اختلال در سایت سایپا جهت ثبت نام مگان در روز شنبه باعث دلخوری برخی از مشتریان این شرکت شده است.

 یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام؛ بنده روز شنبه برای یک دستگاه خودرو مگان ثبت نام کردم و مبلغ درخواستی را به حساب شرکت واریز نمودم اما پس ازواریز وجه، حواله ای صادر نشد. پس ازپیگیری سه روز بعد پول به حسابم برگشت ولی عنوان شد که به دلیل ثبت نام ناموفق خودرویی به شما تعلق نمی گیرد. اول این که اگر از پس یک ثبت نام اینترنتی ساده هم بر نمی آیید از یک هفته قبل در بوق و کرنا نکنید.دوم این که این گونه می خواهید بازار را کنترل کنید دوستان خودروساز؟ که همه آشنایان نمایندگی ها تمام ظرفیت را اشغال کنند و بازار سیاه راه اندازند؟ تا مردم عادی که دستشان به جایی بند نیست مجبور شوند خودرو را چند میلیون گران تر از بازار خریداری کنند؟
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا با اشاره بر اینکه روز شنبه اختلالی در سایت ثبت نام اسنترنتی بوجود آمده و بهتر بود متقاضیان به نمایندگی ها مراجعه می کردند متذکرشد: مشکل این خواننده برگشت پول بوده که مطمئنا به حساب شرکت سایپا واریز نشده ودر عملیات بانکی اختلالی بوجود آمده است.
به گفته مسوولان این اداره، اگر پول به حساب سایپا واریز می شد قطعا هیچ خودروسازی تمایل به برگرداندن پول و از دست دادن مشتری خود نیست اما اختلال بوجود آمده قبل از واریز وجه از حساب این خواننده به شرکت باعث برگشت وجه شده است.
اداره اطلاع رسانی سایپا در عین حال متذکر شد در این مواقع به نمایندگی ها مراجعه کنید.

 

45221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    6 0
    متاسفانه در همچین مواقعی نمایندگی برای خود و دوستان و آشنایان ثبت نام می کنند و هر وقت مراجعه کردیم با این جواب روبرو شدیم. تنها دوتا سهمیه داشتیم آن هم فلانی (مدیر نمایندگی) ثبت نام کرد.
  • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    5 0
    با سلام خدمت خبر آنلاین .... من همین فردی هستم که این مشکل را مطرح کردم. صمن این که از پیگیری خبرآنلاین بی نهایت سپاسگزارم مایلم به اطلاع اداره اطلاع رسانی سایپا برسانم که اینجانب پس از این مشکل به نمایندگی مراجعه کردم ولی در کمال تعجب نمایندگی تقاضای دو میلیون تومان وجه اضافی علاوه بر مبلغ درخواستی نمودند. باور کنید دو میلیون تومان مبلغ کمی نیست . لطفا پیگیری کنید که این عمل نمایندگی قانونی بوده است یا خیر؟ اگر قانونی بوده است که قانون موجهی به نطر نمی رسد. اگر این کار غیرقانونی است بفرمایند که چگونه می توان پیگیر بود. نمایندگی مورد نظر در شهر اردبیل واقع است. پیشاپیش از خبرآنلاین به خاطر پیگیری مجدد سپاسگزاری میکنم.
  • علي IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 1
    با سلام نمایندگی میتواند خودروی مشتری رابا توافق مشتری به صورت صلحی واگذار نماید در این مورد نیز نمایندگی از طرف مشتری خودروی ثبتنامی مشتری را با دو میلیون سود به فروش رسانده است و هیچ مشکلی ندارد.من چون مطلع موضوع بودم بر خود واجب دانستم جواب این خواننده محترم را بدهم