فروزنده، سید شمس‌الدین حسینی،غضنفری و خلیلیان 4 نماینده رییس جمهور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان درباره مسائل ارزی، خودرو و گندم شدند.

به گزارش خبرآنلاین به دنبال ارجاع سوال از رییس جمهور به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات برای بررسی محورهای درج شده در این طرح سوال، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه امروز از حضور 4 نماینده رئیس جمهور در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون برای پاسخگویی به طرح سئوال از رئیس جمهور درباره مسائل ارزی ، واردات خودرو و گندم خبر داد.
غلامرضا کاتب در گفتگو با مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: نامه دولت مبنی بر معرفی 4 نماینده برای پاسخگویی به طرح سئوال از رئیس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه به مجلس ارائه شد.
وی ادامه داد: بر اساس این نامه فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور، حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی، غضنفری وزیر صنعت معدن و تجارت و خلیلیان وزیر جهادکشاورزی 4 نماینده رئیس جمهور هستند که برای پاسخ به طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی شدند.
به گفته کاتب جلسه کمیسیون برنامه و بودجه فردا ساعت 14 برای بررسی طرح سئوال از رئیس جمهور درباره مسائل ارزی، واردات خودرو و گندم تشکیل می شود.

معرفی نمایندگان رییس جمهور به کمیسیون برنامه، بودجه درحالی صورت می گیرد که طی روزهای اخیر اختلاف نظرهایی بین دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرایان بر سر طرح این سوال مطرح شده است. از یک سو برخی چهره‌های فراکسیون اصولگرایان چون حدادعادل سوال از رییس جمهور در شرایط فعلی را به صلاح نمی دانند از احتمال منتفی شدن است سخن می گوید و در دیگر سو علی مطهری از طراحان اصلی این سوال معتقد به آن است که شرایط بری سوال از رییس جمهور فراهم است و احتمال منتفی شدن ضعیف است(اینجا)

کاظک جلالی دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره سئوال از رئیس جمهور گفت: ما برخی از جلسات مقدماتی را در این زمینه برگزار کردیم ولی هنوز به جمع بندی کامل که بخواهم از طرف فراکسیون اصولگرایان رهروان عنوان کنم نرسیدیم.
لطف الله فروزنده معاون پارلمانی دولت نیز فضای مجلس را برای طرح سوال از رییس جمهور موافق ندانسته است(اینجا)
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =