فارس نوشت:

پس از گذشت 5 روز از حادثه تلخ آتش‌سوزی کلاس درس دبستان روستای «شین‌آباد»، خبرها حاکی از این است که وضعیت جسمی 4 دانش‌آموز حادثه دیده هنوز وخیم است.
 15 آذر امسال، آتش‌سوزی بخاری کلاس درس دبستان روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی منجر به مصدومیت 28 دانش‌آموز شد.

پس از وقوع این حادثه، دانش‌آموزان آسیب دیده به سرعت به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند و به دلیل وضعیت جسمی نامناسب 6 دانش‌آموز، این کودکان به بیمارستان سینا تبریز اعزام شدند البته 6 کودک دیگر نیز برای مراقبت‌های ویژه به بیمارستان سینا منتقل شدند اما شدت سوختگی ریوی 6 کودک منتقل شده اولی، به حدی بود که حتی بر سر زنده ماندن یا نماندن این کودکان مذاکراتی بین پزشکان متخصص رد و بدل شده بود.

عصر دیروز و در پنجمین روز از حادثه وقوع آتش‌سوزی، سیلان یگانه، دخترک دانش‌آموزی که ریه‌هایش آسیب شدیدی دیده بود، برای همیشه چشمانش را بست تا آموزش و پرورش را که طی ماه‌های اخیر با حوادث تلخی مواجه بوده است، دوباره سیاهپوش کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز خبر از وخامت حال 4 دانش‌آموز می‌دهد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی‌ ‌آذربایجان غربی نیز شب گذشته عنوان کرده است که «هفت نفر از دانش‌آموزان اعزامی به تبریز دارای حال عمومی مناسبی نیستند و احتمال فوت تعدادی از آنها وجود دارد.»

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    10 0
    من الان یه سوال دارم و دوست دارم یه نفر با منطق جواب بده. الان اگر همین خبرآنلاین با لحن بسیار تند وزیر آموزش پرورش رو به باد انتقاد می گرفت طوری که یک ساعت بعدش این فرد استعفا میداد آیا لطمه ای به فردی، ارگانی، سازمانی یا حتی به خود پیغمبر و خدا می خورد؟ آیا از این وزیر واهمه ای وجود دارد چون که در صورت انتقاد از وی حرف هایی را خواهد زد که ممکن است خطرناک باشد؟
  • ایرانی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    36 3
    تو رو خدا جان این بچه ها رو نجات بدید ، پس از 5 روز هنوز تبریزند . ما ملت ایران حاضریم تمام یارانه مان صرف اعزام این گلهای مملکت به اروپا برای جراحی پلاستیک گردد
  • بدون نام US ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 0
    ای وایِ ما... ای وای این سرزمین ِ اهورایی که هر روز یه داغ تازه بر پیکرش وارد میشه...چه بر سر سرزمین ما داره میاد؟...چه بر سر فرزندان این سرزمین داره میاد؟!!!
  • بدون نام US ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    27 0
    ای وایِ ما... ای وای این سرزمین ِ اهورایی که هر روز یه داغ تازه بر پیکرش وارد میشه...چه بر سر سرزمین ما داره میاد؟...چه بر سر فرزندان این سرزمین داره میاد؟!!!
  • بدون نام US ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    29 0
    اقای حاجی بابایی منتظر فوت بقیه هستند تا استعفا بدن؟؟؟ البته دیگه استعفا دادن ایشون هیچ سود و اثری نداره ... بر منصب خود تکیه کنند و باخیال راحت به وزارت خود ادامه بدن .... اما بدونن خدایی هم هست !!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    19 0
    با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم سیلان یگانه آقای وزیر آموزش و پرورش و مدیران محترم ، شاید این کودک بیگناه روزی متخصصی می شد که شما را از مرگ نجات می داد .کمی بیشتر فکر کنید ، چقدر به میز و پست و مقام خود چسبیده اید و از عملکرد وزارتخانه خود بی خبرید ؟
  • مریم IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    18 0
    الهی قربونتون بشم به خاطر ندانم کاری یک عده شما سوختید از اول سال تا حالا چند تا از دخترهای گلمون رو از دست دادیم داره قلبم آتیش میگیره......
  • سولماز IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    14 0
    اما وزیر آموزش و پرورش که قبلا گفتند حال همشون خوبه و به زودی هم مرخص میشن! دیروز که یک نفرشون فوت کرد.... خدایا......
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    11 0
    انشاءالله به فضل خدا و باز به فضل و مرحمت خدا خانواده شان داغدار نشوند خدا می داند که چقدر سخت است که تاوان کم کاری و سوءمدیریت مسئولان از جیب مردم - آنهم مردم مستضعف بسیاری از شهرستانهای کشورمان پرداخت شود ...
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    8 1
    من نمیدونم این آقای وزیر و مسئولین آموزش پرورش پیرانشهر مقام بالاتر ندارند اینا که استعفا بده نیستند لااقل اخراجشون کنند چند نفر باید پرپر بشوند
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    12 0
    این خبر خوندم، تنم لرزید و آتش گرفتم.... هیچی نمیتونم بگم....... فکر کنم سکوت بهترین چیزه... فقط اومیدوارم بتونن جواب این دخترکان زیبا را تو او دنیا بدن.....
    • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
      7 1
      سکوت بدترین کار ممکنه. حرف بزنید تا بالاخره یک مسوول با وجدان بشنوه
  • دلسوخته از سوختن گلها IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    12 0
    سیران معصوم سوخت و دل همه اونهایی روکه انسانند سوزاند و رفت اما اونایی که موندن علاوه بر جسمشون روحشون،سرنوشتشون، امیدها و آرزوهای خودشون و همه اونایی که دوستشون دارن هم سوخت. حالا آقای وزیر بازم بگو به اجتماع برمیگردن، چطوری ؟ مثل شما؟ با وجدانی آسوده؟ تنها با یک معذرت خواهی؟
  • طنز تلخ IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 0
    - بو میاد ؟ * بوی چی میاد ؟ - بوی سوختگی ؟ * بوی سوختگی کی ؟ - بوی سوختگی یک معصوم که به خاطر سوء مدیریت می سوزند و در آخر پر پر می شند ... * آخرش چی ؟ - آخرش جواب همیشگی حادثه هست تقصیر فلان کس است ... * - ما سوختیم از این سوختن = مادران ، پدران ما رو هم در غم تون شریک کنید ، سوختن کم دردی نیست ...
  • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    9 0
    راستی پول نفت کجاخرج میشه که برای این مردم هزینه نمیشه؟ فقط باید مجبور بشید تا برای مردم هزینه کنید؟هزینه عمل زیبایی ارزان تره یا گاز کشی ؟