نرم افزاری قوی و چند زبانه برای مدیریت بر ترافیک شبکه و اینترنت و همچنین بالا بردن سرعت اینترنت به بهینه سازی ترافیک روی مودم.

کار اصلی این برنامه موسوم به ترافیک شیپینگ است.(traffic shaping). ترافیک شیپینگ متد بهینه سازی ترافیک اینترنت است. در واقع ماکسیمم سرعت را با حداقل پینگ روی شبکه می سازد.
این برنامه را می توانید همراه با روتر یا مودم دی اس ال بکار ببرید.حتی این برنامه روی مودم دایال آپ هم جواب می دهد و با بهینه سازی ترافیک، سرعت مودم را زیاد می کند (نه به صورت مصنوعی، بلکه با بهینه سازی ترافیک).
با انواع اتصالات مانند DSL، ISDN و UMTS هم کار می کند. بهینه سازی وی پی ان، آنالیز لایه 7 شبکه، چند کاربره بودن، ایجاد محدودیت روی پهنای باند، شناسایی خودکار روتر از دیگر ویژگی های این برنامه تحت ویندوز است.
این برنامه آلمانی 5.8 مگابایت حجم داشته و روی همه نسخه های ویندوز جواب می دهد.
برای دانلود می توانید اینجا یا اینجا یا اینجا را کلیک کنید.
 
 
 
منبع: سی فوس
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    5 0
    اتفاقا (برای من) سرعت دانلود من رو کاهش می ده اونم حدود ۱۰۰ کیلو بیت. یک فایل رو داشتم دانلود می کردم با سرعت ۲۴۰ کیلو بیت بر ثانیه وقتی این نرم افزار رو بستم رسید به ۳۷۰ کیلو بیت بر ثانیه.
  • yaser US ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    1 0
    من خودم چند ماهه از این نرم افزار استفاده میکنم خیلی هم خوبه چون سرعتمو تو لحظه کنترل میکنم اگه یه فایل بزارین تو دانلود مطمئن باشین ماکزیمم سرعتتون رو نمی بینین ... باید حداقل 5 یا 6 فایل بزارین تو دانلود تا حداکثر سرعتو ببینین من خودم شبا اگه یه فایل بزارم سرعتم ماکزیمم 350-400 هستش ولی از 4 تا بیشتر بشه ماکزیمم 470 میشه (سرعت هر فایل کم تر هست ولی سرعت تقسیم شدش ، این نرم افزار ماکزیمم سرعتی که دارینو نشونتون میده)
  • azy IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    0 0
    باسلام. این نرم افزار را موفق نشدم بعداز دانلود وقتی خواستم بازش کنم پیغام خطا داد!
  • بدون نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    0 1
    حداقل بنویسین که نسخه ی آزمایشیه تا دانلودش نکنیم!!!!!
    • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
      1 0
      نسخه 8.0.2آزمایشی نیست میتونید این نسخه رو دانلود کنید
  • داود DE ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    1 0
    به برنامه از تکنولوژی RWIN استفاده می کنه و سیاست کاریش به این شکله که و قتی شما با یک ابزار متصل و وابسته به اینترنت کار می کند مثل : Skpye - Yahoo Messenger - Online video - Online games و... این برنامه با ارسال پینگ بیشتر تمام توان و پهنای باند اینترنت شما را در اختیار ابزار مورد نیازتون قرار میده هرچند مدیریت منابع و تخصیص پهنای باند هم در تنظیمات برنامه قابل تغییر خواهد بود نسخه ای پیشنهادی: cFosSpeed - Version 8.03