۰ نفر
۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۱

نخست وزیر ترکیه گفت کشورش خواهان جنگ نیست اما این به معنی آن نیست که ترکیه از مرزهای خود محافظت نخواهد کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری فوری و کوتاه از آنکارا گزارش داد پس از آنکه پارلمان ترکیه دست اردوغان را برای اعزام نیرو به خارج از مرزها باز گذاشت او اعلام کرد که ترکیه خواهان جنگ نیست.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناهید IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    8 15
    اقا خوشی زده زیر دلتان را به شما چه در سوریه چه خبر است یکی شما سالم بودید شما هم دستی دستی کشورتان را به خرابه تبدیل کنید بزار داستان را تعریف کنم اول ترکیه با سوت و کف امریکا وارد جنگ می شود و به جان سوریه می افتد دوم کرد ها دست به شورش می زنند خوب طبیعتا شما هم در حالت جنگی کرد ها را درو می کنید غافل ازاینکه از انطرف روسیه سوریه را تجهیز می کنید از اینور امریکا کرد ها را سوم در یک جنگ فرسایشی شما هم راهی را که عراق رفت می روید و همانطور که بغداد عروس خاور میانه تبدیل به ملجا دزدان و ددگان شد شمانیز همچنین پنجم وجدان امریکا از بابت کرد ها به درد می اید دیگر انموقع شما ضعیف و عصبی و در حالت جنگی تهی از ازادی شدید ششم شما نمی دانستید ولی امریکا می گوید شما کشتار جمعی دارید هفتم اشغال
    • امین IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
      9 5
      حانم محترم شما فراموش کردی این سناریو امریکا برا کشورهای عربی صادق هست نه برا ترکیه.. ترکیه عضو ناتو هست و با کشورهای همچون عراق،مصر،یمن ، بحرین غیر قابل مقایسه هست.. اگر هم ترکیه تصمیم به حمله بگیره این حمله با همراهی ناتو خواهد بود..بد نیست وقتی میخوایی سناریو سیاسی بنویسی یکم بیشتر فکر کنیم... در ضمن خبر آنلاین یکم آماتوریست رسانه ای رو بزار کنار و نظرات مخالف ضایقه خودت رو هم منتشر کن
    • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
      9 2
      دوست عزیز تحلیل تون کمی آبکی بود هر چند با برخی نکات آن موافقم
    • بدون نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
      0 6
      ناتو!!! اینکه ناتو نخواد وارد یه جنگ جدید بشه چیز خیلی عجیبیه؟؟ اینکه عضویت ترکیه در ناتو به هر دلیلی به تعلیق در بیاد غیر ممکنه؟ اگر سناریو آمریکایی ها برای عرب هاست چرا سناریو لیبی رو توی سوریه عربی پیاده نکردن؟
    • محسن IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
      3 0
      ترکیه از مهمترین اعضای ناتوست. چطور ممکنه به تعلیق دربیاد؟ اگه ناتو به کمک ترکیه نیاد که کلاً دلیل وجودی خودش رو زیر سوال میبره که.