فارس نوشت:

رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده گفت: سیاست‌ تحدید جمعیت توطئه استکبار برای سوزاندن ریشه ملت ایران است که باید متوقف شود.

کبری خزعلی پیش از ظهر امروز در همایش «تنظیم جمعیت، توطئه صهیونیستی»، در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: وظیفه بزرگ شیعه این است که در تمام صحنه‌هایی که اسلام تهدید می‌شود، وارد عمل شده و تلاش کند. گاهی جنگ به تهدید مرزها و عملیات نظامی محدود می‌شود اما گاهی نیز این جنگ به دیگر عرصه‌ها کشیده شده و مرزهای فکری و عقیدتی را در معرض آسیب قرار می‌دهد.

رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده ابراز داشت: پس از انقلاب اسلامی کشور ما در دوره‌ای درگیر جنگ نظامی شد و توانست در این عرصه پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ در این دوره شکل دیگری پیدا کرد اظهار کرد: دوره‌ای پس از جنگ اتفاق افتاد که تا چشم‌هایمان را باز کردیم، دشمن را دیدیم که درون خانه‌هایمان نفوذ کرده است.

خزعلی با اشاره به اینکه شیعه باید مرزبان اسلام باشد، بیان داشت: مرزبانی یعنی دشمن در هر نقطه‌ای وارد می‌شود، ما نیز در همان زمینه اقدامات دفاعی را شروع کنیم. امروز مرزبانی کار ساده‌ای نیست چرا که دشمن با چهره‌ای مانند خود ما وارد میدان شده و از پشت به ما خنجر می‌زند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به شاخص‌های تشخیص حرکت درست ابراز داشت: هر جا دشمن از اعمال ما خشنود شد، باید در عملکرد خود تجدیدنظر کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش جمعیت شیعه در جهان ادامه داد: استکبار می‌خواهد به این وسیله تعداد پیروان حقیقی اسلام در جهان را محدود کند.

خزعلی با بیان اهمیت مسئله جمعیت اظهار کرد: جمعیت منشأ قدرت است و موجب پیشرفت اقتصادی و اقتدار سیاسی و اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر عدم اعمال سیاست‌های کنترل جمعیت در شرایط حاضر عنوان داشت: طبق فرمایش ایشان هر گونه اقدام برای تحدید جمعیت باید پس از رسیدن جمعیت کشور به 150 میلیون نفر انجام شود. امام خمینی(ره) نیز در اوایل انقلاب این موضوع را مورد توجه قرار داده و بر ظرفیت کشور برای پذیرش 200 میلیون نفر تاکید کرده بودند.

رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده گفت: اظهار نگرانی‌هایی که در مسائل اقتصادی در زمینه افزایش جمعیت مطرح می‌شود، کارشناسی نیست چرا که در همین شرایط کشورهایی که بسیار بیش از ما تراکم جمعیت دارند، در رفاه نسبی بسیار خوبی زندگی می‌کنند.

خزعلی با اشاره به اینکه کشور ما با توجه به منابع و گستردگی سرزمینی ظرفیت 400 میلیون نفر را دارد گفت: جمعیت مولد و فعال منشأ ثروت و عظمت یک کشور است.

وی با بیان اهمیت افزایش جمعیت مسلمانان در دیدگاه اسلام بیان داشت: در فرمایشات معصومین(ع) هم ما این نکات را مشاهده می‌کنیم که این بزرگواران داشتن فرزند صالح را از نعمت‌های الهی می‌دانند و هیچ اشاره‌ای به موضوع مضر بودن تعداد زیاد فرزند ندارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تمایل کم خانواده‌های ایرانی به فرزندآوری را نتیجه تهاجم فرهنگی استکبار دانست و خاطر نشان کرد: از جانب دیگر ما می‌بینیم که در بسیاری از خانواده‌‌های قدیمی که تعداد فرزندان زیاد بوده است، هیچ مشکل و آسیبی وجود نداشته و اکثر فرزندان تربیت شده در این خانواده‌ها، مصداق بارز فرزند صالح هستند.

وی ادامه داد: غرب تلاش می‌کند تمام کشورها را بر اساس الگوی مادی خود ساماندهی کند و هیچ فرهنگی در شرایط کنونی از تهاجم فرهنگ مادی غرب در امان نیست.

خزعلی گفت: غرب در زمینه خانواده برنامه‌های مخرب بسیاری را برای جوامع اسلامی و کشور ما تدارک دیده است که یکی از نتایج منطقی این برنامه‌ها کاهش جمعیت مسلمانان و شیعیان است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 64
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    211 4
    یعنی نگرانی های جمعیتی برای کاهش جمعیت کارشناسی است؟ مردم هوشمندانه رفتار خواهند کرد
    • hamid57 IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      81 0
      جای فرهنگ سازی در استانهای مرزی... و دادن امکانات چه کار کردیم که حالا باید نگران موازنه سنی و شیعه بشویم؟ براد!ر خواهر! کسی که داره 5 تا بچه میاره 10 تاش رو هم میتونه بیاره. ضمنا با بچه بیشتر از جمعیت سالخورده ها چیزی کم نمیشه! سرباز هم همین الان بیشتر از اول انقلاب داریم. درسته؟ حالا بهتر نیست رقابت رو به "عقلانیت" تبدیل کنیم؟ نظر شما خواننده محترم چیه؟
    • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      153 1
      یکی برای من روشن کنه چرا سوییس 7 میلیون نفری از ایران 75 میلیون نفری و پاکستان 170 میلیون نفری، قدرت سیاسی، اقتصادی و علمی بیشتری داره؟ چرا؟
    • بدون نام IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      49 1
      شما اگر تونستی یک کشور نام ببری که منابع آبی آن از ایران کمتر باشد و تراکم بیشتری از ایران داشته باشد و باز وضع شان خوب باشد به من بگو. من اسم خودم را عوض میکنم. اتفاقا این شما هستی که متوجه محدودیت منابع آبی و کشاورزی ایران نیستی. کشوری که گندم وارد میکنه و تورم در آن بالای 50 درصد است.
    • بدون نام EU ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      55 2
      تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. یکی لطفا ربط بین تنظیم جمعیت و توطیه صهیونیستی را برای ما روشن کنه .هر بلاای که سر این مملکت می اید توطیه آمریکا و صهیونیسم است ؟؟؟ پس سهم خود ما و عقلانیت و تدبیر کجاست .
    • بدون نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      38 1
      لطفا یکی بگه این خانم تخصصشون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      39 1
      مساحت ملاک نیست. منابع طبیعی همچون آب مهم است. در ایران آب عامل محدود کننده جمعیت است. همین الان هم آخرین دریاچه ایران، ارومیه در حال خشک شدن هست و ما به خاطر نیازمند بودن به آب رودخانه های اطراف آن کاری از دستمان بر نمیاید. جمعیت ایران باید 30 میلیون نفر باشه.
    • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      57 2
      جمعیت بالا به شیعه ها اضافه نمیکنه. همینطور که الان میلیون ها ایرانی اعتقاد خود را از دست داده اند.
    • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      42 1
      زایمان بچه 5 میلیون خرج داره. شما پولشو میدی؟ همین الان اکثر بیمارستان های کشور قراضه هستند و اگه زلزله بیاد، سر مردم خراب میشه. پس چه زمان میخواهیم دست از ازدیاد جمعیت برداریم و به توسعه و نوسازی کشور بپردازیم؟
    • کارشناس IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      42 1
      واقعا این فکر این حرف.. پشتش چیه؟ سرگرم کردن مردم و روزنامه ها؟ اما اگر درست باشه مگه مسئولین سواد ندارند که این خانم باید بیاد بگه بهشون.... یه جوری این خانم کشور ژاپن رو مثال زده که انگار قراره فردا ما با سرعت نور پیشرفت کنیم. همین الان وضع جمعیت در سیستان فاجعه است اونجا نرخ رشد از دهه شصت هم بالاتر رفته!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      13 1
      آخه ژاپن که اصلا مثل ایران نیست. ژاپن میزان بارندگی چندین برابر ایران است. از کل اقیانوس و دریاهای اطراف هم ماهی میگیرند و به قولی غذای قالب شان ماهی است. تازه ژاپن مثال خوبی نیست. مثل مور و ملخ تو همدیگر میلولند و فرهنگشان به قناعت معروف است. شهرهایشان را چند طبقه ساخته اند و در پیاده رو مثل مور و ملخ هستند (مثل پیاده رو 15 خرداد خودمان در ایام خرید). ترافیک و خانه های نقلی و ماشین های کوچک ... آخه مگه ما باید بدترین شرایط الگویمان باشد؟ در ضمن همین ژاپن هم بیش از 30 سال است که نرخ باوری زیر 2 است.
    • esteghlali IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      12 10
      خیلی جالبه مردم حرف صهیونیستا و استکبار رو قبول میکنن ولی حرف مسئولین خودمون رو نه!!!!!!
  • بدون نام US ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    404 5
    400 میلیون تا به نظرتون کم نیست؟؟ کنتور که نمیندازه، من میگم برای 4 میلیارد ظرفیت هست. حرفیه؟؟
    • حسین GB ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      181 3
      میخوان از روش فشرده سازی مثل مسافرین اتوبوس شهری استفاده کنن و 4میلیارد نفرو جا بدن تو کشور!!
    • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      106 1
      مدل پاکستان و بنگلادش بسیار مناسب است ولی حتی آنها هم دهها برابر ما منابع آب دارند این 400 میلیون در ایران آب خوردن هم نخواهند داشت چه رسد به کشاورزی و استحمام
    • مسعود IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      40 1
      بعد از بیست سال دوباره قراره به عقب برگردیم! ما و نسلهای بعد ما باید تاوان حرفهای امثال این خانم را بدهد.
  • یکی از درون جمعیت IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    299 5
    نمی دانم بخندم یا گریه کنم !!!
    • ماهی IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      36 0
      من جامعه میخونم و چند واحد جمعیت شناسی هم پاس کردم والا ما همین الان هم با نرخ رشد 1/3 هر 50 سال یکبار دوبرابر میشه جمعیتمون!!! و اونوقت خودمونو اگه با آلمان مقایسه کنیم میفهمیم اونا هر 1400 سال 2 برابر میشن با اون همه امکاناتشون..... حالا خودتون قضاوت کنین
  • احمد ت IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    333 3
    از کشورهایی که جمعیت آنها زیاد هست ودر رفاه هستند میتوان به هند ،پاکستان ، بنگلادش، چین ، اشاره کرد !!!! بابا جون با این وضع اقتصادی که هر روز قیمت ها داره بالا میره ، ما خودمون هم زیادی هستیم چه برسه به بچه !!
  • بدون نام DE ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    263 6
    به جای این سمینار‌های بی‌ نتیجه وضعیت اقتصادی رو درست کنید ، من نامردم اگه ۶ تا بچه نیارم
  • بدون نام DE ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    308 5
    آخه اون غرب که میگی‌ داره توطئه می‌کنه ، خودش هم رشد جمعیتش منفیه ، یعنی‌ دشمن خودش هم هست ؟؟ شاید هم دشمن فرضی‌ خودش هست !!!
  • مسعود US ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    138 2
    جمعيت اگر همه چيز ، يا حداقل مسائل اساسي سر جاش باشه مايه قدرته. نه توي هر شرايطي
  • حسین NL ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    180 1
    ای کاش تعداد فرزندان و حقوق مسئولینی که مردم رو به فرزندآوری تشویق میکنن رو هم مینوشتید..!
  • بدون نام GB ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    243 3
    مشکل تورم، بیکاری، بهداشت، بازار ارز، بازار طلا و ... را حل کنید جمعیت 500 میلیون نه! یک میلیارد هم میشه...اصلا میریم از چین جمعیت وارد میکنیم :)
    • بدون نام DE ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      108 2
      آقا مگه خودمون اینجوریییم ؟!؟! خودمون تولید می‌کنیم
  • iraj IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    232 0
    برای بیکاری ومشکلات معیشتی همین هفتاد و چند میلیون کاری انجام بدهید چهار صد میلیون پیشکش.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    253 1
    آدم عاقل ازدواج نمی‌کنه چه برسه به اینکه بچه‌دار بشه. من 33 سالمه با مدرک فوق‌لیسانس و درآمد اندک هنوز ازدواج نکرده‌ام و تصمیم ندارم در این شرایط ازدواج کنم
    • بدون نام IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      98 1
      کار خوبی کردی رفیق. من ازدواج کردم توش موندم.
    • عذب EU ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      28 0
      من هم با 31 سال سن و کارشناسی ارشد و درآمد متوسط، تازه بفکر ازدواج افتادم، منتها تا مساله مسکن و ارز و طلا حل نشه، نمیتونم اقدامی بکنم، چون قدرت خریدم روزانه داره کم میشه. حالا امیدوارم مسولین این رو بخونن و بجای توصیه و شعار، وظایفشون رو درست انجام بدن، نتیجتا مساله جمعیت خودبخود حل میشه !!!
  • بدون نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    211 1
    ببخشید دلار چنده ؟؟؟ الان ؟؟ یا الان ؟؟؟؟
  • حسن IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    207 2
    همین جوون های که تو ایران هستند رو فراری ندید نمی خواد جمعیت زیاد کنید هر کسی رو می بینی می خواد بره خارج از دکترش بگیرید تا لات و ارازل و اوباش پدرم همیشه غصه می خوره چرا این همه بچه داره و شرمندشون هست
  • محمد A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    206 1
    یک ده آباد به از صد شهر خراب ،به نظرم به کیفیت تربیت توجه کردن خیلی مهم تر از زیاذ کردن جمعیت است
  • بدون نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    121 5
    بستگی دارد افزایش جمعیت و نحوه زندگی را با چه استاندارد و حداقل هایی ببینید. اگر مثل سومالی باشد مسلما شکی نیست.ولی اگر مثل دول و کشورهای با سطح HDI معادل 1-10 ببینید جمعیت 25 میلیون کافی است. زیرا دو سوم کشور خشک و نیمه خشک و کشاورزی مان به بارش اقلیمی وابسته است و سایر صنایع بستگی به قابلیت وارد نمودن تجهیزات صنعتی از دول دیگر دارد.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    181 0
    400 ميليون آدم زنده يا مرده اينو مشخص كنيد لطفا !!!!
  • نگار IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    187 6
    بچه کیلو چنده بابا؟؟ یه دونشم زیادیه اونم با این اوضاع. مجرد تو خرج خودش مونده چه برسه به متاهلش. همون ازدواج نکنی خیالت راحت تره. غم و غصتم کمتره.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    142 0
    در موقعیت جغرافیایی و کمربند بیابانی جهان ایم. با ابیاری کویر نیز سرسبز نمیشود . حتی اگر دریا در کویر ایجاد کنیم اقلیم انجا تغییر نمیکند. نا امنی در بارش است. بعضا مطرح میشود دشمن ابرها را تخلیه الکتریکی میکند. دانش ما کمتر است . غذای دام و طیور وارد و بستگی به کرامت و بخشش دول خارجی دارد. اگر 2 روز دان مرغ وارد نشود مرغ میشود 15000 تومان. تا زمانی که زیرساختار قوی شامل تولید مواد اولیه صنایع و عدالت گستری و تقویت نظارت جهت جلوگیری از یکسویه شدن جریان به جیب عده معدود نیست این مباحث افزایش را از ذهن خارج کنید.
  • منصور CA ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    148 2
    حكايت هاي گلستان سعدي: در فوايد خاموشي ناخوش آوازى با صداى بلند قرآن مى خواند، صاحبدلى از کنار او گذشت و به او گفت : ((ماهانه چقدر پول مى گیرى ، قرآن بخوانى ؟)) قارى : هیچ نمى گیرم . صاحبدل : پس چرا براى قرائت قرآن ، خود را آن همه زحمت مى دهى ؟ قارى : من قرآن را براى خدا و ثواب آن مى خوانم . صاحبدل : به تو نصیحت مى کنم ، که از براى خدا، دیگر قرآن نخوان . گر تو قرآن بر این نمط (۳۲۵) خوانى ببرى رونق مسلمانى پس لطفا همه چیز را به اسلام و مسلمانی ربط ندهید. با پیشرفت علم، بسیاری از نظرات باطل می گردد
  • دکتری جمعیت شناسی دانشگاه تهران IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    213 2
    بنده کارشناس جمعیت شناسی این مملکت هستم و تا جایی که اطلاع دارم هیچ کدوم از همکاران و اساتید این رشته در این همایش جالب دعوت نبودن، خیلی دوست دارم سوابق مطالعات جمعیتی افرادی که در این همایش حاضر بودنو بدونم. اصلا یکباره در علم رو تخته کنید و بگید نیازی نداریم دیگه! جایی که خرافات و کارشناسی هوا فضا حرف اول رو میزنه کارشناسی علمی به چه دردی میخوره؟! تاسف برای خودم و هموطنام تنها کلامی ست که میشه گفت..
  • بدون نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    88 1
    توی مملکت نه مشکل مسکن هست نه بیکاری نه فقر نه اقتضادی نه مشکل فرهنگی نه ترافیک تنها مشکل فقط کمبود جمعیته!!!! شما مطمین هستین که از یه تیاتر طنز گزارش ننوشتین؟این حرفا به لطیفه بیشتر شبیه هستش تا نظر کارشناسی.
  • بدون نام DE ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    78 0
    اره بابا این همه بیابون دست نخورده هست , حیفه بلا استفاده مونده (((((((((((((:
  • بدون نام CH ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    84 0
    تخصص این خانوم در چه زمینه ای هست؟؟؟
    • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      30 0
      تولید جمعیت!
    • بدون نام US ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
      28 0
      عزیزم تخصص لازم نیست .در کشور ما آدمهایی هستن که از همه چیز سر در میارن سیاست،اقتصاد،هنر و فرهنگ و..... و توانند راجب همه چیز نظر و دستور بدهند
  • دار IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    68 0
    یادش بخیر این جمله را: ((( دو تا بچه کافیه )))
  • بدون نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    89 0
    من که واقعا خیالم راحت شد، قشنگ تو مغزم فرو رفت که نه تنها شرایط بدی نداریم بلکه اینقدر وضعمان خوب است که باید گشاده دستانه زاد و ولد کنیم
  • مهدی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    27 0
    تو کشورهای پیشرفته صنعتی هم مردم دیگه تمایلی به ازدواج و بچه دار شدن ندارند اونجا توطئه کیه؟ ما...
  • حمدی IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    31 0
    امام نمیدونست که این همه فقزر و فحشا و تورم و بدبختی کشور رو فرا میگیره وگرنه 20 میلیون هم کافی بود چه برسه به 150 ملییون. از خود کارشناس بپرسید دختر و پسرش چند تا فرزند داره؟؟
  • سهیل CA ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    32 0
    توی مملکتی که دسته بیل را هم وارد می کنه، باید هم ۴۰۰ میلیون آدم توش زندگی کنه.
  • بدون نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    32 0
    باور کردن اینکه چنین همایشهایی در کشور برگزار میشود و چنین اظهاراتی طی آن عنوان میشود سخت است.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    32 0
    خدا را شکر که مردممان عاقل هستند و الا اگر به اینا بود چه بلاهایی ممکن بود سرمان بیاید.
  • امید AU ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    37 0
    من فکر میکنم چون در غرب میگویند خودتان را از بلندی به پایین پرتاب نکنید ما برویم خودمان را از کوه پرت کنیم پایین تا گول این غربی های صهیونیست را که توطئه میکنند نخورده باشیم!!
  • بدون نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    35 0
    عجب این خانم خزعلی با هوشمندی خودشون مارو از خواب غفلت بیدار کردن و از توطئه چندین و چند ساله صهیونیستها در سراسر جهان و از جمله ایران مارو با خبر کردند! چرا تا بحال متوجه نشده بودیم؟ چرا وزرای بهداشت این چندین دوره قبل متوجه نشدن؟
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    20 0
    آیا صفحات با نام عنوان خبر قابل ضبط نیستند؟ مثل تابناک و عصرایران که افول کرده....
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    49 0
    حرف زدن بلد نیستی،حرف نزدنم بلد نیستی؟!! خانوم مجبوری نظر بدی؟واقعا همچین همایشی برگذار شده؟!!طنز نبوده مطمئنین؟!!! اخه خانوم!عزیز... من زن 31 ساله با فوق لیسانس و همسر مهندس بیکارم..بچه بیارم که اصلا دیگه نمیتونم سرکار برم..همسرم از وسط ماه میگه تا اخر برج 50 تومن بیشتر نداریما!!ابدا ولخرج نیستم...نه اهل طلا و تجملاتم..نه هیچی..عاشق بچه هم هستم و دلمم میخواد سه تا داشته باشم...ولی میشه بگی با کدوم پول؟توی خونه اجاره ای 60 متری؟!!با کدوم امکانات؟!!خودم سالی یه بار لباس میخرم..شیر نمیخوریم..ماست و..همینطور..مرغ میشه یهو کیلو 9 تومن...دلار داره میرسه به سه تومن...بدون خونه..بدون ماشین..هر روز جابجایی..بچه رو بذارم کجای دلم الان؟!تو رو خدا کمی فکر کنین قبل این همایشهاتون!!!
    • بدون نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
      3 0
      چقد حرفاتون درد واقعی همه بود.....خدا ایشاالله مشکل همه رو کمتر کنه
  • محسن CA ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    14 0
    یک پیشنهاد به وزارت ارشاد، فیلم این همایش را به اسکار بفرستید تحت ژانر کمدی. بی برو برگرد جایزه می گیرد.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    12 0
    نفسش جای گرم بلندمیشه!خودش وشوهرش درآمد دارن فکرکردن جوانان امروزی هم پولدارن اگه به همه جوانها شغل بادرآمدکافی مسکن مناسب جامعه سالم مدارس عالی آینده بدون دغدغه بدین همه ازدواج میکن همه هم دوتا بچه برای منقرض نشدن به دنیا میارن بعد هم اسرائیل مثلا نابود میشه!
  • لادن IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    11 0
    بخدا کامنتهای مردم عادی رو میبینم بسیار عاقلانه تر و کارشناسانه تر از این مثلا کارشناسان و مسئولان نظر میدن یه عده ادم بی خبر از همه جا فقط با حرفای دهن پرکن وقت و بودجه مملکت رو هدر میدن .
  • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    11 0
    ایشان می توانند مدارک مربوط به توطئه صهیونیستها در این خصوص را منتشر کنند
  • رضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    10 1
    به نظر من افزایش جمعیت یک تفکر سیاسی است با این کشور کم باران وکویری در اینده برای 50میلیون هم کمبود اب وجود دارد
  • esteghlali IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    13 0
    بابا با همین جمعیت من با ماشین از سر خیابون تا ته خیابون نیم ساعت تو ترافیکم جمعیت بشه ۴۰۰میلیون که فکر کنم یه روز بعد برسم!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    11 0
    مسئولین ما متاسفانه فقط منم منم می کنند اما عرضه راضی نگه داشتن جمعیت فعلی رو هم ندارند . اگه این امکانات و این همه درآمد نجومی در دستان مسئولین چینی بود احتمالا اینقدر نظر منفی نداشتیم
  • بدون نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    9 1
    شما فقط پوشك و شير خشكش رو تامين كن افزايش جمعيت با ما
  • علیرضا IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    10 1
    به خدا کشورروبدین دست همین مردم از 100 تا کارشناس هم بهتراداره میکننند وجمعیت رو به تناسب حفظ می کننند تنه کشوری که مردم فکر دولت هستن ما ایرانی ها هستیم