یکی از آیتم​های خبری برنامه 20:30 شب گذشته، تذکرات پیاپی نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز را برانگیخت.

به گزارش خبرآنلاین، صدا و سیما در حالی از نشست مشترک دولت و مجلس خبر داده بود که هیات رئیسه مجلس در جریان چنین نشستی نبود و نمایندگان نسبت به یک جانبه بودن این نشست اعتراض داشتند. {اینجا و اینجا}

این ویدئو نمایانگر خبر مورد اعتراض نمایندگان مجلس است. (وقفه صوتی در بخشی از این فیلم، مربوط به نسخه اصلی منتشره در رسانه ملی است.)

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    2 20
    می خواستم بگم حالا ببینند اون هایی که می گفتن نظر غالب در جامعه اینه که همه موافق سوال از رییس جمهور هستن کجا همه موافق هستن حالا معلوم شد این هایی که نظر می دن در این سایت های خبری درصد غالبشون چقدر سواد دارن !!!؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    1 4
    سلام به همه ایراد این خبر چیه آخه ؟ من ایرادی تو این سوال نمی بینم
  • جوان ايراني IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    31 1
    چرا نمايندگان از اعتراض مردم ناراحت مي شوند مگر خبر ندارند كه اين مردم زير فشار اقتصادي كه به اونا وارد مي شه كمرشون ساقط شده چرا هميشه انتظار دارن كه ازشون تعريف و تمجيد بشه و مردم حق اعتراض و ناراحتي ندارن مگه اين آقايان شعارشون خادم بودن براي ملت و ولي نعمت بودن آحاد مردم رو ندارن ؟مگه رسول الله و علي علي (ع) به مردم ني فرمودن كه مرا استيضاح كنيد و از من در مورد عملكردم سوال كنيد و جواب بخواهيد ؟ آقايان شما از صدقه سر اين ملت به صندلي سبز نمايندگي تكيه كرديد پس انصاف داشته باشيد.
    • خسته IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
      12 0
      اگه بعد از هردوره نمایندگی در حوزه فرد نماینده یک جلسه سئوال وجواب با حضور مردم در رابطه با کارهای انجام شده توسط نماینده در مجلس در جهت اصلاح امور و صلاحیت نماینده برای حضور در مجلس انجام بشه دیگه شاهد ورود افراد ناکارامد در مجلس نخواهیم بود متاسفانه الان نماینده شدن خصوصا" در شهرهای کوچک بستگی به تعداد فامیلها ودوست واشنا داره نه تخصص!
  • جوان ايراني IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    4 0
    چرا نمايندگان از اعتراض مردم ناراحت مي شوند مگر خبر ندارند كه اين مردم زير فشار اقتصادي كه به اونا وارد مي شه كمرشون ساقط شده چرا هميشه انتظار دارن كه ازشون تعريف و تمجيد بشه و مردم حق اعتراض و ناراحتي ندارن مگه اين آقايان شعارشون خادم بودن براي ملت و ولي نعمت بودن آحاد مردم رو ندارن ؟مگه رسول الله و علي علي (ع) به مردم ني فرمودن كه مرا استيضاح كنيد و از من در مورد عملكردم سوال كنيد و جواب بخواهيد ؟
  • اکبر CA ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    8 0
    شما فکر میکنید ما کاربران عادی با سرعت 128 میتونیم ویدئو ببینیم که ویدئو گذاشتین؟!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    3 0
    دولت ومجلس نقش خیاط رادارند می برند . می دوزند تن مردم میکنند