خانم کریستین پگت هکر معروف از مایکروسافت به اپل رفته است.

کریستین که تا سال 2010 مرد بود و بنام کریس یکی از معروفترین هکرهای دنیا سیستم های وایرلس و آر.اف.آی.دی را هک می کرد بدون هیچ توضیحی از مدیریت ارشد در قسمت امنیت مایکروسافت خداحافظی کرده و اینک در قسمت امنیتی اپل مشغول کار شده است.
وی قبل از سوئیچ کردن به اپل در کمپانی کار می کرد که مسوول کشف حفره های ویندوز ویستا بود. وی در مرکز تحقیقات روی امنیت هسته OS X مشغول شده و حاضر نشد به رسانه ها توضیحی در این باره دهد و همه را به دپارتمان روابط عمومی اپل ارجاع داد.
این دپارتمان نیز به wired گفت قرار نیست هر تغییری را در اپل به رسانه ها گزارش کنند و حاضر نشدند در این باره اطلاعیه صادر کنند.
از طرف دیگر اپل دوست نداشته تا هکرها را اطراف سیستم عامل مکینتاش و آی او اس جمع کند، هر چند محبوبتر شدن سیستم عامل های اپل ناخودآگاه ممکن است هکرها را به این سمت سوق دهد (مانند ویندوز در دهه های گذشته) و شاید به همین خاطر بوده تا پگت را به استخدام خود در آورده است.
گفتنی است اپل در اوایل امسال بدنبال آلوده شدن 600 هزار مک با  Flashback Trojan  عمیقا به فکر رفت تا مشکلات امنیتی آینده خود را با ورود هکرهای جدید حل کند.
پگت وقتی به استخدام مایکروسافت در آمد قرار شد از کمپانی خود تا 5 سال صحبتی نکند و بعد از سال 2011 که قراردادشان به پایان رسید در کنفرانس هکرهای کلاه سیاه در دفکن آبروی مایکروسافت را برد و گفت وقتی حفره های ویستا را کشف کرد مایکروسافت ورود ویستا به بازار را به تاخیر انداخت.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    8 5
    تاخیر انداختن ورود ویندوز ویستا برای میکروسافت آبرو ریزی نیست . اینقدر متعهد بوده که صبر کرده تا حفره ها برطرف بشن .
    • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
      3 2
      www.schneier.com/blog/archives/2009/10/ballmer_blames.html خود استيو بالمر اعتراف كرده به اين موضوع بعد شما كجاي مايكروسافتي كه بالمر شما رو نديده بود.
    • علیا A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      5 0
      کلا ویندوز ویستا تازه بعد از اینکه حفره های امنیتیش کشف شد انقدر بد بود و از نظر امنیتی ضعیف بود که یک فاجعه به حساب میومد. فکر کن تازه این فاجعه ی عظیم بعد از کلی تاخیر و کلی بهبود امنیتی اینجوری بوده. ببین قبلش چه چیز داغونی بوده.
  • محمد- شین IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    10 11
    چون توی اپل مردی و مردونگیی کمتر پیدا میشه اصولاً جای زنهاست ، بایس مردها از این شرکت بیرون کنن یا به همشون بگن برین تغییر جنسیت بدین .
    • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
      1 11
      عزیزم! چیپس کمتر بخور تا پولاتو جمع کنی و بتونی صد سال دیگه یه اپل بخری بعد بتونی یه نظر بهتر بدی. باریکلا کوچولو
  • علی US ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    7 2
    زدی به هدف آقای محمد - شین این خانوم بدون نام هم می تونه بره توی اپل . چون جاش اونجاس اپل = بی مصرف
  • سعيد US ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    2 2
    كلآ ويندوز بخوره تو سر ماكروسافت