مهر نوشت:

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی قسمت عمده مشکلات اقتصادی را ناشی از تیم اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد: مردم باید شریک اقتصادی نظام باشند.
 محمد نبی حبیبی صبح چهارشنبه در حاشیه دیدار با آیت الله نوری همدانی ، با اشاره به بی ثباتی بازار ارز اظهار داشت: نمی توان قبول کرد که نابه سامانی های ارزی منحصرا به دلیل تحریم های غرب ایجاد شده است.
 وی ادامه داد: البته تحریم ها در کار اقتصادی کشور ما بی تاثیر نیست اما تیم اقتصادی دولت با وجود شخصیت های قوی نیز درآن حضور دارند، به طور کلی مجموعه ای ضعیف است و بنده معتقدم که قسمت قابل قبولی از نابه سامانی های اقتصادی به ضعف تیم اقتصادی دولت برمی گردد.
 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی پیرامون مصاحبه مطبوعاتی دیروز ریاست جمهوری گفت: در صحبت های آقای احمدی نژاد نقاط قوت وضعف بسیاری وجود داشت و ایشان تلاششان این بود که دیگران را مقصر اوضاع کنونی بدانند، اما حتی به یک مورد از ضعف های دولت خود اشاره ای نداشت. 
مصاحبه طولانی ممکن است باعث ایجاد نقاط ضعف شود
 حبیبی افزود: البته بنده نمی خواهم نوع و زمان مصاحبه ریاست جمهوری را تعیین کنم اما اصولا یک مصاحبه سه ساعته به دلیل طولانی شدن ممکن است نقاط ضعفی هم داشته باشد، ایشان اگر دقت کنند مشاهده خواهند کرد که نکاتی منفی از دل صحبت هایشان خارج شده است.
  وی با تاکید بر اینکه در واقع اگر شخصیت های مهم کوتاه تر و مختصر تر مصاحبه داشته باشند احتمالا این نکات منفی کمتر خواهد شد، گفت: به نظر بنده برای شکل دادن اقتصاد مقاومتی رونق اقتصادی لازم است واین کاری است که دولت تاکنون به طور کامل و جامع نتوانسته انجام دهد و باید انجام شود.
 مردم باید شریک اقتصادی نظام باشند
 حبیبی اظهار داشت: نکته دیگر اینکه مردم باید شریک اقتصادی نظام باشند و دولت تنها در سطح برنامه ریزی، هدف گذاری و نظارت باشد، دخالت دادن مردم در کنار اقتصاد راه حل ایجاد یک اقتصادی پررونق مقاومتی در شرایط حال حاضر و یک اقتصاد پویای پرتحرک در شرایط عادی است.
 وی در پایان تاکید کرد: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات اقتصادی و غیراقتصادی نیست بلکه به صورت واقعی باید مردم را با یک برنامه ریزی کارشناسانه در امور کشور و امور اقتصادی دخیل کرد.
   /27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    3 1
    شما و تیم سیاسی اتان از بهمن ماه سال گذشته با شعار گران کردن ارز به دلیل جبران کسری بودجه مردم را به بازار ارز و سکه کشاندید تیم رسانه ایتان هم در راه سنگ تمام گذاشت ولی بعد از این مدت مشخص شده که به گفته باهنر چنین چیزی صحت ندارد فکر نمی کنید علاوه بر عذرخواهی توبه به خاطر دروغهایتان بدهکارید؟؟؟ راستی شما بگویید اگر تحریم بانکی و نفتی نبود آیا ارز الان همین وضعیت را داشت؟؟ شفاف و خداپسندانه بگویید. کدامین دلیل منطقی می گوید وقتی تحریم نفتی هستید و فروش نفت شما یک سوم شده و ورود ارز هم با شمقت بسیار امکان پذیر است مدیریت را مسبب هشتاد درصد وضعیت ارزی بدانیم؟؟؟
  • بدون نام US ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    6 0
    به جای آنکه برای باز کردن فضای سیاسی کشور و رفع تحریمها تلاش کنند، هی روش عرضه دلار را عوض میکنند
  • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    3 0
    آقا شما می توانی نقاط ضعف دولت وخوتتون رابپوشانید ولی مردم آگاه هستند گول این حرفها مثل شمارا نمیخورند