سرهنگ جلیل موقوفه ، از دستگیری یک سارق در محدوده تهران نو خبر داد و گفت: این متهم هنگام سرقت بنزین از باک خودرو شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه سرپرست کلانتری 128 تهران نو ، ضمن اشاره به دستگیری یکی از سارقان سابقه دار در تهران نو ، از جزییات پرونده این متهم سخن گفت.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت لوازم داخلی خودرو و همچنین بنزین از باک خودروهایشان به کلانتری محل، اقدامات ماموران کلانتری 128 تهران نو برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان پرونده آغاز شد.
سرپرست کلانتری 128 تهران نو ادامه داد: بر همین اساس، محل هایی که احتمال سرقت در آنجا بیشتر بود، تحت نظر قرار گرفته و ماموران در این محدوده اقدام به اجرای طرح مهار کردند که طی آن شب گذشته ماموران گشت انتظامی هنگام گشتزنی در خیابان " حصیری " موفق شدند سارق سابقه دار را هنگام سرقت از یک دستگاه کامیون شناسایی و دستگیر کنند.
موقوفه عنوان کرد: متهم مذکور که "رضا " نام داشت هنگام سرقت بنزین از باک یک خودرو بود، که به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران تسلیم قانون شد.
این مقام انتظامی بیان کرد: با دستگیری سارق ماموران مالک خودرو را که " رسول" نام داشت را شناسایی کرده و به همراه متهم به کلانتری انتقال دادند .
وی ادامه داد: پس از انتقال متهم به کلانتری در بازجویی های انجام شده علت سرقت های خود را اعتیاد عنوان کرده و گفت که بااستفاده از وسایلی که خود ساخته است از باک خودروها بنزین سرقت کرده و به فروش می رسانده است.
سرهنگ موقوفه در پایان تصریح کرد: این متهم در جریان تحقیقات انجام شده به چندین فقره سرقت بنزین و لوازم داخلی خودروها در شرق پایتخت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =