عزیز اکبریان از عبور ملت از تحریم​های موجود با تدبیر مقام معظم رهبری سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاين، نماينده کرج در نطق ميان دستور امروز خود با بيان اينکه شش ماه از عمر مجلس گذشت، از همکاران خود پرسيد: آيا در اين مدت به وظيفه خود به درستي عمل کرده​ايم؟ آيا موضع مجلس در برابر بي قانوني​ها سکوت است؟ چرا بايد ارزش پول ملي به يک سوم سقوط کند؟ آيا بايد همچنان نظاره​گر بي تدبيري اقتصادي باشيم؟ چرا با بي​تدبيري دولت، گندم به عنوان غذاي دام در بازار فروخته مي​شود و بعد گندم از خارج وارد مي​کنيم؟
وي در ادامه خطاب به رئيس دولت گفت: آقاي رئيس جمهور شما به عنوان رئيس شوراي پول و اعتبار، براي کنترل نرخ ارز در شش ماهه اول امسال چند جلسه گذاشته​ايد؟ چند لايحه مشکل گشاي اقتصادي به مجلس فرستاديد؟ شما يک روز گفتيد که تحريم​​ها کاغذ پاره هستند و امروز همه تقصيرها را به گردن تحريم​ها مي اندازيد! هر دو تفکر شما دراين موضوع غلط است.
به گفته اکبريان، ملت بزرگ ايران با تدابير رهبري معظم انقلاب، از اين تحريم​ها عبور مي​کنند، اما تاريخ درباره عملکرد دولت و مجلس و مسئولان قضاوت مي​کند.
وي در ادامه خطاب به رئيس جمهور پرسيد: چرا در سال تويلد ملي به کارخانه​جات و توليدي​ها سفر نمي​کنيد و و برشکستگي آنها را نمي​بينيد و از آن ها حمايت نمي​کنيد؟ لطفا سفر و سرکشي به ادارات کاريابي داشته باشيد و درد دل بيکاران تحصيل کرده را بشنويد. سرکشي به بيمارستان​ها داشته و عمل ثوابي داشته باشيد و به درد دل بيماران گوش کنيد.
نماينده کرج با اشاره به اينکه صداوسيما از جلسات هماهنگي دولت و مجلس خبر داده است، ادامه داد: ما از چنين جلساتي حمايت مي​کنيم اما چرا براي اين جلسه با هيات رئيسه هماهنگ نشده است؟ آيا از نظر آقايان هماهنگي اينگونه است؟ چطور هفته گذشته بدترين توهين​ها را به نمايندگان مجلس مي​کنند و ختي از اخراج آنها از جلسات دولت سخن مي​گويند و اين هفته جلسه هماهنگي با مجلس ترتيب مي​دهند؟
اکبريان در پايان گفت: به همه توصيه مي​کنم که به فرمايشات رهبري توجه کرده و بدانند که تفسير قانون اساسي با شوراي نگهبان است و هر کسي نمي​تواند مفسر قانون اساسي باشد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    36 15
    آقای ندیمی رئیس جمهور لایحه نفرستاد شما چند طرح دادید ؟؟ الان چه طرحی دارید جز سئوال کردن؟؟ شما می گویید با تدبیر رهبری از تحریمها می گذریم ولی اینتدبیر را اجرایی نمی کنید مگر ایشان نفرمودند همدلی و همکاری و تعامل؟؟ این سخنان شما کدام مشخصه تدبیر ایشان را دارد؟؟؟ عزیز من یعنی شما می فرمایید رئیس جمهور باید همان موقع می گفت وای بدبخت شدیم باز هم قطعنامه؟؟؟ یا اینکه الان معتقدید تحریمها هیچ تاثیری ندارند؟؟ اینکه قطعنامه ها از نظر ملت ارزش ندارند نه سخن رئیس جمهور بلکه سیاست نظام است و قرار نیست ما به قطعنامه ها تمکین کنیم اما اینکه تحریمها موثر بوده اند (در کوتاه مدت) نیز سخن نظام است برای همین اقتصاد مقاومتی مطرح شده است حضرت نماینده
    • بدون نام GB ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
      9 2
      اقتصاد مقاومتی در تعارض با تورم حد اقل 300 در صدی است/
  • بدون نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    118 3
    البته این پرسش رو می توان از کسانی که پس از کاغذ پاره خواندن تحریم ها توسط آقای احمدی نژاد برای ایشان هورا می کشیدند هم پرسید و همه اشتباهات رو به یک نفر منتسب نکرد.
  • زستم IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    109 3
    انقد قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود!!!!!
  • ناصری IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    86 17
    چه عجب یه نماینده پیدا شد که مثل مردم حرف بزند
  • محمد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    خدایا ما چه تقصیری داریم که بعد از فارغ التحصیلی و رسیدن به سن کامل ازدواج ،به این اوضاع بعد اقتصادی و سیاسی برخورد کردیم ؛خدایا خودت به ما رحم کن دست ما که از زمین کاملا کوتاه، فقط به درگاه اسمانی تو پناه می اوریم.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    77 16
    این یکی رو خیلی خوب اومدی.... احسنت!!! با حال بود.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    14 1
    ان الله مع الصابرین
  • درود بر ایران IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    3 4
    این 2 موضع هیچ ارتباطی با هم ندارند. آن زمان که می گفت بدهید تا پاره شود؛ هنوز نفت و بانک مرکزی تحریم نشدند و ایران توانست 120 کیلو اورانیوم 20 کیلوگرم تولید کند. همین احمدی نزاد به محض تصویب قطعنامه های جدید نظرش این بود بر سر 20 درصد توافق کنیم. نمونه اش در مذاکرات استامبول یک! بعد از این بود که دیگر احمدی نژاد در مدیریت برنامه هسته ای نقشی نداشت. رجوع کنید به توضیحات سال گذشته احمدی نژاد در جمع طرفدارانش. الآن هم وضعیت اقتصادی خراب است. یک عده می گویند این وضعیت ربطی به تحریم ها ندارد. معنی این حرف این است که مقصر اصلی دولت است. به همین خاطر رئیس جمهور از تاثیر تحریم ها می گوید. البته انتظار نیست این نماینده این مسائل را قبول کند. همه می دانند چه افرادی فرصت کاندیداتوری پیدا می کنند!