در پی انتشار اخباری مبنی بر دستگیری محمد البرادعی و حمدین صباحی دو تن از سردمداران اعتراضات و مخالفت های اخیر بامحمد مرسی در مصر این اخبار تکذیب شد.

به گزارش خبر آنلاین از پنجشنبه شب برخی از منابع خبری مصری نزدیک به مخالفان خبری را مبنی بر بازداشت حمدین صباحی و محمد البرادعی منتشر کردند که بلافاصله در سطح شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر انعکاس یافت.

با این همه روز جمعه منابع وابسته به دفتر دادستانی کل مصر صدور هر گونه حکم بازداشت یا احضار قضایی حمدین صباحی نامزد ریاست جمهوری در انتخابات اخیراین کشور و محمد البرادعی مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی را تکذیب کردند.
واحد مرکزی خبر گزارش داد که شبکه تلویزیونی الحیات 2 اعلام کرده است : «همه خیرهای منتشر شده در این زمینه بی اساس است ضمن اینکه هیچ حکمی برای چهره های ملی دیگر در کشور نیز صادر نشده است».
این خبر در واکنش به اخباری درباره بازداشت یا احضار البرادعی، حمدین صباحی و برخی از ملی گرایان دیگر در مصر منتشر شده است.
در شایعات منتشر شده آمده است که  لغو مصاحبه زنده شبکه سی بی سی مصر با حمدین صباحی به دلیل صدور حکم صدور بازداشت برای صباحی بوده است.
 

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262085

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
    2 0
    البرادعي آزادست البته در خانه. هر جايي كه خواسته باشد آزادانه حركت ميكند