واحدمرکزی خبر:

نخست وزیر ترکیه اعلام کرد آماده است در چارچوب تلاش ها برای مبازره با تروریسم، مشاورانش را به زندان «امرالی»‌ بفرستد تا با عبدالله اوجالان رهبر پ ک ک گفتگو کنند.
رجب طیب اردوغان که پس از بازگشت از سفر جمهوری آذربایجان در گفتگو با خبرنگاران سخن می گفت در پاسخ به سئوالی گفت:‌« سرویس اطلاعاتی کشور هر گامی را که در مسیر مبارزه با تروریسم لازم باشد بر می دارد اما اگر شرایط ایجاب کند به زندان امرالی برویم و با عبدالله اوجالان گفتگو کنیم مشاورانم را برای مذاکره می فرستم».
وی افزود:‌« نتیجه چنین اقدامی توقف خونریزی و حرکت در مسیر وحدت ملی و برادری میان فرقه ها و طوایف مختلف کشور است و آن که بر این باور است چنین اقدامی کمک به تروریسم به شمار می آید سخت در اشتباه است».
به گزارش پایگاه خبری اخبار العالم ترکیه، اظهاراتی چون سخنان اردوغان در شرایطی بیان می شود که گفتگوها میان دولت ترکیه وحزب کارگران کردستان با هدف رسیدن به راه حل نهایی و پایان دادن به چهار دهه خون ریزی میان دو طرف، گاه گاه از سر گرفته می شود.
4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    7 10
    بله آقایان میخواهند با پول و آزادی موقت سرباز جمع کنند به سوریه با خاطری جمع حمله کنندشاید هم... به اسم سوریه هدف جیزه دیگری باشد.. این گرگهای پوستین پوشیده کشورشان به اسم اسلام ولی عکسهای و اعمال کفار را انجام میدهند عکس بوسیدن نخست وزیر ترکیه از یک رقاص ترک در مجلس رقص آواز نشان دهید ببیند مردم که چه کسی ادعای آسلامیت و آزاذی مردم سوریه را میکند...