اخبار ضد نقیض رسانه ها حاکی از رسیدن طرفین درگیر در غزه به توافق بر سر آتش بس است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، منابع رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند اسرائیل با آتش بس در غزه موافقت کرده است اما محاصره غزه را لغو نخواهد کرد .
این منبع رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتر در این زمینه اشاره نکرد .
به گزارش خبرگزاری رویترز از بیت المقدس ، کمی پیش از اظهارات این مقام اسرائیلی ، یک مقام فلسطینی آشنا به مذاکرات میانجیگرانه مصر بین دو طرف در مصاحبه با رویترز گفت درمورد آتش بس در غزه به منظور توقف هشت روز درگیری در این منطقه که کشته شدن بیش از صد و چهل فلسطینی و پنج اسرائیلی را به دنبال داشته ،‌ موافقت حاصل شده است.
کانال دو تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا به زودی در سخنانی در قاهره پایتخت مصر این آتش بس را اعلام خواهد کرد.
یک مقام مصر نیز در مصاحبه با رویترز گفت اسرائیل و گروه های مبارز فلسطینی درمورد آتش بس به منظور پایان دادن به درگیری در غزه موافقت کرده اند .
وی در پاسخ به این پرسش که آیا توافق درمورد آتش بس در غزه حاصل شده است افزود : بله ، توافق در این زمینه صورت گرفته است و مصر آن را اعلام خواهد کرد .
26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    25 22
    حزب الله هم الغالبون .
  • نادر IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    10 6
    باتوجه بسازش وتوافق حماس ومقامات صهيونيستها، شكي نيست كه برنده اصلي در اين منازعه خونين منطقه، كشور مصر به رهبريت محمد مرسي بوده وطبق معمول هميشه عليرغم حمايتهاي بيدريغ مادي، سياسي وحتي نظامي(بنا به اذعان صريح مقامات سياسي ونظامي كشورمان) بازنده اصلي درين مناقشه منطقه اي، كشورجمهوري اسلامي ايران ميباشد كه باتوجه به اتخاذ مواضع غير اصولي وعدم درك واقيتهاي سياسي منطقه وجهاني براي چندمين بار موجب به باد دادن منافع ومصالح ملي كشور شدند !!!!!!!
    • مهدي IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
      6 8
      از نظر كارشناسيتون ممنون. راستي دانش اون موشك‌ها كه به تل‌آويو خورد براي كي بود؟ از اين به بعد، حداقل تا يكسال ديگه حرف حمله به ايران را از اسرائيلي را نخواهي شنيد. به اين ميگن دفاع از مصالح ملي.
  • علیا IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    3 2
    واشنگتن پست که روزنامه ی اونطرفیه داره میگه تنها برنده ی این مناقشه ایران هست و همه چیز به نفع ایرانه. بعد این عزیز میگه همه چیز به ضرر ایرانه. به این میگن خود زنی. بنده خدا همه میدونند قطر به دلیل عقب نیفتادن اعراب از ایران در فلسطین و مصر به خاطر فشار افکار عمومی از فلسطین حمایت کردند. حتی توی مصر به خاطر اینکه این اقدامات دیر انجام شده کلی آشوب به پا شد و چند نفر کشته شدند. خدا یا نادر جان رو از ما مگیییییییییییییییییییر. آمیییییییییین.
    • نادر IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
      1 0
      هموطن عزيزم،عليا، از نظرتون در باب نظرخود،صميمانه سپاسگزارم.
  • کاظمی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
    1 1
    نادر جان تو که ازنوادر عالمی !بدان و اگاه باش که تنها حامی ایران و مردم مسلمان و مظلومان جهان از فلسطین و لبنان تا شاخ آفریقا و میانمار و حتی آمریکای لاتین ....... جمهوری اسلامی است که به یاری خدا بی منت و با استعانت از لطف خدا انجام وظیفه کرده منتها چشم میخواد برای دیدن و دل میخواد برای فهمیدن که ان شا الله شما آن را دارید! فعلا "مرسی "از نظر کاری برای مردم مسلمان که کاری نکرده که قابل تحسین باشه واز نظر اسمی هم هنوز یک حرف کمتر از " مبارک" داره!!!1ان شاالله اونهم بفهمه