خانه ملت نوشت:

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون با نمایندگان دولت درباره طرح سوال از رئیس‌جمهور، گفت: گزارش کمیسیون‌برنامه درباره این طرح امروز تقدیم هیأت‌رئیسه‌ قوه قانون‌گذاری می‌شود.
غلامرضا کاتب، اظهار داشت: در نشست عصر امروز (یکشنبه 30 مهرماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی و شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان نمایندگان دولت حضور خواهند داشت تا به سوالات وکلای ملت پاسخ دهند.
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از پاسخ‌های نمایندگان دولت قانع نشوند، رئیس مجلس نامه کتبی سوال از رئیس‌جمهور را به محمود احمدی‌نژاد ابلاغ خواهد کرد.
وی ادامه داد: طبق قانون از زمان ابلاغ نامه کتبی رئیس مجلس به رئیس‌جمهور، محمود احمدی‌نژاد یک ماه فرصت دارد تا برای پاسخگویی به نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شود و با استناد به تبصره 2 ماده 196 آیین‌نامه داخلی پس گرفتن یا اضافه شدن امضا از طرح سوال دیگر جایز نیست.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت ابلاغ نامه کتبی سوال از رئیس‌جمهور توسط رئیس‌مجلس، این موضوع در نشست علنی روز چهارشنبه سوم آبان اعلام وصول خواهد شد.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =