کمپانی استیو بالمر مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت را مترقی ترین مدیر فنی سال نامید.

بر اساس آمار منتشره از سوی موسسه glassdoor.com  از آنجایی که استیو بالمر از رقم 29 درصد سال گذشته به 46 درصد ترقی در سال 2012 رسیده، بنابراین مترقی ترین مدیر اجرایی محسوب می شود که توانسته در عرض یک سال اینقدر سیستم مدیریتی خود را در مقایسه با شرکتهای آی تی بهبود بخشد.
آمار گلسدور بر اساس پاسخ کارمندان به این موسسه (میزان رضایت، سود و مزایای حقوقی، محیط کار و تفریحات کاری ، میزان رسیدگی به اوضاع کارمندان توسط کارفرما و بالانس بودن کار و زندگی بیرون از کار) از روی فرم هایارسالی  نظر سنجی بوده اما به نظر می رسد در مورد استیو بالمر مواردی چون ویندوز 8، ویندوز فون 8 و تبلت سرفیس در پاسخ دهی و گرفتن امتیاز توسط بالمر موثر بوده است.
طبق آمار گلسدور جایزه بهترین کارفرما بین 50 شرکت برتر آی تی به فیس بوک می رسد که برای دومین سال پیاپی این رتبه را کسب می کند. بیست کمپانی بعنوان بهترین محیط کار برای استخدام انتخاب شدند که نام شرکتهایی مانند گوگل، نشنال اینسترامنت، لینکد این و آکامای جزو این لیست است.
برترین کمپانی های مترقی نیز (و نه مدیران مترقی) ای.بی - ebay- و آمازون انتخاب شدند.
5 مدیر برتر سال نیز جیمز تروچارد از نشنال اینسترامنت، بیل مک درمونت از کمپانی SAP و جیم هاگمن با اخذ 100 درصد، زوکربرگ با 99 درصد ، لنهام ناپی یر از Rackspace با 98 درصد و مارک بنیوف از salesforce با 96 درصد ؛ بعنوان برترین مدیران فن آوری انتخاب شدند.
جدول زیر اطلاعات کاملی از کمپانی های مورد مقایسه قرار گرفته در این نظر سنجی و رتبه بندی آنها ، نمایش می دهد:
 
 
 
منبع: گلسدور
56502
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =