درپی اعتراض یکی ازخوانندگان خبرآنلاین به عدم همکاری شرکت گاز درخدمات دهی به ساکنین ساکن مسکن مهر (ملکی) پردیس روابط عمومی شرکت گازاستان تهران گفت:« ما نمی توانیم امنیت خانواده ها را در خطر بیندازیم»

جلالی یکی از خوانندگان ما نوشته بود:«شرکت گاز پردیس، نظام مهندسی پردیس و شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به داد ما برسید. مدت دو ماه است تعداد زیادی از افراد ساکن مسکن مهر (ملکی) پردیس واقع در فاز سه گلستان سه شده‌اند اما متاسفانه طی این مدت به علت نبودن گاز مشکلات زیادی را متحمل شده‌ایم و هریک از ادارات گاز، نظام مهندسی برای تائید لوله‌کشی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن که می‌بایست پیگیراین موضوع باشند، مشکل را به دیگری ارجاع می‌دهند و کم‌کاری را به دیگری محول می‌کنند و اکنون که فصل سرماه بخصوص در پردیس شروع شده به هرجا که می‌رویم ترتیب اثر نمی‌دهند. از شما خواهش می‌کنم موضوع را ازطریق هریک از سه سازمان نام برده شده پیگیر باشید.»
مهندس نوری رئیس روابط عمومی شرکت گازاستان تهران درپاسخ به این خواننده گفت:« مشکل این افراد مشکلات داخلی منازلشان است.این افراد ساختمان هایی ساخته اند که بلحاظ نظام مهندسی مشکل دارد و تاییده دودکش داخلی ندارند. ساکنین باید تاییده نظام مهندسی را برای ما بیاورند  تا گازاین ساختمان ها وصل شود. هرمجتمع یک هیئت مدیره دارد. این کاروظیفه هیئت مدیره مجتمع ها است.»
وی ادامه داد:«شرکت گاز به لحاظ سیستم گازرسانی وشبکه هیچ مشکلی ندارد. همکاران ما دراداره گاز پردیس آماده ارائه خدمات به مشترکینی هستند که تائیدیه نظام مهندسی ساختمان را دراختیار دارند. اما ما نمی توانیم به عنوان شرکت گاز در مشکلات داخلی ساختمان ها دخالتی داشته باشیم. همکاری ما با ساکنین این ساختمان ها مشروط به زمانی است که آنها تائیدیه فنی و مهندسی و لوله کشی داخلی ساختمان را به شرکت گاز منطقه ارائه دهند. دراین حالت بلافاصله جریان گاز آن ملک و مجتمع را وصل خواهیم کرد.»
وی درخاتمه تاکید کرد:«ما نمی توانیم امنیت خانواده ها را در خطر بیندازیم. کسی نباید اصرارکند که بدون تائیدیه مهندسی جریان گازساختمان را وصل کنیم. اگرفردا خدایی نکرده جان کسی به خطر بیفتد چه کسی پاسخگو است. پس باید به لحاظ ایمنی استاندارد ها رعایت شود. »
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    3 0
    خدائیش جواب مدیر روابط عمومی شرکت گاز کاملا منطقیه و این اولین پاسخ منطقیه که من تو عمرم از یک مدیر تو این کشور شنیدم!!وقتی ساختمانها از لحاظ سیستم لوله کشی گاز و دودکشها ایمنی لازم رو نداره انصافا هم نباید جریان گاز رو در اون منازل برقرار کرد چون هم برای خودشون خطر داره و هم برای همسایه ها و بقیه مردم..فقط سوال اینجاست که اینجور که دوستمون گفتند این منازل جزء مسکن مهر هستند و قاعدتا مسکن مهر توسط دولت ساخته شده نه خود شخص!!پس چطوریه که ساختمانی که کارفرمای اون دولته حتی اصول اولیه ایمنی در مورد گاز در اون رعایت نشده؟!!مگه هیچ نظارتی روی ساخت و ساز اون نبوده؟!!نکنه خدای نکرده این مشکل در تمام ساختمانهای مسکن مهر وجود داشته باشه و این ساختمانها تبدیل به قاتل جون هموطنان کم درامد بشه!!