مهر نوشت:

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات حادثه واژگونی تانکر 30 هزار لیتری بنزین در بزرگراه آزادگان و مرگ راننده آن را تشریح کرد.
جلال ملکی گفت: امروز ساعت 12:47 یک مورد واژگونی تریلر حامل بنزین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان زیر پل حکیم به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. با توچه به نشت بنزین از تانکر 30 هزار لیتری بلافاصله تعداد زیادی از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در نخستین بررسی‌ها مشخص شد تریلر به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده است. راننده و سرنشین آن نیز در داخل کابین محبوس شده بودند. آتش نشانان سریع به دو گروه تقسیم شده و گروه اول از نشت بنزین درمحل و خطر انفجار جلوگیری کردند.بر اثر واژگونی بنزین زیادی در محل پخش شده بود که هر لحظه احتمال وقوع انفجار می‌رفت به همین خاطر آتش نشانان با استفاده از هزار لیتر کف بنزین‌های جاری شده در سطح اتوبان و جوی آب را به محلی مطمئن منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد:‌ گروه دوم نیز راننده و کمک او را از داخل کابین خارج کرده که امدادگران اورژانس پس از معاینه آنها مرگ راننده را تایید کردند. کمک او نیز به بیمارستان منتقل شد.

ملکی خاطرنشان کرد: هنوز عملیات در محل ادامه دارد و آتش نشانان در حال برگرداندن تریلر واژگون شده به حالت عادی می‌باشند. همچنین در این عملیات نفسگیر 80 آتش نشان از 7 ایستگاه همراه 5 تانکر کف و 3 جرثقیل درمحل حاضر شده بودند که با اقدام سریع آتش نشانان از وقوع یک فاجعه جلوگیری شد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    40 3
    چرا پلیس قبل از پل اتوبان تهران به رانندکان اخطار مسدود بودن راه را نمی داد تا از ترافیک سنگین در محل حادثه جلوگیری شود؟
    • محمدرضا US ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
      7 2
      دقیقا من بعد از نیم ساعت که تو ترافیک امیرکبیر به آزادگان بودم با سه تا کارگر مواجه شدم که راه رو بسته بودن و با کمال رعایت بی ادبی!!! راننده هارو بسمت کارگاه پل سازی هدایت میکردن! با تماسی که با 110 گرفتم قرار شده بود مامور اعزام بشه، نمیدونم شد یا نه اما بهتر بود پلیس از سر تقاطع گلها مسیر رو مسدود میکرد تا اون ترافیک عجیب ایجاد نشه! مدیریت بحران این مواقع هست!! دوستان همیار پلیس!!!
  • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    68 1
    من الان اونجا بودم واقعا وحشتناک بود! جلومون که تانکر چپ کرده بود و اتوبان رو بسته بودن پشت سرمونم بنزین از طریق جوی آب منتقل شده بود و یه جا منفجر شده بود و ما این وسط گیر کرده بودیم ولی خوشبختانه نیروهای امداد یه راه باز کردن.. واقعا هر لحظه امکان داشت بنزینا کف اتوبان مشتعل بشه، دست بچه های آتش نشانی درد نکنه
  • بدون نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    100 3
    هرچند برای راننده متاسف شدم ولی خداییش دم آتش نشانها گرم.یزن لایکو.
  • سینا IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    95 2
    من از نزدیک شاهد ماجرا بودم. بقدری بوی بنزین تو فضا شدید بود که می تونست یه فاجعه رخ بده، حتی تا چند دقیقه بعد از حادثه هنوز موتور کامیون روشن بود و ازش دود میومد. ولی باورکردنی نبود که تو نهایتاً 4 دقیقه آتش نشانها رسیدن و کف پاشی رو شروع کردند. و متاسفم که از کامیون های چینی "هوو" برای حمل سوخت استفاده می شه. جسارت و شهامت آتش نشانها واقعاً ستودنی بود امروز. زنده باد
    • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      1 0
      کامیون این دفعه بنز بود.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    17 1
    تریلی های حمل سوخت با دقت برانید فاجعه رخ بده پشیمون نشین
  • m US ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    32 3
    نگو تانکر حمل سوخت ، بگو «بمب متحرک» به خصوص اگر HOWO باشه !
  • بدون نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    0 17
    21 میلیون تومن هدر رفت!!!
  • بدون نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    13 0
    زنده باد آتش نشانها حقوقتون از شیر مادر براتون حلالتر باد...
  • بدون نام EU ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    9 0
    سلام من یک آتش نشانم با این همه سختی کار و استرس سنگین جالبه هنوز شغل ما در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار ندارد (قابل توجه مسولین )البته ما پاداشمون همیشه از خدا می گیریم
  • بدون نام EU ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    7 1
    بنده اهل تهران نیستم ونمی دونم چی شده ولی یه نکته را خوب متوجهم که مردم ماقدرشناسند واگرکسی کارش رادرست انجام بده تشکرمی کنند ببینید همه از مأمورین آتش نشانی تشکرکردند وای کاش بقیه هم مثل همین ها درست وبه موقع وارد عمل می شدند بنده مدتی قبل یه موتوری به ماشینم زد وپلیس نیم ساعت بعد رسید واونها بعد ازکلی درگیرشدن و... فرار کردند ومن موندم وهزینه ماشین بعد هم شماره اش به پلیس دادم گفت دنبالش نرو که کاری تزدست مانمیاد وبرات دردسر میشه پلیس تشکرتشکر!!!!!!!!!!!!!!
  • شاهد عینی حادثه IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    خدا بابک امیر سیفی رو بیامرزه به همسرش و فرزنده 3 سالش صبر بده.داماد یکی دوستام بود کمک راننده اصلا وجود نداشته اون خانوم هم همسر اون خدابیامرز بوده.ولی واسه اورژانس متاسفم که بعد 50 دقیقه به محل حادثه رسید. که اگه زودتر میرسید راننده الان زنده بود.پس این هلیکوپتر کی به درد میخوره.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • سینا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
      0 0
      من موقعی که کامیون واژگون شد، یه خانوم رو دیدم که جیغ میزد و هی به سمت کامیون میرفت ولی چند تا مرد به زور میکشیدنش کنار که آخرسر هم سوار یه ال نود کردنش. ولی اصلا فکر نمیکردم که همراه اون خدابیامرز بوده. خدا بهش صبر بده. چقدر سخت بود براش که از شوهرش به زور دورش میکردند. و متاسفم که بعضی از خبرگزاریها گفتن هلیکوپتر اعزام شده بود که دروغ محض بود و اینکه تو کابین گیر افتاده بودند که اینم دروغ محض بود، چرا که خانومش بیرون بوده. حالا یه سوال دارم از شما که مطلع ترید: دلیل واژگونی کامیون چی بوده؟ و اینکه راننده چرا مرد؟ یعنی به بیرون پرت شد؟