شفای کودک درون و رسیدگی به احوال آن در کنار فرصتی استثنایی برای تفکر و تامل در بینایی انسان با توصیه‌های تاثیرگذار شخصیت جهانی و ستایش شده «هلن کلر» محتوای دو کتاب جدید یک ناشر حوزه روانشناسی است.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات روانشناسی و هنر چاپ دوم «99 راه برای شفای کودک درون» نوشته شهربانو قهاری را منتشر کرد.

کودک درون، کودک خردسالی است که در درون همه ماست. این کوچولوی درون وقتی مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد خود را در لایه‌ای می‌پوشاند و در جایی در عمیق‌ترین سطح روان پنهان می‌شود. با این کار شما مشکلات جسمانی و روان‌پزشکی از جمله افسردگی و اضطراب را تجربه خواهید کرد و حالا این کتاب جیبی و خواندنی راه هایی برای شفای این کودک به شما آموزش می دهد.

با هم چند نمونه از این توصیه ها را بخوانیم:

وقتی دلتان گرفت، گریه کنید، هر گز جلوی خودتان را نگیرید. گریستن نشانه انسان بودن شماست، به علاوه کودک درون تان نیز آرام می شود.
*
درهنگام لزوم، از گفتن نه به دیگراننترسید، با این کار کودک درون تان از خوشحالی بشکن می زند چون چیزی را به او تحمیل نکرده اید.
*
کودک درون تان می گوید اگر از چیزی در ظاهرتان راضی نیستید، آن را تغییر دهید. برای مثال موهایتان را رنگ کنید، از وزن خود بکاهید ، مدل ابروی تان را تغییر دهید و...
*
فهرستی از تلفن و نشانی دوستان نزدیک و قابل اعتماد تهیه کنید و زمانی که احساس تنهایی می کنید به آنها زنگ بزنید و یا با آنها ملاقات کنید.»

 

بنابراین گزارش، این ناشر همچنین کتاب «سه روز برای دیدن» نوشته هلن کلر با ترجمه مرضیه خوبان فرد را برای دومین بار به بازار کتاب عرضه کرد. در پشت جلد کتاب از زبان هلن کلر  آمده است: «اگر فقط سه روز برای دیدن فرصت داشته باشی و با ظلمتی که در شب سوم نزدیک می شود، می دانی که خورشید هرگز دوباره طلوع نخواهد کرد. پس چطور آن سه روز گرانبها را می گذرانی...شاید این نوشته کوتاه درباره این که چطور باید این سه روز بینایی را بگذرانم باعث شود تا شما نیز برنامه ای برای خود تنظیم کنید.»

در بخشی از کتاب می خوانیم: «روز نخست روز شلوغی خواهد بود، باید با تمام عزیزانم تماس بگیرم و مدت طولانی به صورتشان نگاه کنم و زیبایی های ظاهری زیادی که در آنها هست در ذهنم حک کنم...»

 

این دو کتاب جمع و جور و خواندنی را که برای هدیه دادن در روزهای اول پاییز و به آنها که دوستشان می دارید، مناسب است با 6500 تومان می توانید تهیه کنید.

 

ساکنان تهران برای تهیه این دو کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را (درصورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =