یکی ازمخاطبین ازنبود پله برقی درایستگاه 15 خرداد گله مند بود، ابراهیمی مدیرارتباط با رسانه روابط عمومی شرکت ساخت مترو در پاسخ گفت:«ارتفاع کم بود ونیازی به استفاده پله برقی در این استگاه نبود.

حسام یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« ایستگاه مترو 15 خرداد فاقد پله برقی است. کسانی‌ که از شمال به جنوب خط 1 در حرکتند، پس از پیاده شدن در این ایستگاه باید حدود 50 پله را طی‌ کرده و پایین بروند، دوباره 50 پله را بالا آمده و تا خود را به جهت مخالف برسابند و آنگاه با طی‌ 40 پله دیگر به سطح خیابان بیایند، لطفا مسئولین مترو این نقص بزرگ را که برای بیماران و سالمندان مشکل ساز است بر طرف کنند.»
ابراهیمی مدیرارتباط با رسانه روابط عمومی شرکت ساخت مترو، درپاسخ به مشکل این خواننده گفت:«ازآنجایی که ایستگاه 15 خرداد فاصله کمی با سطح زمین دارد پله برقی برای آن درنظر گرفته نشده است. بهرحال مشاورین برای درنظرگرفتن پله برقی حد نصاب ارتفاع را درنظر می گیرند. اگرارتفاعی ازمیزان استاندارد کمتر باشد پله برقی برای آن در نظرگرفته نمی شود.»
وی درباره امکان استفاده آسانسوردراین ایستگاه نیزگفت:« البته درصورت نیاز می توان آسانسوردراین ایستگاه نصب کرد.  درصورت کمبود آسانسور هم می توان برتعداد آن افزود.» او ادامه داد« اگرمردم با هرمشکلی درایستگاه ها و قطار های مترو روبرو شدند می توانند با شماره 137 تماس بگیرند و مشکلشان را مطرح کنند.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    4 0
    مسالهٔ اصلی‌ در این ایستگاه وجود آن ۱۰۰ پله اضافی است که عملا مشکلات مسافران را در اين نقطه دو برابر کرده است. بنده پیشنهاد می‌‌کنم از نصب آسانسور خود داری فرمائید؛ چرا که يك هزینه اضافی است. یک دستگاه آسانسور هرگز نمي تواند پاسخگوی خیل عظیم جمعیتی باشد که در این ایستگاه تردد مي کنند. اگر این ایستگاه به صورت جزیره‌‌ای ساخته می‌‌شد (یعنی‌ هنگام توقف، در‌های چپ قطار باز می‌‌شدند) حداقل آن ۱۰۰ پله‌ی اضافی حذف می‌‌شد.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    2 0
    انجا هیچ! ایستگاه پیروزی که حداقل ارتفاع را دارد و نزدیک 9 ماه از افتتاح آن گذشته اما دریغ از پله برقی