برخی از خوانندگان خبرآنلاین از خدمات پس از فروش سایپا گلایه می کنند.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: باسلام احتراماً به عرض می رساند بنده یکسال پیش یک دستگاه پراید 131lx صفر خریدم و از همان ابتدا دور موتور ماشین مشکل داشت و به هر نمایندگی که سر می زدم می گفتند قطعه اش را نداریم تا اینکه با واحد امور مشتریان سایپا تماس گرفتم. ولی آنها گفتند باید کار شما را حل کنند ولی بازهم اینطور نشد و در حال حاضر آمپر بنزین آن هم مشکل دارد و بازهم با مراجعه به نمایندگی ها گفتند قطعه نداریم مگر ماشینی که می فروشند با خدمات پس از فروش نیست آخر چطور خدماتی است. همین کار را می کنند که مردم به خودروهای خارجی رو می آورند خواهشمند است پیگیری نمائید.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا کمبود قطعه پراید را کاملا تکذیب و تاکید کرد: اگر این مشتری سایپا بر کمبود قطعات راید در نمایندگی ها تاکید دارد می تواند با ارسال مشخصات خود، پیگیر این مشکل شود.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، این خواننده خبرانلاین می تواند با ارسال شماره همراه خود در سایت خبرآنلاین پیگیر مشکل خود باشد.
به گفته اداره اطلاع ر سانی سایپا، در موارد مشابه اظهارات این خواننده خبرانلاین پس از پیگیری ها مشخص شده که فرد از طریق تماس تلفنی با نمایندگی ها به دنبال حل مشکل خود بوده و به هیچ نمایندگی سرنزده است.
این اداره درعین حال متذکرشد: در بحث تامین قطعات پراید هیچ مشکلی وجود ندارد.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سروش IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 0
    آره راس میگن در مورد تامین قطعات پراید مشکلی ندارن چون از چین قطعاتشو میگیرن!!!!در ضمن تنها مشکل سایپا فقط و فقط امنیت پراید هست که چیز مهمی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حامد IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    6 0
    پس چرا با تاخیر ماشین ها رو تحویل میدن ؟ من مهر ثبت نام کرذم قرار بود 60 روزه تحویل بدن ولی ندادن زنگ زدم نمایندگی گفت مشخص نیست که کی می خوان تحویل بدن . چه طوری می تونم پی پگیری کنم که بفهمم تا کی قرار منتظر بمونم؟
    • سروش IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
      5 0
      اقا حامد زنگ نزن خودت مستقیما برو نمایندگی بپرس.با زنگ زدن نمیشه!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    4 0
    با سلام . اينكه مسئول سايپا ميفرمايد ايشان مشخصات بدهند ما مشكلش را حل ميكنيم .راست ميگويد شايد بتواند چند تا مشتري را به اين صورت راه بي اندازد . متاسفانه الان باتري گارانتي خودرو پرايد و ريو در هيچ كدام از نمايندگيها يافت نخواهيد كرد . خوب مشتري حق دارد با تلفن زدن از موجودي قطعه مطلع شود سپس به نمايندگي مراجعه كند . اينكه ميگويند مشتري بايد به نمايندگي مراجعه كند بدين صورت هست كه خودرو بايد در نمايندگي به خاطره باتري بخوابد تا نمايندگي از سايپا يدك درخواست قطعه كند . تقريباً 80% خودروهاي پرايد با اين مشكل را دارند . 1- خرابي باتري 2 - خرابي سنسور كيلومتر شمار 3 - خرابي مجموعه دريچه گاز و استپر موتور 4 - روشن ماندن چراغ ABS اين قطعات بسيار بسيار نادر هستند ميتوانيد استعلام كنيد .
  • ali Gara SE ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 1
    نمايندگي ها هيچ تقصيري ندارن.مقصر عدم کارآيي برخي از کارکنان سايپا در خصوص انجام عمليات تخصيص و فاکتور و ترخيص خودروهاست که اين واحد بسيار کند و بدون هيچ نظارتي فعاليت مي کند.بنده خودم از تحويلي هاي آبان هستم ماشين در سايت پيگيري وضعيت مشتري يک هفته است که در مرحله فاکتور قرار دارد به نظر شما فاکتور کردن يک خودرو 7روز زمان مي بره ؟امروز هفتم آذر ماهه و با محاسبات کارايي واحد تخصيص و ترخيص خودروي سايپا به نظرم تا آخر آذرماه هم به دستم نمي رسه!در ضمن تعهد سايپا تحويل آبان ماه است ولي جريمه تاخير تا بعد از 15آذر محاسبه ميشه که در چنين حالتي به طور مجازي خودرو رو تحويل پيمانکار ترابري ميده که از هرگونه پرداخت جريمه تاخير خودداري کنه و خدا ميدونه که پيمانکار ترابري فرضي کي ماشينو تحويل نمايندگيب
  • پرستو IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    2 0
    پراید به ماشین هزار دلاری تو کره معروفه اونوقت باید هم اینقد مردم رو اذیت کنند تو تحویل قطعه.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    2 0
    بنده یک خودروی پراید 131 ایربگ دار تحویل گرفتم که مشکل در بوق داره !‌ یعنی برای اینکه بخاین بوق بزنید باید روی فرمون مشت بزنید چون بسیار سفت شده . نمایندگی می گه به خاطر نصب ایربگ هست
  • مهدی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    1 0
    یک ماهی ماشین پراید دوگانه گرفتم ولی متاسفانه بوق و ایربگش غیر فعاله به چند تا نمایندگی هم مراجعه کردم ولی متاسفانه میگن سوئیچ چرخشی فرمان ایراد داره و قطعه اش هم پیدا نمیشه . چطور میگن از لحاظ تامین قطعات هیچ مشکلی نداریم