سریال «تعقیب» با موضوع یک قاتل زنجیره‌ای به زودی روی آنتن شبکه فاکس می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، این سریال جنایی و هیجان‌انگیز را کوین ویلیامسون نوشته که با نوشتن فیلمنامه مجموعه فیلم‌های ترسناک «جیغ» شهرت دارد.
 
سریال «تعقیب» یک تریلر روانشناختی سیاه و خشن است و داستان قاتلی زنجیره‌ای به نام جو کرول با بازی جیمز پیورفوی را روایت می‌کند که یک مامور پلیس فدرال به نام رایان هاردی با بازی کوین بیکن در تعقیبش است. ماموری که خودش هم چندان آدم درستکاری نیست.
 
سریال فقط ماجرای رویارویی خیر و شر نیست، گذشته و سابقه آشنایی جو رایان نقش مهمی در جلو رفتن داستان دارد.
 
در پوستر تبلیغاتی «تعقیب» زنی یک تیغه یخ‌شکن جلوی صورت خود گرفته و روی لباسش جملاتی معروف از ادگار آلن پو نوشته شده است.
 
تبلیغات برای «تعقیب» از ماه اکتبر شروع شده و اولین قسمت سریال 21 ژانویه سال 2013 روی آنتن می‌رود. «حتی قاتلان سریالی هم رفیق دارند.» و «شبیه یک قاتل هستم؟» دو جمله تبلیغاتی سریال هستند. یکی از راه‌های تبلیغ سریال پخش تریلر آن پیش از شروع فیلم «فعالیت‌های ناهنجار 4» در سینماها بود.
 
این سریال اولین حضور کوین بیکن در مجموعه‌ای تلویزیونی است. این بازیگر 53 ساله در فیلم‌های «رود میستیک»، «خوابگردها»، «آپولو 13» و «مردان ایکس: درجه یک» هم بازی کرده است. کوین ویلیامسون جدا از مجموعه فیلم‌های «جیغ» با سریال خون‌آشامی «خاطرات خون‌آشام» نیز شهرت دارد.
 
هالیوود ریپورتر / 10 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
 
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    5 0
    از بازیگرش بدم میاد .ولی شاید خوب باشه سریال. البته به دکستر نمیرسه عمرا