۰ نفر
۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸

سرنخ نوشت:

خبر مرگ «هکتور ماچوکاماچو» بوکسور مشهور اهل پورتوریکو، در برزیل همه را در بهت و حیرت فرود برد
کاماچو قهرمان سابق جهان در طول 30 سال زندگی حرفه‌ای خود، 88 بار وارد رینگ مسابقه شد و 79 بار پیروز از رینگ بیرون آمد. او صاحب چهار عنوان جهانی در وزن‌های مختلف بود و در آخرین نبرد یعنی سال 2010 بازنده از رینگ بیرون آمد.
هکتور ماچو کاماچو در روز حادثه همراه «آدرین موخیکامورنو» دوست صمیمی خود بیرون یک رستوران در بایامو در اتومبیل خود نشسته بود که توسط سرنشینان خودرویی که از کنار آنها رد می‌شد گلوله‌باران شدند.
در این حادثه مورنوی 49 ساله در دم جان سپرد اما کاماچو را در حالی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل کردند.
وقتی پلیس صحنه جرم را بررسی کرد 10 بسته کوکائین در خودروی کاماچو کشف شد که البته یکی از بسته‌های کوکائین باز شده بود و معلوم بود که از آن استفاده شده است.
پس از این حادثه، کاماچو در بیمارستان «ریو پیدراس» شهر سن‌خوزه تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت. اصابت گلوله به سر کاماچون باعث شده بود تا وی دچار مرگ مغزی شده و وارد زندگی نباتی شود، از این رو پزشکان با کمک دستگاه احیاگر تلاش کردند وی را زنده نگه دارند.
چهار روز از این حادثه می‌گذشت که پزشکان، خانواده کاماچو را از وضعیت این قهرمان آگاه کردند،‌حالا تصمیم با خانواده کاماچو بود که آیا او به زندگی نباتی‌اش ادامه دهد یا اینکه دستگاه احیاگر را از او جدا کنند.
 

هرچند بالاخره تصمیم به قطع دستگاه احیاگر گرفته شد و قهرمان مشهور بوکس چهار روز بعد از حادثه درگذشت اما پسر بزرگ او راضی به این کار نبود و عقیده داشت که تا زمانی که کاماچو نفس می‌کشد می‌بایست دستگاه احیاگر به او متصل باشد و این در حالی بود که تصمیم قطع دستگاه احیاگر را مادر کاماچو گرفته بود.
کاماچوی 50 ساله اگرچه یک قهرمان ورزشی بود اما زندگی حرفه‌ای و شخصی پر‌حاشیه‌ای داشت. بارها به اتهام‌های گوناگون از جمله خرید و فروش موادمخدر، الکل و دیگر قانون شکنی‌ها دستگیر شده بود.
او حتی سال 2007 به جرم دزدی از یک مغازه رایانه در می‌سی‌سی‌پی دستگیر شده و به هفت سال زندان محکوم شده بود.
همچنین سال 2005 او یک بار دیگر به جرم دزدی دستگیر شد که پلیس در لوازم او موادمخدر نیز پیدا کرد.

 

17301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =