۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۱

شی جینگ پینگ روز پنجشنبه طی مراسمی بطور رسمی سکان حزب کمونیست چین را در دست گرفت.

منبع: یورونیوز

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    23 6
    با جنس های بنجلشون اشنا هستم رهبرشون هم پیشکش خودشون.میلی به اشنایی بیشتر ندارم.
    • بسیجی1 IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      11 23
      دوست عزیز تجار ما می روند جنس درجه چندم آنها را می آورند .جنس درجه آنها وارد کنند آنوقت نظر بده
    • ایران IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      15 2
      اولا بسیجی 1. شما بسیجی ایران باش. نمیخواد مدافع چین باشی. دوما. تو تعیین کننده نظرم نیستی . سوما . میدونی امریکا و کشورهای اروپایی بهتریناجناس را از چین دارند و کارگران چینی زیر نظر کمپانی های امریکایی در چین بهترین جنس را قرداد دارند و پست ترین درجه و کیفیتشون را به کشورهای شرقی میدهند.
    • ایران IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      6 4
      بدوننام شما تعیین کننده نظرم نیستی. لطفا اگر زرنگی در ایران عزیزمون کار کن و کار کن کار کن. و شکم خودت را خودت سیر کن منتظر دولت نباش.
  • زهرا NL ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    15 7
    در اقتصاد دوم دنیا، انتخاب رئیس جمهور بدون برگزاری انتخابات سراسری و به شکلی کاملا عقب مانده با ساختار منحط کمونیستی انتخاب میشه. واقعا مسخره است.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      10 10
      ایرادهای بنی اسرائیلی نگیرید کشوری با این تعداد از جمعیت همینکه شکم مردم خودش را سیر کند ایوالله دارد حال اینکه امنیت داخلی و خارجی برقرار است کار بر قرار است از یک وعده غذا خوردن مردمی یک میلیارد و 300میلیونی به اقتصاد دوم دنیا تبدیل شدن خواهشا فکر بکنید سپس حرف بزنید
  • ایران IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    3 1
    سلام خبر انلاین .با ارزوی سلامتی برایتان. خواهش میکنم پاسخم را منعکس دهید در غیر اینصورت تبعیض قایل میشوید اگر من میبایست نظر ایندو نفر رامتوجه خواندن شوم چرا ایندو پاسخم را ندانند. لطفا پاسخم را روی صفحه بذارید . مرسی.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    3 1
    چین اگر شرایط خوبی دارد و اینطور نشان داده میشود البته نمیتوان به مدیریت کشورشان نمره بد داد اما این باقیمانده تأثیر حکومت کمونیستی و مدیریت مائو ئیستی است و از زمانیکه اقتصاد آزاد در چین شروع شد به علت قناعت دولتی و عادت شده مردم و جمعیت زیاد تولیداتشان ارزان تمام شده و توانستند بازار دنیا را بدست بگیرند اما تا 10 سال دیگر به علت ایجاد طبقه مرفه کم جمعیت آنگاه تنشها آغاز خواهد شد زیرا نسل جدید طور دیگری پرورش یافته و با سرمایه و پول آشنا شده و آزادی را دیده و شناخته پس بدانید که دیگرگون خواهد شد و این دگرگونی شدید خواهد بود.
  • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    2 2
    چین در ده سال آینده نخستین قدرت اقتصادی جهان خواهد بود . البته چین اجناس درجه یک هم میزند ولی برای تجارما شاید وارد کردن بنجلهای چینی بصرفه تر باشد . پس نمیتوان گفت که چین قدرت تولید اجناس با کیفیت را ندارد . بهر حال با سیاست کنترل موالیدی که چین در پیش گرفته است در آینده جمعیت چین رشد منفی خواهد داشت . باید منتظر جایگزینی یوآن چین بجای دلار امریکا باشیم . هر چند این امر برای ما آب و نانی ندارد ولی همینکه اقتصاد جهانی از انحصار امریکا و اروپا بیرون میآید جای خوشحالی است .
  • masoud IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    0 2
    متهم کرده چینیها به تولید جنس بنجل رافع مسئولیت ما در خرید جنس چینی نیست مگر در همین تهران که دوستان برای خرید پوشاک میروند هر پوشاکی را اتنخاب میکنند برخی با کیفیت پایین تر برخی با کیفیت بالاتر! این طبیعی است و نظام عرضه و تقاضا در اقتصاد است در ضمن از یاد نرود که اقتصاد چین در حال حاضر یک از موتورهای اقتصاد جهانی شده است مهم است که چین را بشناسیم