۱ نفر
۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۱

اسکایپ آنقدر محبوب شده که گاهی اوقات به جای فعل در جملات به کار می رود. البته هنوز اکثر مردم از این سرویس برای مکالمات صوتی رایگان یا چت های تصویری گاه به گاه با آشنایان و بستگان خود استفاده می کنند.

و این مایه تاسف است چرا که اسکایپ یک ابزار تجاری بسیار مفید هم هست. یک ویدئو کنفرانس حرفه ای اسکایپی می تواند جایگزین سفرهای کاری شود و هزینه بلیط هواپیما، رزور هتل و اجاره ماشین را به صفر برساند. یک تماس اسکایپی به جز برقراری ارتباطات بصری فواید دیگر هم دارد از جمله اینکه از این سرویس می توان برای ارائه پاور پوینت هم استفاده یا بدون قبول هر گونه زحمتی کنفرانس تلفنی برقرار کرد . افزون بر اینها می توانید یک دکمه اسکایت به سایت خود اضافه کنید تا کاربران و مخاطبینتان به آسانی با شما در ارتباط باشند. خیلی جالب شد نه؟ پس از این 7 راز شروع کنید.
1-      صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید
نشان دادن همیشه از توضیح دادن آسان تر است و اسکایپ این اجازه را به شما می دهد که نه تنها خودتان بلکه حتی صفحه نمایشتان را به مخاطب خود نشان دهید. این یکی از دوست داشتنی ترین راز های اسکایپ است. از این طریق می توانید پاور پوینت سخنرانی خود را به اشتراک گذاشته، صفحه وب خاصی را نمایش دهید و یا حتی طرز استفاده از محصول جدیدی را به نمایش بگذارید.
برای این کار ابتدا یک تماس ویدوئویی یا تماس صوتی اسکایپ به اسکایپ را از طریق سرویس رایگان اسکایپ مخصوص ویندوز یا مک آغاز کنید. به محض اینکه کانکت شدید در نوار تماس (call) روی آیکون + کلیک کرده و سپس گزینه اشتراک تصویر (Share screens) را انتخاب کنید. ( البته پس از انجام این مراحل تصویر شما برای دوستتان به نمایش در می اید و اگر بخواهید صفحه دوستتان را ببینید او باید همین مراحل را انجام دهد). حالا در باکس پاپ آپی که به نمایش در آمده روی گزینه استارت کلیک کنید تا به این ترتیب تمام دستکتاپ شما به اشتراک گذاشته شود.
اگر می خواهید فقط یک پنجره با برنامه خاص به اشتراک گذاشته شود باید روی فلش پایین کلیک کنید و گزینه Share window را انتخاب و پنجره مورد نظر خود را مشخص کنید سپس دکمه استارت را بزنید.
برای نشان دادن صفحه نمایش خود به گروهی از افراد به یک اکانت Skype Premium نیاز دارد.
2-     مکالماتتان را ضبط کنید.
شیاد ضبط کردن مکالمات کار چندان شایسته ای نباشد اما در برخی از تماس های کاری بسیار ضروری وحتی ارزشمند است . خوشبختانه اپلکیشن های زیادی مخصوص این کار برای ویندوز وجود دارد. به عنوان مثال، MP3 Skype Recorder به دو صورت خودکار و دستی می تواند مکالمات را ضبط کند و در تماس های Skype Conference، Skype-to-Skype،  SkypeOut، Skype Online Number هم کار می کند. و جالب تر آنکه این برنامه  رایگان ،می تواند تماس ضبط شده را به قسمت های مختلف بخش بندی کند.
برنامه دیگری هم به نام  IMcapture وجود دارد که رایگان نیست ولی با پرداخت 50 دلار می توانید آن را دانلود کنید. این برنامه می تواند مکالمات ویدئویی ضبط شده را با هم میکس کند و با ویندوز و مک سازگار است.
3-     با سهولت به یک کنفرانس تلفنی بپوندید
اگر بیشتر وقتتان با کنفرانس های تلفنی می گذرد پس حتما می دانید که این کار چقدر زحمت دارد. ابتدا باید جزئیات تماس را در تقویم کاری خود پیدا کنید سپس شماره بگیرید و کدعبور را وارد کنید و...
اگر کاربر Outlook هستید از Plantronic InstantMeeting استفاده کنید. این افزونه رایگان کنفرانس های تلفنی شما را جمع می کند ، از روی تقویم Outlook جزئیات مربوط به تماس ها را برمی دارد ، قبل از شروع جلسه شما را آگاه می کند و تنها با کلیک می توانید تماس را از طریق اسکایپ برقرار کنید. اگر خودتان مسئول سازمان دادن جلسات هستید می توانید  در صورت تاخیر داشتن شرکت کنندگان از InstantMeeting برای اطلاع دادن به آنها استفاده کنید. به علاوه تنها با یک کلیک تماس قطع شده مجددا برقرار می شود.
شایان ذکر است که InstantMeeting برای اندوریید ، بلک بری و iOS هم آماده شده ولی متاسفانه اسکایپ روی این ها کار نمی کند.
4-     دکمه اسکایپ را به سایتتان اضافه کنید
اگر بخواهید به مشتریان خود این امکان را بدهید که به صورت رایگان با شما در تماس باشند یکی از راه ها این است از مخابرات یک تلفن رایگان بگیرید که البته برای خودتان هزینه بردار است. اما راه دیگری هم هست، شما می توانید یک گزینه اسکایپ به سایت خود اضافه کنید.
پس از انتخاب سبک دکمه مورد علاقه تان از میان یکی دو جین سبک مختلف ( که دو تا از آنها داینامیک هم هستند به این معنا که با توجه به وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن اسکایپ شما تغییر می کنند) فقط کافی است کد HTML که ارائه شده است را در مکان مناسبش روی سایتتان بچسبانید. ( منظور همان paste کردن است!). بعد از این مرحله می توانید توضیحاتی هم راجع به اینکه کاربران چگونه می توانند با استفاده از این دکمه با شما ارتباط برقرار کنند به این بخش اضافه کنید.
در ضمن برای اضافه کردن و تنظیم کردن شخصی سبک ، سایز، رنگ و بک گراند می توانید به Skype button wizardمراجعه نمایید.
5-     شماره تلفن آنلاین اسکایپی داشته باشید
با اضافه کردن دکمه تماس اسکایپی به مشتریان خود این امکان را می دهید که به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند اما به هر حال این دکمه  نمی تواند جای یک شماره تلفن واقعی که بتوانید آن را به مشتریان و مخاطبین مهم خود بدهید را بگیرد. اگر می خواهید از اسکایپ برای برقراری تماس ها داخلی و خارجی خود استفاده کنید باید Skype Online Number داشته باشید. این سرویس، همانطور که از اسمش بر می آید، یک شماره تلفن خاص است که مردم می توانند از طریق تلفن های ثابت و خطوط موبایل با آن تماس بگیرند. وقتی که تماسی گرفته می شود اسکایپ درست مثل یک تماس اسکایپ به اسکایپ زنگ می زند و شماره مخاطب را روی صفحه نمایش، نشان میدهد.
شما می توانید کد محلی و شهری هم به این شماره اضافه کنید و قابلیت هایی مثل انتقال تماس، میل صوتی و ایجاد 10 شماره با یک اکانت اسکایپی را هم دارد. البته این سرویس برای سه ماه 18 دلار و به صورت سالیانه 60 دلار هزینه دارد.
6-     ارسال پیامک با روشی ارزان
این قابلیت هم مثل به اشتراک گذاری تصاویر، یکی از دوست داشتنی ترین اسرار اسکایپی است. با این روش شما می توانید با استفاده از کامپیوترتان حتی به خارج از کشور پیامک بفرستید و هزینه اش هم خیلی ارزان تر آن چیزی است که اپراتورها برایتان محاسبه می کنند.
برای اینکار فقط کافی است ابتدا مثل همیشه به قسمت چت بروید. اما اینبار از پنجره چت گزینه SMS را انتخاب کنید. اگر روی آی فونتان ازاپلیکیشن اسکایپ استفاده می کنید روی گزینه More اشاره کرده و سپس SMS را انتخاب کنید.
متاسفانه این سرویس رایگان نیست و بسته به اینکه در کدام کشور هستید نرخ های متفاوتی دارد. لیست قیمت ها را می توانید در صفحه Skype’s SMSمشاهده کنید.
7-     استفاده از Wi-Fi ارزان در هنگام سفر
معمولا هتل ها برای استفاده از شبکه Wi-Fi هزینه ای در حدود 10 تا 20 هزار تومان از شما دریافت می کنند اگر خارج از کشور هم باشید که گران تر هم می شود.
اما اگر آخرین نسخه اسکایپ را روی ویندوز یا iOS خود داشته باشید می توانید به یکی از میلیون ها کانون جهانی اسکایپ بپوندید. البته این سرویس هم رایگان نیست اما نرخش به جای اینکه بر اساس حجم داده محاسبه شود بر اساس دقیقه اتصال حساب خواهد شد.
اگر شما هم اسرار دیگری از اسکایپ می دانید خوشحال می شویم در بخش نظرات آنها را با ما در میان بگذارید.
 
منبع:  PCworld
56401
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شروین IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    پناه بر خدا،درباره چیزی که فیلترش کردید مقاله هم میدین؟ اسکایپ فیلتره حالا میخوای حرفه ای هم بشیم توش؟؟؟؟ اگه خوبه چرا فیلتره؟اگه بده چرا مطلب دربارش مینویسید؟؟؟؟
    • آرمین DE ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      28 29
      خدا پشت و پناهت شروین. گل گفتی
    • علی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      47 8
      اسکایپ که فیلتر نیست!!! اتفاقا ما چون مدیرعامل شرکت خارج از کشور هستند هر هفته جلسات شرکت رو از طریق اسکایپ با بهترین کیفیت انجام می دیم!
    • بدون نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      31 10
      من دارم مدام ازش استفاده می‌کنم و فیلتر هم نیست. مسئله فیلتر بودن نیست، اینه که در بین نکته‌های نوشته فقط یکیش به درد کاربران ایرانی می‌خوره و بقیه برای ما قابل استفاده نیستند.
    • حسن IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      27 8
      نه فیلتر نیست و فوق العاده کیفیت عالی است که دست دست اندر کاران در این بخش درد نکنه .حتما برنامه اش را خوب نصب نکردی.یا اشکالی در برنامه اولیه اش داری.موفق باشی.
    • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      32 6
      شروین خودت رو آپدیت کن دادا .
    • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
      29 4
      کجاش فیلتره؟ من همین پریروز دانلودش کرد!
    • علی A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      16 1
      نه بابا فیلتر نیست
    • علی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      12 3
      من هر روز از اسکایپ تماس های با کیفیتی می گیرم کجاش فیلتر است اون هم فیلتر بشه باید چه کار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/////
    • پارسا A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
      12 0
      اسكايپ فيلتر نيست
    • محمد A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
      6 1
      نه خیر کی گفته فیلتره من خودم دارم استفاده میکنم
    • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
      6 2
      اصلا هم فیلتر نیست
    • sarah US ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
      6 1
      عزیزم skype که فیلتر نیست
    • بی نام RO ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      2 0
      جناب شما خوابی فیلتر کو نیسپ
  • م US ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    19 8
    نه خوشبختانه چند ماهی هست دوباره فعال شده
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    18 3
    در جواب شروین باید گفت که الان چند وقتیه (ار تابستان امسال) فیلتر نیست.
  • رامین EU ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    24 10
    با سلام خدمت خبر آنلاین کاش قبل این توضیحات مطلع بودید که اسکایپ در بسیاری از اپراتور های اینترنتی فیلتر می باشد برای ما که مبین نت هست فیلتره ، و واقعا متاسفم برای .....
  • ونوس IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    2 9
    من با نظر شروین موافقم.
  • سایت تاپ ناب IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    4 1
    با تشکر از شما ایا با هر سرعتی میتوان از اسکایپ استفاده کرد یا نه
    • بی نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
      6 41
      دهاتی اون فردی که با هاش تماس میگیری انلاین نیست
  • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    8 1
    اکثر فامیلامون و دوستامونو مشتریانم با اسکایپ ارتباط داریم
  • saeid A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    11 2
    سلام.کسی هست راهنماییم کنه اسکایپم نمیدونم چشه؟بخوام تماس برقرارکنم سریع قطع میشه یااگه بخوام تماس بگیرم میگه شارژنداری.
  • s.joza.i IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    3 1
    سلام به همه شما عزیزان هر چیزی که موجود است بلاخره یک جایی به درد میخوره .بنابر این اگر درست مورد استفاده قرار بگیره ،این شرط
  • روناک A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    1 0
    سلام. اسکایپ من تماس صوتی داره ولی تصویری نمیتونم ارتباط برقرار کنم ، کسی میدونه از کجا تنظیم کنم؟؟
    • محمود A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
      5 4
      شما برنامه رو ناقص نصب کردید یا شاید سیستم عامل کامپیوترت (لب تاب)وبکمت رو نمیشناسه
  • k.z IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    9 4
    اصلا افراد آنلاین رو نشون نمیده
  • farhad A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 4
    سلام ممکنه راهنمایی بفرمایید برای تماس به شماره موبایل یا ثابت... از اسکایپ اگه کسی credit dard نداشته باشه چطور میتونه برای شارژ مبلغ رو پرداخت کنه ؟ سپاسگذارم
  • محمد طاهر A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 3
    اگر با گوشی میری اسکایپ روی دکمه دوربین کلیک کن
  • تنناز IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    4 3
    دوستان برای اینکه تصویر اسکایپ را هر دو طرف داشته باشند باید سرعت اینتزنت حداقل 128 کیلو بایت کامل را داشته باشند این سرعت و البته خیلی بیشتر از این هم در اکثر کشور ها موجود است ولی برای کسانی که در ایران هستند سرعت 128 کامل یا همون یک مگا بایت مخابراتی که بین هشت کاربر تقسیم میشه احتیاج است تا یک تصویر نسبتا معقول را از طرف روبرو داشته باشید خرید کردیت اسکایپ هم از ایران بصورت مستقیم امکان پذیر نیست و بصورت غیر مستقیم را هم اصلا پیشنهاد نمیکنم
  • مهین US ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 5
    سلام دوستان چرا اسکایت کار نمیکنه؟
  • سارا IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    8 2
    سلام دوستان میشه بگین چرا اسکایپم کار نمیکنه لطفا جواب بدین خ خ خ خ خ ضروریه؟؟؟؟؟
  • امیر محمد A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    4 0
    لطفا بگین چتوری مشه اعتبار خرید؟؟ محتاجم بگین؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    1 4
    سلام دوستان میشه بگین چرا وسط ودیو کال یهو تصویر من قطع شد ولی تصویر طرف مقابل رو من داشتم والان هر چقدر سعی میکنم برای آن شخص دگمه ویدئو کال فعال نیست ولی برای دیگران فعال هست؟
  • naser A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    5 0
    چگونه مىشه بدونه اىنکه اون طرف اسکاىپ نداشته باشه صحبت کنم
  • شیوا RO ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    2 5
    ببخشید با موبایل هم امکان ضبط ویدیو هست؟
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    1 1
    فیلترنیست
  • احمد A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    1 4
    من همیشه با دوستانم داخل کشور استفاده میکنم چطور میشه دوستان خارج از کشور پیدا کرد ممنون
  • بهار IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    7 0
    تو رو خدا فوری به این سوالم جواب بدید ایا تماس صوتی دراسکابپ رو میشه ضبط کرد واصلا امنیت داره؟؟؟؟؟
  • sara IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    31 6
    سلام میخواستم بپرسم چراغ زرد که کنار اسم افراد میاد نشونه چیه،اگه همون چراغ سبز باشه یعنی طرف انلاینه؟ ممنون
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    6 4
    میشه تو اسکایپ فیلم گرفت با گوشی؟؟؟؟؟؟ توروخدا ج بدید؟
  • مهتاب IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    7 1
    علامت سوال مشکی کوچک بر روی اسم افرادی که در لیست دوستانمان در اسکایپ هستند به چه معنی می باشد؟
    • عاطب A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
      3 1
      به این معنی هست که کاربر خودشو نامرئی یا اینویزیبل کرده و نمیشه فهمید کی آنلاینه کی نیست.
  • hosein A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    2 1
    سلام دوستا من تواسکایپ جوستجومیکنم افرا بارنهای مختلیف پیدا میشه این رنگا چیرو مشخص میکنه؟؟؟
  • sadaf BE ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام چطوری میتونم حذفه اکانت کنم توی اسکایپ ؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید
  • if A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 3
    اگه تو اسکایپ گروه بزنی بعد بلافاصله ریموو کنی واسه اونا نشون میده؟
  • نازنین A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 2
    آقا کسی جواب نمیذه الووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
  • ... A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    1 1
    سلام ببخشید میشه بگید چطوری میشه بک گراند اسکایپو عوض کنم؟؟؟ مرسی
  • ناشناس A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 2
    سلام خسته نباشین من میخوام اون مخاطبایی که تو قسمت بلاک block thıs person رو حذف کنم نمیخوام کسی ببینه اون مخاطبارو {اسکایپ رو ویندوز} منتظره جوابتونم ممنون میشم هرچه زودتر جوابمو بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • روح الله IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    ایا عکس پرو فایل مارا دیگران میتئنه بگیره
  • نینا RO ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    سلام. من یه سوالی داشتم. یکی از دوستان اد لیستم از دیشب چراغش به رنگ زرد دراومده و برنامه ی اسکایپ رو که باز می کنم نشون می ده که برام 4 تا مسیج نوشتاری داده، اما وقتی روی مسیج ها کلیک می کنم، پیام جدیدی دیده نمی شه هنوزم روی همین حالت مونده. ممکنه من رو بلاک کرده باشه؟
  • شبنم A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام میشه لطفا منو راهنمایی کنید چطوری می تونم کسی رو تو اسکایپ بلاک کنم قبلا میشد ولی از وقتی ورژن جدید رو ریختم دیگه نتونستم اینکارو بکنم . مرسی
  • مادر A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    3 0
    اسکاپ من یک هفنه ای هست که صفحه بعد چند ثانیه سفید میشه و قطع میشه میشه راهنمایی کنید یک هفته هست نوه ام را ندندم
    • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
      0 0
      مادر جان این متن و باید بخونی و انجامش بدی تا درست بشه . کمی فنی هست. لطفا از یکی کمک بگیر: There might still be some restrictions on ActiveX execution in your IE. Try this: Quit Skype. Make sure that you don’t see any Skype.exe processes in Windows Task Manager. If necessary, then stop these processes. Open C:\Program Files\ folder. If you have 64-bit Windows then it should be C:\Program Files (x86)\ folder. Find the Skype folder and then Phone. Right click on the Skype.exe file and select: Send to – Desktop (create shortcut). Right click on the newly created shortcut and select Properties and then the Shortcut tab. In the Target field you will see now: "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" (or with (x86) if you are on 64-bit Windows). Click with your mouse on the text in the Target field and move your curser one space after the last quotation sign and add the text /legacylogin. The text in the Target field should now read: "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin Click OK to save the changes. Start Skype using this new shortcut. Can you now login to Skype?
  • سوگند A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    1 0
    دوستان اگه کسیو تو اسکایپ بلاک کرده باشیم چجوری میتونیم از بلاک خارجش کنیم؟
    • نیر DE ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      1 0
      برو اسمشو س
  • سامان A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام کسی می تونه راهنمایی کنه چرا بخش share screen اسکایپ من با اینکه ظاهرا استارت میشه اما در سمت مقابل صفحه نمایش رو نشون نمی ده؟ بدون هیچ پیغامی
  • مهرافروز A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    2 1
    سلام چه طوری میشه اکانت اسکایپوحذف کرد؟؟؟
  • mehran A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام خسته نباشید من یه اکانت اسکایپ دارم که نمیخوامش، گویا نمیشه هیچ جوره از شرش خلاص شد اما میخوام بدونم راهی هست که بتونم یه جورایی مخفیش کنم؟ نمیدونم مثلا اینکه فقط برای کانتکتهای خودم قابل رویت باشه و تو سرچهای آزاد نیاد؟ منظورم اینه که وقتی یه نفر داره سرچ میکنه آی دی من نمایش داده نشه تشکر
  • محمد A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام ببخشید مخاطبم انلاین ولی نمیتونم باهاش تماس برقرا کنم مشکل چیه
  • بی نام A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    1 0
    سلام ببخشید من تازه اسکایپ نصب کردم گوشیم چطور میتونم ببینم انلاین بودن طرف مقابلو
    • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
      1 4
      تلاش کن خودت متوجه میشی