کپچر کردن ویدئو، آپلود کردن تصاویر و به اشتراک گذاری را با این برنامه تجربه کنید.

نرم افزار سایبرمدیا شو که نسخه معرفی شده آن در این خبر با ویندوز 8 نیز کار می کند به حجم 544 مگابایت بوده و برای کاربرانی که کارهای ادیت عکس و ویدئو می کنند مناسب است.
برای کسانی که خروارها فایل عکس و ویدئو داشته و زمان هم ندارند این برنامه توصیه می شود.مدیا شو نرم افزار ساده شده برای غیر حرفه ای ها است تا به آنها کمک کند تا فایلهای خود را وارد کرده و خروجی مناسب و با کیفیت تحویل بگیرند. نسخه جدید آن فایلهای سه بعدی را نیز پشتیبانی می کند.
فیکس کردن فایل های ویدئویی را نیز انجام می دهد و با افزودن پلاگین ها و برنامه های جانبی ویدئوی قدرتمند تولیدی را در اختیار شما قرار می دهد.
می تواند فایلها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و روی دی وی دی (حتی فرمت بلو- ری ) ضبط کند. دسته بندی فایلها، نام گذاری و مارک کردن آنها نیز با این برنامه عملی خواهد بود. دیدن فایلها به صورت اسلایدی و سریعتر از قبل با مدیا شوی شش انجام می شود.
برای دانلود اینجا را کلیک کنید.(فایل به 4 قسمت تبدیل شده تا راحت تر دانلود کنید)
 

56501

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود DE ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    2 0
    امتیاز می دم(بازم از 10) میحط کاربری: 9 هوشمندی و کارایی: 7 استفاده بهینه از منابع: 9 خروجی با پسوند با کیفیت دلخواه: 8 زمان تحویل فایل خروجی ( به صورت میانگین) : 5 کلام آخر: استفاده از این برنامه توصیه می شود