تفکیک جنسیتی، از طرح های وزارت علوم که تاکید زیادی بر آن دارد، موافقان زیادی ندارد. حتی رییس جمهور هم سال گذشته دستور توقف این طرح را داد.

اما وزارت علوم از راه دیگری وارد شد و توسعه دانشگاه های تک جنسیتی را پیش گرفت.

دکتر جعفر توفیقی، وزیر علوم دولت اصلاحات که چندی پیش در کافه خبر، میهمان ما بود، درباره تفکیک جنسیتی و دانشگاه های تک جنسیتی چنین گفت که می شنوید.

مشروح گفتگوی خبرآنلاین با دکتر توفیقی به زودی منتشر می شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    53 2
    حرف حساب که جواب ندارد
  • بدون نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    8 1
    ظاهرا اگر همه ی عقلا و صاحب نظران جامع همه ی علوم هم به هزار و یک دلیل با این طرح نسنجیده و مخرب مخالفت کنند، آقای وزیر کار خودشونو پیش می برن...
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    8 1
    آموزش ازدواج از دوران راهنمایی راه انداختین واسه بچه ها اونوقت دانشگاه ها رو تفکیک میکنین ؟؟ واقعا جای تاسفه
  • علیرضا CA ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    11 1
    کسانی که طرح تفکیک جنستی در دانشگاه ها، جایی که جوانان 18 سال به بالا در حال تحصیل هستند را داده اند، واقعاً نیاز به یک معاینه توسط روانپزشک دارند. آخر یک جوان 20 و 20 و خورده ای ساله، اگر اهل هر چیزی باشد، در دانشگاه نشد در خیابان کارش را می کند. آقایان محترم با دادن این طرح و اجرای آن تنها خودشان را بیشتر و بیشتر زیر سؤال می برند.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    4 1
    طرح تفکیک جنسیتی طرحی است به دور از حکمت وعقلانیت، ونیاز دارد همه عقلا وعلما وارد ماجرا شوند ونگذارند برخی از دیدگاه های تعصبی که صاحبان آن ادعا می کنند از دین نشأت می گیرد، بر جامعه دانشگاهی چیره شود. اسلامیت جامعه به این نیست که تفکیک کنیم، اگر این طور بود عربستان سعودی ووهابیت در این پیشگام بودند. در عربستان سعودی در شهر الریاض حتی رستوران ها تفکیک جنسیتی شده اما واقعا به جه حال و روزی افتادند. تازه اگر تفکیک جنسیتی مد نظر سالام است چرا در حج که از عبادات بزرگ الهی است اینچنین تفکیکی دیده نمی شود. به نظر من اگر هم اشکالاتی در رفتار برخی از دانشجویان پسر یا دختر وجود دارد؛ ایم حق را به ما نمی دهد که این نوع قانون را اجرا کنیم.