتند یکی از اماکن نزدیک به محل سرقت مجهز به دوربین مدار بسته می باشد که پس از اخذ مجوزهای لازم فیلم دوربین بازبینی شده و مشخص گردید خودرو توسط یکدستگاه نیسان یدک کش با آرم یکی از شرکت های امداد خودرو حمل و به سرقت رفته است.

سردار "کشوری" در ادامه بیان داشت: در این رابطه با کار اطلاعاتی مستمر و حساب شده ماموران کلانتری 20 کرمانشاه هویت مالک خودرو یدک کش شناسایی و طی یک قرار صوری در مرکز شهر کرمانشاه دستگیر شد. رییس پلیس استان کرمانشاه ضمن اشاره به اعتراف متهم به سرقت خودروی مذکور تصریح کرد: در این راستا با اطلاعات کسب شده از متهم 2 همدست وی که دارای چندین فقره سابقه کیفری می باشند نیز شناسایی شده و در 2 عملیات جداگانه در شهر کرمانشاه دستگیر شدند.
سردار "کشوری" ادامه داد: در بازرسی های بعمل آمده از مخفیگاه متهمان خودرو پژو 405 مسروقه، تعداد 12 قطعه پلاک خودرو و موتورسیکلت، یک قبضه اسلحه غیر مجاز و یک حقه وافور کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهم اصلی پرونده با قرار یک میلیارد ریال و 2 همدست وی نیز با قرارهای 800 میلیون ریالی جهت تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =