مهر نوشت:

کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص نظر قطعی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره طرح سوال از رئیس جمهور اظهار داشت: اعضای فراکسیون در حال بررسی موضوع سوال از رئیس جمهور هستند و به زودی تصمیم هایی را اتخاذ می کنند. جمعی از نمایندگان مجلس سوال از رئیس جمهور را امضا کرده اند و دغدغه آنها پیگیری مطالبات مردمی است، موارد مطرح شده در سوال همان موضوعاتی است که امروز مردم به نوعی با آن دست به گریبان هستند.
رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه بی تردید ابزارهای نظارتی نظیر سوال و استیضاح و تذکر تنها در اختیار نمایندگان مجلس است، گفت: اما این که در شرایط فعلی بشود با رویکرد تفاهمی مسائل را حل و فصل کرد در دستور کار سوال کنندگان از رئیس جمهور است و افرادی که سوال از رئیس جمهور یا طرح هایی مانند استیضاح را امضا می کنند عمدتا به دنبال مسائل و مشکلات مردمی هستند. اين فراكسيون به دنبال رويكرد تفاهمي است.
جلالی ادامه داد: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکنون تصمیم دسته جمعی در خصوص سوال از رئیس جمهور اتخاذ نکرده است اما جلسات مقدماتی داشته ایم و هفته آینده نیز جلساتی برای بررسی سوال از رئیس جمهور خواهیم داشت.
رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص احتمال تفاهم با فراکسیون اصولگرایان مجلس برای سوال از رئیس جمهور و سخنان حداد عادل مبنی بر انتخاب ابوترابی برای مذاکره با فراکسیون رهروان گفت: هنوز کسی با ما مذاکره ای انجام نداده است. اگر قرار باشد فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان با هم گفتگویی انجام دهند می توانند ولی اینکه با ما مذاکره یا گفتگویی انجام شده باشد تا الان انجام نشده است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =