همایش ملی تبیین طرح مناسک امروز به همت حزب مردم سالاری و با حضور برخی چهره​های اصلاح​طلب در هتل المپیک تهران برگزار شد.

نسرین وزیری: در همایشی که از عارف و نجفی به عنوان مهمانان آن یاد شده بود، در غیاب آنها از خاتمی دعوت شد تا در انتخابات سال بعد، حضور یابد. مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در این همایش گفت: سیدمحمد خاتمی اولویت اول ماست و از او درخواست می‌کنیم تردیدها را کنار بگذارد و به عرصه انتخابات بیاید. درصورتیکه خاتمی به صحنه بیاید، دیگر اختلافی نیست و همه اجماع نسبی روی وی دارند.
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم با تاکید بر اینکه "تغییر اوضاع کشور تنها با حضور گرم اصلاح‌طلبان در سراسر کشور میسر خواهد بود"، گفت: با انزواطلبی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ما معتقدیم روش اصلاح‌طلبی روش امام حسین(ع) و روش انبیاء بوده و ما هم تا جایی که توانایی داریم باید به دنبال اصلاح جامعه و امور باشیم.
اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادند
کواکبیان با اشاره به پیگیری طرح مناسک از سوی حزب اعتماد ملی، درس گرفتن از تجربه تلخ انتخابات 84 را علت این امر دانست و افزود: ما اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادیم؛ چراکه در آن زمان افراد زیادی از اصلاح‌طلبان کاندیدا شده بودند. من همان موقع طرح‌هایی داشتم که دوستان اصلاح‌طلب به آن توجه نکردند وگرنه این اتفاق نمی‌افتاد. حتی اگر یک میلیون رای برای آقای کروبی تقسیم می‌شد، این وضع را نداشتیم.
کواکبیان با انتقاد از اینکه برخی، اصلاح‌طلبان را مساوی فتنه‌گران می‌دانند، گفت: متاسفانه کاری که می‌شد در یک ماه آن را حل کرد 8 ماه طول دادند تا بگویند که اصلاح‌طلبان از صحنه حذف شوند اما اصلاح‌طلبان زنده‌اند و همین همایش این موضوع را نشان می‌دهد. اصلاح‌طلبان باید ادامه حیات دهند زیرا با یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه "اگر دولت بعدی دست اصلاح‌طلبان بیفتد باید از اصولگرایان معتدل و واقع‌بین هم استفاده کنند"، افزود: همه باید دست در دست هم کشور را اداره کنند. طرح مناسک هم جرقه اولیه‌ای است که مجمع روحانیون می‌تواند پیشتاز اجرای آن شود. ما خوشحال می‌شویم که حصرها برداشته شود، زندانیان سیاسی آزاد شوند، از مطبوعات رفع توقیف شود، از سایت‌ها رفع فیلتر و از احزاب اصلاح‌طلب رفع توقیف شود اما شرط اصلی، رعایت دقیق قانون انتخابات است.
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی: اصلاح‌طلبان را از صحنه بیرون رفتند!
رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به شرایط انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: اصلاح‌طلبان قهر نکرده‌اند و اهل قهر هم نیستند اما «اصلاح‌طلبان را از صحنه بیرون رفتند!»
وی با بیان اینکه "آن‌هایی که سوار بر اریکه مسئولیت هستند مراقب باشند واقعیت‌ها را بهتر ببینند"، افزود: آن‌ها نمی‌توانند به تنهایی کشور را به سلامت اداره کنند زیرا تجربه نشان داده نبود اصلاح‌طلبان در جامعه همین وضعی را به وجود می‌آورد که اکنون شاهد آن هستیم. البته خطاب من به عقلا است و نه تندروهای افراطی که می‌گویند نباید سر به تن اصلاح‌طلبان باشد. عقلا باید آن‌ها را کنترل و هدایت کنند و شرایط را در نظر بگیرند.
منتجب‌نیا با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت ملی در کشور خاطرنشان کرد: این موضوع با شعار و بخشنامه محقق نمی‌شود بلکه باید به آن عمل کرد. اصلاح‌طلبان از اینکه ببینند مردم رنج می‌کشند و تهدیداتی متوجه کشور می‌شود دلشان می‌سوزد. عقلای قوم باید یک مرزبندی نسبت به سال 88، 91 و 92 ایجاد کنند؛ چراکه عده ای می خواهند تسویه حساب و عقده گشایی کنند و از صبح تا شام چهره های اصیل اصلاحات را مورد حملات خود قرار دهند. بنابراین این بزرگواران باید جلوی این کار زشت را بگیرند و بین گذشته و آینده مرزبندی قائل شوند.
منتجب‌نیا با تاکید بر ضرورت حضور اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان جزو پیشتازان مبارزات بوده‌اند و اغلب کتک‌خورده‌های قبل از انقلاب و رنج‌برده‌های بعد از انقلابند و حضور فعالی در جبهه‌ها داشته‌اند. انصاف ایجاب نمی‌کند این پیشتازان را از صحنه خارج کنیم و کنار بگذاریم. البته باید منصفانه قضاوت کرد. در بین اصول‌گرایان هم افراد اصیل و کتک‌خورده‌ای هستند اما عده‌ای هم از راه رسیده‌ها و بی‌ریشه‌ها هستند.
وی با بیان اینکه "دو سوم ملت ایران طرفدار اصلاح‌طلبان هستند"، اظهار کرد: بدنه جامعه، اصلاحات را می‌خواهد. حکومت ما حکومت مردم‌سالار دینی و جمهوری اسلامی است و این‌ها (حضار همایش) عصاره جمعیت عظیمی از ملت و نماینده جمع کثیری از ملت هستند. به مسئولان کشور می​گویم که پیام ما به مسئولان این است که تجدیدنظر کنید. ما التماس نمی‌کنیم بلکه می‌گوییم اصلاح‌طلبان دو سوم ملت را تشکیل می‌دهند و کنار زدن آن‌ها یعنی کنار زدن دو سوم ملت ایران. بنابراین به ملت توجه کنید. حضور اصلاح‌طلبان حق مسلم ملت است اما این با تعارف و بخشنامه محقق نمی‌شود بلکه با ایجاد فضای مناسب امکان‌پذیر است. باید دهان رسانه‌های هتاک را ببندید و قلم قلم‌به‌دستان مزدور و فحاش را بشکنید و از دستشان بگیرید که هر روز به بزرگان اصلاح‌طلب توهین نکنند. اصلاحات از متن جامعه، انقلاب و افکار و آرمان‌های مترقی و پیشرفته امام نشات گرفته است نه افکار ارتجاعی که به امام مظلوم ما نسبت می‌دهند. متاسفانه امروز مظلوم‌ترین چهره محبوب در کشور امام (ره) است. افکار و اندیشه مترقی، پیشرفته و بروز امام خاستگاه اصلاحات بوده و هست و اصلاحات درون نظام با حفظ قانون اساسی و منافع و مصالح ملت به وجود آمده است.
دبیرکل خانه کارگر: اکنون وقت انتخاب مصادیق انتخاباتی نیست
علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر ظهر امروز جمعه در همایش ملی تبیین طرح مناسک در هتل المپیک تهران با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ورود زودهنگام به عرصه انتخابات گفت: هنوز حرف انتخابات نشده است و رهبری هم در این زمینه توصیه هایی داشته اند، حتی از اینکه برخی اصولگرایان به عرصه انتخابات ورود پیدا کردند، دلخورند.
وی با بیان اینکه هم اکنون وقت انتخاب مصادیق انتخاباتی نیست، گفت: معتقدم وضع فعلی در اقتصاد کشور نتیجه عملکرد اقتصادی دولت است. محجوب در ادامه به لزوم اجماع اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: اجماع بدین معنی است که همه اصلاح طلبان تصمیم بگیرند و در نهایت یک خروجی انتخاب شود. معتقدم از هم اکنون باید رقابت داخلی آغاز شود و هر کس که انتخاب شد بر روی آن اجماع کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس با این مقدمه سخنرانی​ای غیر انتخاباتی داشت و از اقتصاد و طرح سوال از رئیس جمهور گفت که با چاشنی انتقاد از هدفمندسازی و تاکید بر اقتصادی بودن سوال نمایندگان از رئیس دولت همراه بود.
دبیر کل خانه کارگر با بیان اینکه با سیاه نمایی و خوب نمایی مخالفیم، گفت: همانقدر که سیاه نمایی موجب سوءاستفاده دشمن می شود، آنهایی که آمار را بسیار خوب جلوه می دهند هم به کشور خدمت نمی کنند. وی با تاکید بر اینکه راهکار حل مشکلات اقتصادی مردم پرداختن به واقعیات است، ادامه داد: متاسفانه در مجلس ششم هم که اکثریت با اصلاح طلبان بود به مشکلات اقتصادی مردم توجهی نشد.
حق‌شناس: گفتمان ما در 92 متفاوت از گفتمان 88 است
محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی  نیز طی سخنانی در این همایش گفت: امروز پیش از اینکه اصلاح‌طلبان نیاز به حضور در انتخابات داشته باشند، مردم نیاز به حضور اصلاح‌طلبان دارند؛ بنابراین باید از فرصت پیش رو استفاده حداکثری را داشته باشیم.
این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه "برای رسیدن به مرحله نجات ملی نیازمند اجماع عمومی در قاطبه ملت هستیم"، گفت: این نیاز اصلاح‌طلبان نیست بلکه نیاز تمام مردم است. تنها راه اصلاح‌طلبانه از طریق انتخابات و صندوق رای می‌گذرد و رویکرد سال 92 ما هم کاملا متفاوت است و ملت برای اینکه در سال 92 به نتیجه برسد، از بحران درآید باید نگاهش را  از سال 88 جدا کند. گفتمان سال 92 ما متفاوت از گفتمان سال 88 است.
وی در بخشی از سخنانش با انتقاد از وضعیت روابط بین‌الملل در دوران حاضر ابراز عقیده کرد: با طرح هولوکاست، نابودی اسرائیل و ورق پاره خواندن قطعنامه‌های سازمان ملل، روابط ایران و تمام دنیا به حداقل رسید و ما برای جبران ناتوانی وارد روابط دیگری شدیم. ما به سمتی رفتیم که جبهه جهانی با آمدن اوباما علیه ما متحد شد و این در حالی است که بوش در دوران خود نتوانست ایران را به حاشیه ببرد اما اوباما با همراهی همه توانست به گونه‌ای عمل کند که ایران در شرایط متفاوتی نسبت به شرایط تاریخی خود از جنگ جهانی دوم به بعد قرار گیرد که نه خواسته امام(ره)، رهبری و نه عقلای اصولگرا و اصلاح‌طلب بوده است و نتیجه‌اش گریبانگیر همه ملت شده است.
جای خالی چهره​های شناخته شده اصلاح طلب
اگرچه گفته شده بود که این همایش با حضور دبیران کل احزاب جبهه اصلاح طلبان و جمعی از اصلاح طلبان از شهرستانهای کشور با هدف اجماع اصلاح طلبان برای رسیدن به کاندیدای واحد در انتخابات 92 برگزار می​شود اما جای چهره​های شناخته شده اصلاح طلب خالی بود. اگرچه مطهری​نژاد وعده حضور عارف، موسوی لاری، عبدالله نوری، رضا خاتمی و محمدعلی نجفی را نیز داده بود اما آنها در این همایش حضور نیافتند. البته به گفته کواکبیان از 35 حزب اصلاح‌طلب برای حضور در این همایش دعوت شده بود، تنها 5 تا 6 حزب حضور نیافتند و مابقی در سطح دبیران کل یا اعضای شورای مرکزی در جلسه حضور داشته‌اند. وی در عین حال گفت: برخی از دوستانی که دعوت داشتند بهانه هایی آوردند، مثلا گفتند عروسی داریم یا حاجی داریم و یا می خواهیم به ختم برویم اگر هم می آمدند وقت برای سخنرانی آنان نداشتیم.
/2929
 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام PL ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    اگه میخاین کاندیداتون رای بیاره فقط به فکر خاتمی باشین من شهروند عادی میگم خاتتمی از همه محبوبتره از همه لحاظ.
    • بدون نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
      141 3
      البته حضور خاتمی احتمال پیروزی رو بالا میبره ولی از اون مهمتر اینکه اصلاح طلبان تنها و تنها با یک کاندیدا وارد عرصه ی انتخابات بشوند نه مثله انتخابات پیشین
  • حاتمی توسی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    موافقم
  • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    خاتمی نیاد کی بیاد؟!!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    فقط خاتمی..
    • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
      19 98
      همه ما (انهایی که یه ذره سیاست حالیشون باشه )میدونیم که خاتمی نمیاد گروهای اصلاح طلب باید روی افراد دیگه سر مایه گذاری کنن افرادی مثل اقای عارف ونجفی
    • بدون نام IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
      0 19
      اتفاقا با این نظریه میخوای القا کنی که خاتمی نمیاد ! حرف دل همه شما اصلاح طلبها اینه اما جسارت بیان واقعیات را ندارید . ایکاش داشتید !
  • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    50 10
    با تمام نظرات موافقم 100%
  • کیوان IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    118 3
    فقط رای بالای خاتمی میتونه حریف جناح مقابل بشه تا بدونن بیشتر مردم طرفدار اصلاح طلبان هستند
  • حسین IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    4 88
    سلام . یک پازل جدید بوجود آمده که قطعه های گم شده زیادی خواهد داشت که امیدواریم از محتوا کرم خورده نباشد .اگر اینگونه باشد به یاری امام زمان عج قطعه هایش قبل از اجرا کشف خواهد شد .
  • ميلاد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    5 197
    خاتمي در فتنه 88 مردود شد..حد اكثر 10 ميليون راي مياره..
  • بدون نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    16 88
    به نام خدا اگر خاتمی اومد و تایید صلاحیت نشد چی به نط=ظر من عارف بیاد بهتره دیگه بهانه ای برا تایید نشدنش نیست
  • منه فیلسوف IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    22 63
    دوستش دارم ولی مخالفم! و مطمئنم خودش هم مخالف است. دست بردارید از این قهرمان سازی همونطور که خودش هم گفته "وای به حال ملتی که به قهرمان احتیاج داشته باشد" یعنی بین اصلاح طلبان موجود یک نفر نیست که در حد ریاست جمهوری باشد که دوباره به خاتمی برگردیم؟ اگر نیست همون بهتر که کلا نباشید!!!!! چهره جدید معرفی کنید، فرد توانمندی که مردم رو جذب خودش کنه، کاریزمای بالایی داشته باشه، به قدرت تشخیص مردم اعتماد کنید، مردم به سرعت میتونن تشخیص بدن و تصمیم بگیرن.
    • بدون نام IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
      13 0
      نه عزیز دل برادر ملت میخواد دو دوره دیگه به جناب خاتمی رای بده . بهتره که شما هم در این 8 سال بفکر یک کاندید با کاریزمای مثبت باشید .
    • بدون نام IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
      13 0
      کاشکی یه نفر آرای موافق خاتمی را بشماره
  • irani IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    109 2
    هیچ اصلاح طلبی به جز خاتمی نمی تونه رای بیاره .اما اگه خاتمی شرکت کنه با آ ن چیزی که در جامعه می بینم می تونه 30 ملیون رای بیاره
  • بدون نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    49 23
    کاش این دوره شرکت نکنن اصلاح طلبا! فک میکنم با این کار همه به تاثیر گزاریشون پی ببرن!!
  • سروش میرزا IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    100 3
    اقای خاتمی باحمایت اقای هاشمی وسیدحسن وبیت حضرت امام والبته مردم شهیدپرور ایران تنها نسخه خروج ایران از این وضع کنونیست انشااله
  • بدون نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    6 89
    اگر خاتمي اومد وراي نياورد چه تضميني وجود دارد كه اتفاقات سال 88 دوباره تكرار نشود
  • بدون نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    11 53
    اصلاح طلبان نباید فکر کنند می توانند شق القمر کنند همانطور که گفته شد باید با اصولگراهای میانه رو تعامل کنند و از چهارچوب نظام خارج نشوند تا اصولگراهای تندرو نتوانند به آنها برچسب بزنند و آرام آرام دست به اصلاحات بزنند
  • آریا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    81 1
    به نظر بنده نیامدن آقای خاتمی مثل ماندن ذوالفقار درغلاف ودادن میدان به عده ای که فقط تا جلوی بینی شان را می بینند. پس سید بزرگوار چشم انتظارشماییم
  • وحید IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    51 6
    اصلاح طلبی رو باید از خاتمی یاد گرفت، نه جیمزباندهای وطنی که وقتی چیزی بر وفق مرادشون نیست روی به عربده کشی کف خیابون می آرن و با کنش های سوسیالیستی شون همه چی رو به هم می زنن! انقلاب ما بزرگ بود و حکومت ما هم الگوی بی نظیری هستش. نیاز به اجرای تمام ظرفیت های قانون اساسی داریم. جامعه فقط سیاست نیست، نیاز به تکمیل انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی هم داریم و یکی از بهترین سکان داران این امر هم سید محمد خاتمی است. به دوستان اصولگرای حاضر در خبرگزاری هایی نظیر همین خبر آنلاین پیشنهاد می کنم شخصیتی مثل خاتمی رو مفت از دست ندهند لطفن. صلاح همه در همینه.
  • arman IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    11 38
    خاتمی یا غیر خاتمی برای مردمی که در حال حاضر با سختی خودشون را سیر می کنند ان کسی که کار بکنه و واقعا فایده ای داشته باشه مهم و دلخواهه
  • arman IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    9 34
    خاتمی و غیر خاتمی نداره اون کسی که برای این مردمی که با سیلی صورتشون رو سرخ نگه می دارند باید بیاید
  • بدون نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    2 69
    اصلاحطلبان!!!!!؟ ما به تو اعتماد داریم خبرآنلاین تو دیگه وارد این بازی نشو ... تا دیروز اسمشون جبهه مردم سالاری بود جواب نداد اسم عوض کردن شدن جبهه اصلاح طلبان؟ اگر مطمئن نبودن خاتمی نمیاد هرگز این بازی رو راه نمی انداختن
  • علی اکبر ایزدی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    76 1
    با سلام به نظر بنده حقیر تنها گزینه ای که می تواند باعث اتحاد و انسجام اصلاح طلبان گردد و همچنین باعث تقویت بیشتر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد جناب آقای خاتمی است . و از آقای خاتمی می خواهیم که حتماً برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 کاندید شوند . با تشکر خاتمی دوستت داریم
  • منتظر IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    2 100
    چقذر ساده لوح. آیا چون غیرواقعی بودن هولوکاست را بیان کردیم تحریم شدیم؟ آیا ابوموسی های اصلاح طلب باز به حکومت می رسند.
  • amin US ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    91 0
    من که اگه نامزد شاخصی نیاد رای نمیدم
  • بدون نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    2 دوره به خاتمی رای دادم اما پشیمانم به کسی که خودشو تدارکاتچی میدونه و از اول اعلام ضعف کرده و 8 سال فرصت سوزی کرده نباید رای داد
  • بدون نام IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    80 7
    بزارید انتخابات ازاد برگزار بشه باحضور همه قشرها.خاتمی شخصیتی نیست که قصد براندازی داشته باشم شاید بعد مقم معظم رهبری دلسوزتز از هرکسی سید محمد خاتمی باشه.
  • بدون نام US ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    20 98
    بنده یک رای دارم و ان مطعلق به سید احمد خاتمی محبوب دلهاست.
    • احسان IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      33 1
      سید احمد یا سید محمد؟
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    112 1
    پنجره خانه مان را گل زده اند ما منتظر بارانیــــــــــــــــــــم
    • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      0 36
      شما بهتره مواظب گل به خودی باشید
  • بدون نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    4 12
    آمدن خاتمی یا حضور پررنگ اصلاح طلبان در این دوره کاملا بنفع جناح آقای احمدی نژاد خواهد بود ، بدین شکل که اصولگرایان بیشتر بسمت اجماع روی خواهند آورد وتجربه نشان داده که جناح آقای رییس جمهور در ائتلافها اصلا کوتاه نمیایند ، بدینترتیب اصولگرایان را وادار به حمایت از کاندیدای مورد نظر خود نموده وبدینترتیب دوباره انتخاباتی دو قطبی و باتمام سازو کارهای در اختیار یک جناح . آیا اینبار نوبت آقای خاتمی است که پایان عمر سیاسیشان اعلام گردد . عقلا خود بهتر دانند
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    17 4
    چه مردم خوش باوری داریم
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    7 12
    جا داشت در این جلسه از جناب هاشمی نیز دعوت میکرید.
  • ارباط IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    20 0
    تنها راه پیشرو برای اصلاح امور کشور با کمترین هزینه برای ملت بزرگ ایران، اعم از اصلاح طلب و اصول گرا، حضور اصلاح طلبان در انتخابات و پس از آن تقسیم و توازن قدرت می باشد. البته تجربه قبلی دوره خاتمی با آن اقبال عظیم مردم به ایشان، باید همواره به اصلاح طلبان گوشزد شود و این اطمینان را در مردم بوجود آورند که اینبار امیدشان را نا امید نخواهند کرد. نه به جنگ و نه به براندازی گفتی که یک دیار هرگز به ظلم و جور نمی ماند برپا و استوار درود بر ایران
  • نوا IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    37 3
    فکر کنم این خرداد بهترین خرداد زندگیم بشه.... پیروزی سید محمد خاتمی و راهیابی ایران به جام جهانی
  • هوشت IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    31 5
    سیدمحمد به معنی واقعی تابع ولایت و مقلد امام عزیز و عاشق جوانان ماهم مخلص ایشاه و ولایتیم
  • ایران92 IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    18 4
    سید از تبار سربداران که ولایتی بودن در خونش است وحتما اگر لازم باشد آنرا در راه ولایت هدیه خواهد کرد ما هم جوانان سر بداریم حامی سردار سربداران
  • اصولگرای اصلاحطلب IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    1 1
    والا چی بگم!