سرهنگ قنبری از دستگیری سه سارق لوازم داخلی خودرو در محله های دربند، امامزاده قاسم و طاهری تهران خبر داد و گفت: این متهمان با شکایت شهروندان و اجرای طرح امنیت محله محور بازداشت شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رسول قنبری، رییس کلانتری 122 دربند، از دستگیری سه سارق لوازم داخلی خودرو در محله های دربند، امامزاده قاسم و طاهری خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت. این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده دربند در خصوص سرقت از داخل خودروهایشان، ماموران گشت های انتظامی این کلانتری برای بررسی موضوع ، شناسایی و بازداشت سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند. وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام تردد در محدوده استحفاظی خود متوجه شدند که فردی در حال کلنجار رفتن با در یک خودرو است که بلافاصله وی را دستگیر کردند.
سرهنگ قنبری ادامه داد: متهم که "محمدرضا" نام داشت برای تحقیقات به کلانتری منتقل شده و در طول بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و اذعان داشت که در این سرقت ها با چند نفر از دوستان خود همدست بوده و با آنها اقدام به سرقت می کرده است. کلانتر 122 اظهار داشت: با اظهارات این متهم تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان او نیز آغاز شد و در همان ساعت محل فعالیت همدستان این متهم تحت اجرای طرح امنیت محله محور قرار گرفت که متعاقب آن دو سارق دیگر که هر یک در خیابان های منتهی به این محدوده اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و بازداشت شدند. وی تصریح کرد: این متهمان که "حامد" و "مصطفی" نام داشتند در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرده و در بازرسی از وسایل و خودروهایشان تعدادی اقلام مسروقه از قبیل چراغ ،ضبط صوت خودرو، جعبه آچار و... کشف و ضبط شد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =