عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظامی که اندکی عقلانیت داشته باشد هیچگاه برای این افراد ساختار شکن و فتنه گر فرش قرمز پهن نمی کند.

مرتضی نبوی شامگاه شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین درباره موضوعات متعددی سخن گفت. از وضعیت کنونی اصلاح طلبان تا نحوه ورودشان در انتخابات و چندپارگی اصولگرایان در این انتخابات تا وضعیت بازار ارز و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا.
وی با بیان اینکه هدف دشمن از فشار به ملت ایران و تشدید تحریم‌ها به جان هم انداختن مسئولان کشور است گفت: دشمنان تلاش می کنند با تشدید فشارها و تحریم ها به گونه ای به مسئولان فشار بیاورند تا آنها تقصیرها را به گردن هم بیاندازند و سپس مردم را از وضعیت کشور ناراضی کنند.
وی با بیان اینکه پاتک این فشار دشمنان این است که مسئولان در شرایط فعلی نزاع و درگیری را فراموش کنند گفت: شرایط فعلی شرایط نامه پراکنی سران قوا نیست بلکه شرایط حفظ وحدت و آرامش ملی است. رهبر معظم انقلاب همواره فرموده اند اگر سران قوا نمی توانند قانون اساسی را بفهمند و یا در برداشت از قانون اساسی اختلاف نظر دارند می توانند به هیات اختلافات قوا نامه بنویسند تا این هیئت مشکلات را بررسی کنند. در شرایط فعلی مسئولان چه پاسخی دارند که نزاع و درگیری ها را به جامعه می کشانند و دشمن را شاد می کنند؟
گزیده سخنان وی به نقل از مهر از این قرار است:
•             در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به مشارکت بالای مردم داریم و این مشارکت بالا نیاز به این دارد که مسئولان کوتاهی نکنند تا مردم هم متوجه شوند که مقامات کشور بدنبال اختلافات و دعوا نیستند.
•             عده ای در کشور مطرح می کنند که تا سازش با آمریکا نکنیم قادر به پیشرفت نیستیم. معتقدم پیشرفت کشور تنها در گرو مقاومت ملی مقابل دشمنان میسر خواهد شد.
•             در شرایطی که به سمت انتخابات پیش می رویم در داخل کشور آثاری از فتنه و اصلاح طلبان ساختارشکن در جامعه وجود دارد.
•             اصلاح طلبان در طول 8 سالی که بر سر کار بودند در چند مقطع شانس خود برای براندازی را امتحان کردند. در این 8 سال مشخص شد که شعار اصلاحات به معنای براندازی است و حتی در مقطع 18 تیر 78 آنها تلاش کردند به سمت بیت رهبری حمله کنند و شاهد بودیم حتی شورای امنیت ملی آن زمان هیچ اقدامی را انجام نداد.
•             آقای روحانی تعریف می کرد در زمان 18 تیر در سفر فرانسه بود و هنگامی که به کشور مراجعت کرد مشاهد کرد که اتفاقات آشوب‌ناکی در کشور در حال وقوع است. آقای روحانی مطرح می کرد در آن زمان شورای عالی امنیت ملی اجازه ورود بسیج به مقابله با آشوب های خیابانی را نمی داد که ایشان با اجازه خود بسیج را وارد عرصه مقابله با فتنه گران کرد.
•             فتنه گران 10 سال صبر کردند و به دنبال ایجاد پایگاه اجتماعی بودند . آنها تلاش کردند با بسیج شبکه هایی مانند تویتر و فیس بوک کار نظام جمهوری اسلامی را در سال 88 یکسره کنند اما با آگاهی و صبوری مردم این فتنه در نهم دی ماه 88 خاموش شد.
•             رهبری و ابتکار عمل اصلاح طلبان بدست افراد تندرو است. اینکه این افراد در شرایط فعلی طلبکار و مدعی نظام شوند و بگویند آزادی انتخابات باید تضمین شود تا در عرصه حضور پیدا کنیم خیلی حرف است. آنها در انتخابات مجلس نهم هم شانسشان را امتحان کردند و گفتند در انتخابات شرکت نمی کنیم تا مشارکت مردمی زیر حد استاندارد بیاید اما به عرصه نیامدند و هیچ اتفاقی نیفتاد حتی مشارکت مردم نسبت به دوره های قبلی انتخابات مجلس بالاتر رفت. در این میان آقایی هم مشاهده کرد هوا پس است و در یک روستا مخفیانه رای داد تا بگوید ساختارشکن نیستم در حالی که سران شاخص جریان ساختارشکن اصلاح طلب ثابت کردند که ساختارشکن هستند و اگر می خواهند به عرصه برگردند نباید طلبکار نظام باشند. این افراد نباید از ساختارشکنان حمایت کنند.
•             نظامی که اندکی عقلانیت داشته باشد هیچگاه برای این افراد ساختار شکن و فتنه گر فرش قرمز پهن نمی کند .
•             در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده در جریان اصولگرایی مقداری تفرق و تکثر وجود دارد. در حال حاضر 40 نفر در حال و هوای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری هستند. این تعداد از نظر تجربی قابل قبول نیست و معتقدم اصولگرایان با توجه به تجربه ای که دارند باید به گونه ای با هم جمع شوند که در نهایت به دو جریان عمده تقسیم شوند و از دل این دو جریان، دو کاندیدا در عرصه حضور پیدا کنند. معنی ندارد که 40، 20 یا 10 نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشند.
•             در انتخابات های گذشته نیز سه ضلع جبهه پایداری، جبهه پیروان خط و امام و رهبری و ایثارگران و رهپویان در عرصه حضور داشته اند. امیدارم اضلاح اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده دو شعبه بیشتر نباشند و هر کدام یک کاندیدا معرفی کنند.
•             بهتر است کاندیداهایی که افکار نزدیکی با یکدیگر دارند تیم هایی را تشکیل دهند و دیگر نامزدها در تیم یکدیگر باشند. به عنوان مثال یک نفر کاندیدا شود و دیگران معاون اول و وزرای او شوند.
•             {در پاسخ به سئوالی در خصوص شایعه سفر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری به آمریکا برای مذاکره با سران این کشور}قطعا این موضوع شایعه است و محلی از حقیقت ندارد. مواضع ولایتی در خصوص رابطه با آمریکا صریح تر از آن است که این گونه شایعات به ایشان منتسب شود چرا که آقای ولایتی حتی در خصوص برخی سخنان در سفر اخیر رئیس جمهور به آمریکا مواضعی اتخاذ کردند.
•             تصمیم رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین مسئله فرعی است و پرداختن به آن هم به مصلحت کشور نیست. بایدپرسید چگونه است آقای رئیس جمهور بعد از سالها به فکر بازدید از زندان اوین افتاده است. حدود سران قوا مشخص است.معنای شخص دوم کشور دخالت در قوای دیگر نیست چرا که تفسیر شورای نگهبان نشان دهنده این است رئیس جمهور نمی تواند در امور مقننه و قضائیه دخالت کند و اگر اختلاف نظری وجود دارد مرجع حل اختلاف آن رهبر معظم انقلاب و هیئت حل اختلافات قوا است. بر فرض اینکه رئیس جمهور برداشت دیگری از اختیارات خود در قانون اساسی داشته باشد اما جای این گونه مسائل کشیدن به جامعه و تبدیل به منازعه میان قوا نیست.
•             {در پاسخ به سئوالی در خصوص مطرح شدن علی اکبر ولایتی و علی اکبر ناطق نوری به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم }ظاهرا آقای ناطق از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شده اند اما آقای ولایتی مطرح هستند. محمدباقر قالیباف از چهره های اصولگرا هستند و نظام با آقای قالیباف به عنوان یک اصولگرا رفتار می کند.
•             {درباره وصلت پسر محمدرضا باهنر با نوه علی اکبر محتشمی پور } آن گونه که بنده اطلاع دارم این دو جوان در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده اند و آقای باهنر در ابتدا اطلاع نداشته است که عروسش نوه آقای محتشمی پور است. نباید خیلی این ازدواج ها را سیاسی کرد.
•             مجلس شورای اسلامی در چند ماه اخیر تلاش کرد با تصویب طرح ها و قوانینی مانند جلوگیری از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، جلوی گرانی ها و افزایش قیمت ارز را بگیرد.
•             عده ای مطرح می کنند که در شرایط شعب ابی طالب هستیم و می خواستند عنوان کنند شرایط کشور سخت است و فشار مقابل دشمنان قابل تحمل نیست در حالی که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند ما در شرایط شعب ابی طالب نیستیم بلکه در شرایط بدر و خیبر هستیم. البته شرایط شعب ابی طالب پیام غیر مقاومتی نداشت چرا که مسلمانان علیرغم همه سختی ها پیامی دریافت نکردند که باید تسلیم شوند.
•             پایگاه نفاق و ستون پنجم دشمن در کشور بدنبال به سازش کشاندن نظام و انحراف انقلاب است اما ما در 30 سال اخیر راههای دور زدن تحریم را یاد گرفته ایم به گونه ای که در 4-5 ماه اول تحریم ها که بحث تحریم انرژی مطرح بود صادرات نفت به 1.2 میلیون بشکه کاهش یافت اما با تلاش همه جانبه مسئولان در حال حاضر به 1.7 میلیون بشکه افزایش یافته است.
•             دشمنان بدنبال این هستند تا عنوان کنند تحریم ها به دلیل مسائل هسته ای است . این در حالی است که بعد از پیروزی انقلاب ما توسط دشمن تحریم شدیم و این تحریم ها هیچ ربطی به مسئله هسته ای ندارد. دشمنان با صراحت عنوان کردند جمهوری اسلامی به دلیل پایبندی به آرمانهای اسلامی مورد پذیرش آنها نیست.
•             اگر عده ای در داخل کشور می خواهند عنوان کنند باید در بحث هسته ای کوتاه بیاییم تا تحریم ها برداشته شود از روی خیانت و یا جهل است و معتقدم این گونه بحث ها انحرافی است.
•             هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جنگ نظامی با ایران را منتفی می دانند اگر چه معتقدند اگر اوباما پیروز شود اختلافاتش با رژیم صهیونیستی برجسته خواهد شد و اگر میت رامنی پیروز شود اختلافاتش با روسیه و چین برجسته خواهد شد.
•             اگر مسئولین به موقع تدبیر می کردند بحران ارزی در کشور پیش نمی آمد . دیر عمل کردن مسئولان و با تاخیر اقدام کردن و به موقع حرف گوش نکردن مشکلاتی را در جامعه بوجود آورد.
•             شرایط کشور امیدوار کننده است و اگر دشمن در این مبارزه به ما آسیب بزند خودش هم آسیب خواهد دید چرا که توانایی اقتصادی ما بالاست و آنها نمی توانند ما را به صورت کامل محاصره کنند.
/2929
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 89
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali EU ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    بهتر است شما سکوت کنید هنوز مردم داراند تاوان سناریوی اجرایی امثال شما را میپردازند
    • بي نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      با نظر شما موافقم .اين آقا با تورم وبيكاري ونداري مردم به چه دل خوش كرده است!
    • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      ایشان مهندس هستند و در "در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین " سخن میگفتند. لابد احساس وظیفه میکنند که در تمام زمینه ها مهندسی کنند و سناریو ارائه کنند!
    • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      همه ی این حرفهای جناب نبوی نشان میده که کاملا به محبوبیت اقای خاتمی واقفند درود بر خاتمی مظلوم
    • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      حکایت اقای خاتمی حکایت پیر مرد و فرزندش و الاغ است هر جور رفتار کند این اقایان امتحان پس داده باید ایراد بگیرند خدا را شکر هشت سال ریاست جمهوری خاتمی هشت سال بردباری احترام و ادب پروری در ایرا ن بوده
    • نوید US ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      208 6
      شما تو این هفت سال چه گلی به سر این مملکت زدید؟
  • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    هرچه ميكشيم از امثال شماها ميكشيم ... اين آقاي نبوي اگه كانديد انتخابات مجلس بشه تو همون روستايي كه آن فرد ساختارشكن راي داده به نظرتون 100 تا راي مياره ؟؟؟!؟!!!!!
    • نا IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      معلومه نظرات شما خیلی طرفدار داره !!!!!
    • امین IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
      1 40
      اگه تو اون روستا 100تا رای نیاره، تو روستای خودش 90درصد رای میاره....... دوستان این بنده خدا درسته یک سری حرفاش اشتباهه ولی بعضی حرفاشم قابل تآمله.
  • بدون نام PT ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    436 8
    آقای نبوی من سال ۷۶ یک جوان ۱۹ ساله بودم که با دنیای مطبوعات و سیاست آشنا شدم. از آن موقع تا حالا ندیدم شما یک بار برای این سید محمد خاتمی شمشیر را از رو نبسته باشی. برادر من ! ما را در پایان این داستان در یک فضایی به مساحت کمتر از ۲ متر مربع تنها میگذراند ...در تنهایی کمی با خودت تامل کن ...
  • دارابی DE ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    677 9
    ملاکو معیار مرتبه افراد در هر جامعه را نسبت به خدماتی که به جامعه ارائه دادند میسنجند.ایشون میشه خدماتی که در این سی وسه سال در مقایسه باسیدمحمد خاتمی به ایران ارئه دادند بفرمایند؟ بعد در مورد ایشون صحبت کنند.ثانیا مردانگي حکم میکنه در مورد کسی که هشت سال رئیس جمهور کشور بوده وامام در مورد ایشون فرمودند فرزند فاضل ومقام معظم رهبری نیز فرمودند رئیس جمهور نجیب مودبانه ترصحبت کنیم.
    • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      303 7
      اگر این افراد به معیارهایی مانند ادب و مردانگی اندکی توجه داشتند اینگونه سخن نمیگفتند
    • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      عالی
    • بی نام IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      49 1
      سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست ..... قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود با توهین این آقا و دوستان هم حزبی شان به آقای خاتمی از محبوبیت خاتمی کاسته نخواهد شد.
  • alireza CA ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    324 4
    تو رو به خدا یک لحظه به سابقه کاریتون نگاه کنید بعد این اجازه رو به خودتون بدهید نظر بدهید. مردم عملکرد شما و سابقه طرفداری شما رو از افراد مختلف از یاد نبردند. برای یک دفعه قبول کنید اشتباه کردید در تحلیل هاتون در مسایل سیاسی و فرهنگی آقای محترم. مملکت را بسپارید به افراد شایسته ، کاردان و متعهد و دلسوز
    • بدون نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      96 2
      عزیزم اشتباه نکردن که! منتها هر کجا نفع شخصیشون هر طور اقتضا میکرده همونطور تحلیل کردن.
    • بدون نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
      0 0
      اعتراف به اشتباه شهامت وشجاعت میخواهد که...
  • بدون نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    301 4
    آقای باهنر در ابتدا اطلاع نداشته است که عروسش نوه آقای محتشمی پور است.!!!! کدام آدم عاقلی این حرف را باور می کند. جدا شما مردم را چی حساب می کنید؟
  • بدون نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    347 8
    بهتر است نظر سنجی کنید ببینید کی بیشتر طرف دار داره ؟ خاتمی یا شما
    • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      28 0
      البته اگر دغل بازی در کار نباشه
  • افشين IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    270 5
    اولا كه مگه راي دادن تو دهات راي حساب نميشه؟! خارج از ايران كه نبوده احتمالا؟! دوما به اين جناب نبوي بفرماييد شما تو اين هفت سال چه جوري مي تونين سرتون را بالا بگيرين و راست راست راه برين و از كسي انتقاد كنين كه خداقل دغدغه معيشت براي مردم درست نكرد؟! با چه كارنامه قابل دفاعي مي خواين خاتمي را زير سوال ببرين؟! از خاتمي انتقاد مي كنيد در حالي كه خودتان حرفي براي گفتن نداريد؟!!! اصلا چرا بعد از اين هفت سال فلاكت باز هم فكر مي كنين مردم بايد به شما اعتماد كنن؟!
    • بدون نام EU ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      37 0
      خدا رحمت کند امام راحل را حق داشتند به امثال نبوی و همفکرانشان کمترین مسئولیت را واگذار نمی کردند بس که اینها منفی باف بودند و هستند.
  • هموطن IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    233 7
    واقعا که. . . خوابیده رو میشه بیدار کرده ولی کسی رو که خودش رو به خواب زده هیچوقت . . . با این صحبت های شما اقای نبوی فهمیدم چقدر از جامعه و مردم دور هستید 8 سال رییس جمهوری و مجلس از یک طیف بودید خدایی چه گلی به سر این ملت زدید ؟
  • بدون نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    230 8
    حالا چرا اينقدر حرص داري آقاي نبوي كه بعد از نزديك به يك سال نمي توني بيخيال شي!
  • آرش IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    252 6
    یکی به من بگه چرا برخی از اصولگرایان اینقدر اعتماد به نفس دارند؟
    • بدون نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      39 0
      اين اسمش اعتماد به نفس نيست درمودبانه ترين حالت اسمش فرافكتي وفرارازواقعيت يابهتره بگيم ترس ازمحبوبيت جناب آقاي خاتمي است
  • بدون نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    281 5
    شماها همگی در خیر و شر این دولت سهیم هستید، لطفا در مورد دیگران این گونه اظهار نظر نکنید.
  • kaveh IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    312 7
    همون آقا اسم ایران را توی دنیا عزیز کرده بود، شما چی؟؟؟؟
  • رضا IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    243 5
    جز به صداقت سخن نگو چراکه اين دنيا وپست ومقامش دوام ندارد...آن روستا هم جزئي از کشور است مگر خودشما روستايي نيستي
  • بدون نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    226 6
    جان امام رضادرباره اقای خاتمی اینجوراظهارنظرنکن
  • uuuu IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    244 6
    قدر زر را زرگر ميداند نه مسگر
  • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    280 5
    آقای عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام! شما قراره مصلحت نظام را تشخیص بدی؟!!!!
  • m IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    275 5
    «دشمنان با صراحت عنوان کردند جمهوری اسلامی به دلیل پایبندی به آرمانهای اسلامی مورد پذیرش آنها نیست» آقای نبوی لطفا منبع این حرفتون رو به ما هم بگید. مگر تنها کشور اسلامی در دنیا ایرانه ؟ لابد میخواید بگید که اسلام ما با اسلام بقیه کشورها فرق داره !!
  • حسین IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    84 70
    نظر رهبری هم همیشه جذب حداکثری و دفع حداقلی میباشد نه...انچه شما می خواهید
  • یونس IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    296 5
    باید بدانید که اصلاح طلبان نیروهای فرهیخته این جامعه اند ایران منهای اصلاح طلبان یعنی ایرانی با تورم کنونی
  • ایرج IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    372 4
    آقای نبوی اگر جایگاه خودتان و جایگاه آقای خاتمی را در جامعه میدانستید اینگونه سخن نمی گفتید.
    • مصطفی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      149 8
      ایویل خیلی خوب بود
  • ش.د. EU ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    393 4
    شما برید نونوایی تون رو اداره کنید. نگرن رای توی روستا نباشید.
    • بدون نام EU ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      119 5
      بهترین پاسخ که البته سخن امام هم هست مگراین که سخن امام هم....
  • م IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    339 5
    انشاءالله سید عزیز باز می گردد.به امید آنروز......شما خیلی ناراحتید که سید همیشه محبوبه
  • کوروش IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    311 4
    مطمئن باش اگه مردم امثال تو و نظریات شما رو قبول داشتند به کامنت های بالا منفی می دادند///پس خواهشنآ سکوت
  • بدون نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    227 3
    حرف هایتان را نمی پسندم.
  • بدون نام EU ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    228 4
    حالا شما حرص نخور آقای نبوی ...
  • محمدجواد IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    315 4
    شما وکیل ملت نیستید و فقط میتوانید در مورد خودتان صحبت کنید نه بزرگانی مثل سید محمد خاتمی عزیز که در دل مردم جای دارد و خاریست به چشم حسودان!!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    263 4
    واقعا متاسفم مردم درنهایت تنگنای معیشتی هستند آقا برای جاه ومقام داره سخنرانی میکنه اگه راست میگی بیا مثل مردم عادی برو گوشت وشیر و دارو و.... بخر بیا بین مردم تابفهمی از بیسوادی سیاسی و اقتصادی شما ها دارن چی میکشن بعد اینقدر شعار بده .
  • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    215 4
    واقعا برای ایشان متاسفم که علیرغم این که تازه بدوران رسیده نیست نسبت به اقای خاتمی اینگونه صحبت می کند. این طرز تفکر جو انتخابات را مشوشتر می کند.
  • بوتیمار IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    306 6
    آدم عاقل ازشنیدن این سخنان دیوانه میشه آقااگرذره ای معرفت داریدبیایید وضع سیاسی واقتصادی دولت اصلاحات رابا این دولت مقایسه کنید نفت 10دلاری رابا120دلاری! میزان رضایتمندی مردم راهم مقایسه کنید میدانم که خود را به کوچه علی چپ زده اید
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    335 4
    اقاي نبوي بهتر است شما سكوت اختياركنيد و حرف نزنيد. خدا خيرتان بدهد مردم خسته اند
  • مهــــدی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    250 4
    بـــــرادر عمر فیس بوک و این ها که شما می گویید آیا 10 سال هست ؟
  • عقلانیت IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    153 4
    شما چرا ناب اقای نبوی ساختار شکنی میکنید . وحریم وتحترام روحانیت راحداقل جلوی چشم انظار عمومی رعایت نمی کنید.شما که خود را تئوریسین جناح خود می دانید چرا اب به اسیاب دشمن می اندازید. کسی که سی وچند میلیون یک روزی بهش رای داده اند وشاید حالا هم چند میلیون ادم مسلمان سینه چاک داشته باشد چرا باید حریم واحترامش را نگه ندارید .؟ خیلی متاسف هستم ...
  • بهزاد IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    271 4
    با اين قسمت كه هوا پسه موافقم ولى به نظر من هوا واسه خودت پسه
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    284 4
    نمی دانم این دوستان اصولگرا که فریاد بصیرت بصیرتشان گوش فلک را کر کرده بود چطور با اوضاع و احوال فعلی هنوز خجالت نمی کشند و از مردم معذرت نمی خواهند
  • بدون نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    243 4
    بد نیست اگر آقایونی که صحبت میکنن و اخبارش توسط سایتها اعلام میشه یه نگاهی به کامنتهای پائین خبرشون بکنن. بعد میفهمن چه خبره واز طرف مردم اینقدر صحبت نکنن. جالبه تا الان صحبت ایشون زیر 0.5% موافق داشته
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    207 4
    فكر ميكنم با اين كارهايي كه مي كنيد براي شما هم ديگه داره هوا پس ميشه درود بر آن سيد بزرگوار كه حداقل صداقت دارند و يك رو هستند
  • متين IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    230 4
    جناب اقاي نبوي آيا شما خود را شايسته ايراد رهنمود براي ملت ايران مي دانيد؟! به نظر شما اجماع مردمي و حماسه ملي در انتخاب يك فرد ساختار شكني است؟! آيا اگر مردم بر خلاف شما و گروهتان نظري داشتند،‌فتنه جو و ساختار شكن خواهند بود؟! از خدا براي شما عزيز طلب غفران و توفيق توبه طلب مي نمايم.
  • بدون نام CA ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    213 4
    چقدر محدوده فکر اینها پایین است
  • حسین IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    257 5
    همان آقایی که شما می فرمایید همین الان حداقل 30 میلیون رای دارد . فکر می کنید اگر شما کاندید شوید چند رای می آورید ؟ آخه مردم تا حالا کی و کجا از شما حمایت کرده اند که ما ندیدیم . واقعا که ... حدی داره .
  • ایمان IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    197 4
    جناب آقای نبوی عزیز... روزنامه ی شما همون روزنامه ای نیست که در زمان جنگ پخشش تو جبهه ها ممنوع شده بود؟
  • سید IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    175 4
    برادرعزیز با این کارها وگفتارها فقط عرض خود میبری وزحمت ملت میداری...پایگاه اجتماعی وخدمات آقای خاتمی واضح است واین حرفها درپیشگاه عاقلان جز تردید در صداقت شما نتیجه دیگری ندارد...قیامت برای بنده وشما نزدیک است..پترسیم از دروغ وبهتان وغیبت...
  • بدون نام EU ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    144 4
    عيب می جمله چو گفتی هنرش نيز بگو نفی حکمت مکن از بهر دل عامی چند
  • بدون نام EU ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    176 5
    حضرت حافظ این سخنان نابش را درارتباط بااین آقایانی گفته که توان اداره یک نانوایی هم ندارند وفقط کارشان عجب وخودپسندی است وبدگویی به بزرگان رند و عاشق حق: عيب رندان مکن ای زاهد پاکيزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت من اگر نيکم و گر بد تو برو خود را باش هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت سر تسليم من و خشت در ميکده‌ها مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت نااميدم مکن از سابقه لطف ازل تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    142 5
    اقاي نبوي اگر هدف جناب اقاي خاتمي از راي دادن اين بود كه بگويد ما ساختار شكن نيستيم منطق حكم نمي كرد كه مي امد در همين تهران و در يكي از شلوغ ترين حوزه ها ودر برابر دهها دوربين خبرنگاران اينكار را مي كرد ونه مخفيانه در يك روستاي دور افتاده ولي ديديم كه برد ان راي مخفي چقدر زياد بود كه به سرعت به خبر اول خبرگزاري ها تبديل شد
  • هيچكس IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    به نظر من ايشون واقع بينانه و با بصيرت كامل صحبت كردن.آقاي نبوي هميشه نشون داده كه دور نگري مي كنه و حرف حق رو ميزنه
    • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      84 6
      تا تعبیر شما از حرف حق چی باشه......
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    202 7
    حالا شما هم که وسط شهر رای دادی چه گلی بر سر ملت زدید ؟
  • lمجید IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    این خاتمی نبود که ناموس ایران را فروخت. اصلا اقدار ملی نمی فهمید چیست. نه اقا او عرضه اين کار را نداشت
    • بدون نام CA ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      54 0
      اقتدار ملی یعنی اینکه قطر گاز ما رو تاراج منه و ما نتونیم هیچ واکنشی انجام بدیم؟ اقتدار ملی یعنی حتی امارات هم از مسافران ایرانی انگشت نگاری کنه و ما نتونیم هیچ کاری انجام بدیم؟ اقتدار ملی یعنی هند بجای پول نفت به ما برنج بده و ما نتونیم هیچ کاری انجام بدیم؟ اقتدار ملی یعنی که اقتصاد و قیمت ارز را جمشید بسم الله تعیین می کند و ما نتونیم کاری انجام بدیم و.......... راست میگی خاتمی اقتدار ملی را اصلاً نمی فهمید
    • محسن IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
      11 1
      در این 8 سال اوضاع حجاب و مسائل اخلاقی خیلی عالی بوده؟ ناموس ملی مردم هویت ، فرهنگ وعزت کشور است .
    • محمدحسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
      8 1
      دمت گرم ناشناس خوب جواب این آقا مجید رو دادی
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    201 8
    این آقا وقتی حرف میزنه انگار از مردم طلب داره.
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    5 175
    من آقای نبوی را خیلی دوست دارم چون ایشان بسیار محترم است.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    133 5
    خاتمی رو عشقه.شما موتلفه ای ها از اول با اینا مشکل داشتین .بازارو دستتون گرفتین مردمو به فلاکت رسوندین بس نیس؟
  • بدون نام DE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    80 4
    شرایط امیدوار کننده است؟؟؟؟!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    57 6
    در قوانین ارسال نظرتان نوشته اید: "خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند" پس چرا بیاناتی مثل بیانات این افراد را که حاوی توهین به شخصیت های محبوب است منتشر می کنید؟
  • اشکان DE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    50 5
    به نظر من، بهتر است آقای خاتمی در کنش‌های سیاسی خودش، دیدگاهی مشابه آقای نبوی را هم مد نظر قرار دهد.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    76 4
    آقاي مرتضوي ، همين آقايي كه مي فرماييد در يك روستايي رأي داده اولا كه همين آقا اينقدر معرفت داشت كه با وجودي كه از دست شماها به يك روستا پناه برده بود ولي رأي خودش كه نشان از تعهد به نظام است داد. ثانيا مثلا شما شهر نشينان خيلي متمدن هستيد كه با بيان اين جمله مي خواستيد هم شآن آقاي خاتمي را پايين بياوريد و هم اينكه روستاييان را كوچك بشمريد. ما هر مي كشيم از دست شما به اصطلاح روشنفكران شهر نشين و تشنه ي قدرت مي كشيم هفت سال است كه مملكت به دست شما به اطلاح اصول گرايان است ببينيد چه بلايي كه به سر مردم و مملكت نياورده ايد. خواهش داريم كه كنار بكشيد و دم از انتخابات نزنيد بگذاريد به عهده ي مردم خود مي دانندچه كنند.
    • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      3 40
      جناب خاتمی تعهد به نظام را در فتنه 88 نشان داد !!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    70 4
    البته خبر معمولا خوب سانسور می کند با این اوصاف ذکر چند نکته ضروری است.1.آقای نبوی مطالبی که بیان می کنند بیشتر از زاویه منافع شخصی است.2.این که اصلاح طلبان را برانداز می دانند باز نظر شخصی این اقاست.3.طبق قوانین نظام که این اقایان دل بخواهی به آنها معتقدند تنها مراجع قضایی می توانند در مورد افراد رای صادر کنند به عنوان متهم یا برانداز.4.دولت فعلی بهترین دست پخت اقایان هست و وضعیت مملکت نیز از دستاورد های نگرش اینان.5. من تصور می کنم دشمنی با امریکا و سایرین رمز بقای اینان است چون در سایه آنها ضعف وحشتناک مدیریت خود را پنهان می کنند.6.حرف اصلاح طلبان این است که مملکت در سایه قانون مداری و شایسته سالاری بتواند حرکت و رشد کند اگر این جرم است خوب ما هم قبول می کنیم.خاتمی منادی قانون گرایی بود
  • بدون نام NL ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    42 1
    معلومه که از احنمال حضور خاتمی خیلی ترسیدن که اینجوری دارن خرابش می کنن..... .
    • محسن IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
      17 1
      اگر آقای خاتمی بیاید و رد صلاحیتش نکنند براحتی بالای 60 در آرا را می آوردو مشارکت حداکثری را هم شاهد خواهیم بود چون همه عملکرد ایشان را 8 سال تجربه کردند .
  • اين منم IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    9 0
    نظر من حاوی چه توهینی بود که تایید نشده
  • بهروز IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    44 1
    سازمان مجاهدین خلق در زمان کدام رییس جمهور سرکرده اش توسط اروپا دستگیر ودر زمان کدام رییس جمهور ازلیست سیاه خارج شد اقای نبوی قیمت نفت سال 76چقدر بود والان چقدر است تورم سال 76چقدر بودو الان چقدر است اقای مهندس
  • این منم IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    4 0
    ای بابا خب نظر اول هم بزار دیگه
  • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    15 1
    شما استان البرز را به روستا تشبیه کرده ای این جسارت است به استان البرز
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    12 0
    آقای روحانی تعریف می کرد در زمان 18 تیر در سفر فرانسه بود و هنگامی که به کشور مراجعت کرد مشاهد کرد که اتفاقات آشوب‌ناکی در کشور در حال وقوع است. آقای روحانی مطرح می کرد در آن زمان شورای عالی امنیت ملی اجازه ورود بسیج به مقابله با آشوب های خیابانی را نمی داد که ایشان با اجازه خود بسیج را وارد عرصه مقابله با فتنه گران کرد
  • محسن IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    8 1
    نظر منم را تائید نکردید.در حال که به کسی توهین نکردم ولی همین آقا نبوی آنچنان صحبت میکنه که بجز خودش و همفکرانش عین اسلام و انقلاب و نظام هستند بقیه هم یا مزدور امریکا هستند یا انحرافیند یا .....
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    11 0
    جای ان است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف میشکند بازارش از خاتمی عزیز صحبت کردن کار هر کسی نیست ان مرد را زمانه در اینده خواهد شناساند .
  • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    12 1
    فضا و نحوه صحبت های ایشان مانند قبل از دوم خرداد 76 است. همین حرفها آنان را در سال 76 ناکام گذاشت.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
    12 1
    فدای ملت فهیم ایران بشم .کامنت ها روکه خوندم خیلی خوشحال شدم به بخاطر این شعور و قدر شناسی ملت. سید دوست داریم