درچنین شرایطی شرکت های لیزینگی نیز با مشکلاتی درتحویل خودرو به مشتریان خود مواجه شده اند اما عدم پاسخگویی به برخی از این مشترکان و بلاتکلیفی آنان در زمان تحویل خودرو باعث طرح این مشکل در بخش مشکلات مردم شده است.
یکی از کاربران خبرآنلاین می نویسد: سلام اینجانب در تاریخ 91/5/17 نسبت به ثبت نام خودروی ال90 لیزینگی نزد شرکت رایان سایپا اقدام کردم موعد تحویل 45 روز کاری بوده است. چون موعد تحویل خودروی اینجانب بعد از 12مهرماه بوده مابه التفاوت را به مبلغ 40 میلیون ریال در تاریخ 91/7/25 نقدا پرداخت کردم اما تا این لحظه حتی خودروی من فاکتورهم نشده است و تماسهایی که اینجانب با شرکت مربوطه داشته ام هیچ گونه جواب درستی به من نداده اند لذا خواهشمندم پیگیری فرمایید:
1-چرا پنج شنبه ها که برای همه روز کاری حساب میشود اما برای شرکت رایان سایپا روز کاری حساب نمیشود و بنده به خاطر چند روز مجبور شوم مابه التفاوت را پرداخت نمایم.
2-چرا با توجه به اینکه بیش از دو هفته هست که من مابه التفاوت را نقدا پرداخت کرده ام اما چرا خودرو فاکتور نشده است.
این درحالی است که روابط عمومی این شرکت در پاسخ به این گلایه مشتریان خود بر وجود مشکل در بحث پاسخگویی به مشتریان این شرکت مهر تایید زد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر کارگروهی برای پاسخگویی به مشتریان این شرکت تشکیل شده و بزودی این مشکلات برطرف خواهد شد.
براساس اظهارات روابط عمومی این شرکت مشتریان این شرکت می توانند با ارسال جزییات خرید خود به ایمیل Hajilou@rayansaipa.com پیگیر مشکلات خود باشند وپس از پیگیری و حل مشکل نتیجه آن در خبرآنلاین منعکس خواهد شد.
45/221
نظر شما