خرید و فروش فرش ایران در بازار اروپا رونق می گیرد.

گروه اقتصاد: مدیر بازرگانی خارجی شرکت سهامی فرش ایران گفت : ایران در نمایشگاه دموتکس آلمان با چند کشور بزرگ اروپایی به تفاهماتی در خصوص خرید و فروش فرش دستباف ایرانی دست یافت .

به گزارش "خبرآنلاین"، بهزاد قطبی با بیان اینکه شرکت سهامی فرش ایران با ارسال 50 تخته فرش نفیس از تولیدات شرکت سهامی فرش ایران در بزرگترین نمایشگاه بین المللی جهان حضور یافته است ، گفت : سفارش پذیری و معرفی بهترین تولیدات فرش ایرانی از اهداف شرکت در این نمایشگاه بوده است.

وی اظهار داشت:بیش از30 نفر از دست اندرکاران صنعت فرش دستباف ایرانی از جمله طراحان ، بافندگان و تولید کنندگان با حمایت دولت در این نمایشگاه حضور یافته اند .

قطبی گفت : آشنایی با اطلاعات روز بازارهای هدف و انتقال آن به سایر تولیدکنندگان فرش در داخل کشور دستاورد اعزام این گروه هنرمند ایرانی خواهد بود که می تواند ضمن پاسخگویی به نیاز صنعت و هنر فرش موجب افزایش صادرات فرش ایرانی گردد .

وی تاکید کرد : انطباق فرش دستباف ایرانی با رنگ ها ، طراحی های داخلی و دکوراسیون های خانگی مهمترین نیازی است که باید در روش های تولید فرش بکار گرفته شود .

مدیر بازرگانی خارجی شرکت سهامی فرش ایران با اشاره به اینکه اجرای این روشها موجب حفظ بازار صادراتی فرش دستباف ایران خواهد شد افزود : حضور در نمایشگاه هانوفر آلمان به دلیل اینکه این کشور خود یکی از خریداران عمده فرش ایرانی است همواره اثر گذار بوده است .

مدیر بازرگانی خارجی شرکت سهامی فرش ایران یادآور شد : نمایشگاه دموتکس امسال با استقبال کمتری نسبت به سالهای قبل مواجه بود که اغلب خریداران به دلیل بحران اقتصادی جهان و نا مشخص بودن بازار جهانی فرش ،اندکی خریدهای خود را محدود کردند .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رویا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
    0 0
    در طول تاریخ فرش ایران ستاره ای بی بدیل بوده است امیدوارم همچنان در اسمان هنر وزیبایی بدرخشد زیرانقش فرش ایرانی نشات گرفته از احساس عمیق بافنده ان میباشد