مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از چهارشنبه 17 آبان روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، تصویربرداری سریال «دختران حوا» به تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده و علی‌اکبر جناغی اول آبان پارسال آغاز شد و اسفند به پایان رسید.


با این حال پخش این مجموعه به خواست شبکه تهران به تعویق افتاد تا اینکه روابط عمومی این شبکه اعلام کرد قرار است «دختران حوا» از دوشنبه 15 آبان از شبکه تهران پخش شود که باز هم بنا به تغییراتی که در کنداکتور شبکه پیش آمده پخش این مجموعه به تعویق افتاد و اکنون و قرار است از چهارشنبه 17 آبان روی آنتن شبکه تهران برود.


عزیز علیزاده یکی از تهیه‌کنندگان سریال «دختران حوا» به خبر آنلاین گفت: «این سریال سومین همکاری من با حسین سهیلی‌زاده است. فکر می‌کنم او بهترین گزینه برای ساخت این مجموعه تلویزیونی بود. سهیلی‌زاده با توجه به حال و هوای داستان به خوبی از عهده ساخت آن بر آمد، هر چند باید قضاوت را به بینندگان سریال سپرد.»


او ادامه داد: «با توجه به نوع داستان فکر می‌کنم که برای پخش در ایام محرم هم مناسب باشد و خوشحالم چنین زمانی برای پخش سریال در نظر گرفته شد.» 


«دختران حوا» روایتگر زندگی زنی به نام ثریا است که در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازهای بزرگ برمی‌دارد و از شیوا مددکار زندان کمک می‌طلبد، در این راه شیوا برای پی بردن به این راز دیگر ماجراهای مختلف می‌شود. همچنین این سریال به داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ‌های متفاوت زندگی می‌کنند اشاره و آن را به تصویر می‌کشد. 


نیما شاهرخ‌‌شاهی، امیرحسین رستمی، ایرج راد، یکتا ناصر، تینا آخوندتبار، نازنین کریمی، لیدا عباسی، پرویز سیتری، مریم سرمدی، آیلار نوشهری، رضا یزدانی، مهدی کاسه‌ساز، مینا وحید، ملیکا پارسا، گوهر خیراندیش، پوریا پورسرخ، ساغر شکوری و پرویز سیرتی بازیگران این سریال هستند.


مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» روزهای زوج ساعت 19 و تکرار آن روزهای فرد ساعت 23 پخش می‌شود.


سهیلی‌زاده تا کنون ساخت سریال‌های چون «افزونه خواه کوچک»، «عشق گمشده»، «پیله‌های پرواز»، «روزهای اعتراض»، «آخرین گناه»، «ترانه‌مادری»، «آخرین دعوت»، «دلنوازان»، «فاصله‌ها» را در کارنامه هنری خود دارد.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    8 4
    سلام نمیدونم برای نظرسنجی شبکه تهران چکار کنم ولی بسیار قشنگ و زیباست...........
    • پرستو جهانگیری IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      0 0
      به نظر من سریال دختران حوا توانسته مخاطبان زیادی را به سوی خود بکشد . یکی از جهت بازی متفاوت و بسیار جذاب آقای امیر حسین رستمی که اگر در همین راستا بتوانند ایفای نقش کنند آینده ی بسیار خوبی خواهند داشت . و در مورد بازیگر نقش گیلدا که بازیگری جوان هستند هم می شود گفت که بازی قابل قبولی از خودشان به نمایش گذاشته اند و بازیگران نقش خواهر و برادر مژگان بازی خوبی ندارند . اگر من در جایگاهی باشم که بتوانم در این مورد نظری بدهم .
  • زهرا احمدی IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    3 4
    سزیال زیبایی است با بازی هنر مندان خوب اکمی اما در مورد نقش دختر جیب بر اغراق شده زهرا احمدی از قزوین
  • میثم ازفارس US ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    4 2
    سریال خوبیه هم بازیگران خوب بازی میکنن .نقششون واقعاعالیست. سریال خیلی خوبیه وازاین سریالهاخیلی خوشم میادخداقوت به کارگردان وتهیه کنندگان عزیزوعوامل ساخت.
  • نا شناس IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    5 0
    سریال خوب واموزنده است وموضوع ان تکراری نیست با تشکر
  • فریبا زویدات@ IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 1
    باعرض خسته نباشید به کلیه دستندکاران این سریال زیبا وآموزنده امیدوارم همیشه از این سریال های که سوژه آن تکراری نیست بسازید
  • مریم IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    1 2
    سلام هرچی تلاش کردم نتونستم توی قرعه کشی و عضویت شرکت کنم اصلا واضح نیست...
  • مهسااحدی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 2
    فیلم بسیارزیبا باانتخاب عالی چهره های سینمایی جذابییت این فیلم زیبا را چند برابر کرده است در ضمن کارگردانی آن بسیار عالی است.
  • فاطمه خادملو A1 ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    1 2
    باعرض سلام وخسته نباشیدواینکه سریال خیلی جذاب وپرطرفداریه و منم یکی از طرفداران پروباقرصشم و از کارگردان محترم این فیلم و دستندرکاران این مجموعه تقدیر و تشکر میکنم ....ممنون اززحمات شما.........
  • فاطمه خادملو IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    0 1
    باسلام وخسته نباشید سریالتون وهمچنان دنبال میکنم وخیلی جذاب شده.....امیدوارم برنه نظرسنجیتون بشم
  • زهرا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    سریال خوبیه مخصوصا با بازیه بسیار عالی و جذاب پوریا پورسرخ با تشکر از تمام بازیگران و عوامل پشت صحنه.
  • حمید رضا پیروزیان EU ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    فیلم بسیار بسیار زیبایی بود