برخی از خوانندگان خبرآنلاین از خدمات پس از فروش سایپا گلایه می کنند.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: باسلام احتراماً به عرض می رساند بنده یکسال پیش یک دستگاه پراید 131lx صفر خریدم و از همان ابتدا دور موتور ماشین مشکل داشت و به هر نمایندگی که سر می زدم می گفتند قطعه اش را نداریم تا اینکه با واحد امور مشتریان سایپا تماس گرفتم. ولی آنها گفتند باید کار شما را حل کنند ولی بازهم اینطور نشد و در حال حاضر آمپر بنزین آن هم مشکل دارد و بازهم با مراجعه به نمایندگی ها گفتند قطعه نداریم مگر ماشینی که می فروشند با خدمات پس از فروش نیست آخر چطور خدماتی است. همین کار را می کنند که مردم به خودروهای خارجی رو می آورند خواهشمند است پیگیری نمائید.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا کمبود قطعه پراید را کاملا تکذیب و تاکید کرد: اگر این مشتری سایپا بر کمبود قطعات راید در نمایندگی ها تاکید دارد می تواند با ارسال مشخصات خود، پیگیر این مشکل شود.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، این خواننده خبرانلاین می تواند با ارسال شماره همراه خود در سایت خبرآنلاین پیگیر مشکل خود باشد.
به گفته اداره اطلاع ر سانی سایپا، در موارد مشابه اظهارات این خواننده خبرانلاین پس از پیگیری ها مشخص شده که فرد از طریق تماس تلفنی با نمایندگی ها به دنبال حل مشکل خود بوده و به هیچ نمایندگی سرنزده است.
این اداره درعین حال متذکرشد: در بحث تامین قطعات پراید هیچ مشکلی وجود ندارد.

45/221

کد خبر 259938

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سروش IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 0
    آره راس میگن در مورد تامین قطعات پراید مشکلی ندارن چون از چین قطعاتشو میگیرن!!!!در ضمن تنها مشکل سایپا فقط و فقط امنیت پراید هست که چیز مهمی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حامد IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    6 0
    پس چرا با تاخیر ماشین ها رو تحویل میدن ؟ من مهر ثبت نام کرذم قرار بود 60 روزه تحویل بدن ولی ندادن زنگ زدم نمایندگی گفت مشخص نیست که کی می خوان تحویل بدن . چه طوری می تونم پی پگیری کنم که بفهمم تا کی قرار منتظر بمونم؟
    • سروش IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
      5 0
      اقا حامد زنگ نزن خودت مستقیما برو نمایندگی بپرس.با زنگ زدن نمیشه!!!!!!