نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، اصلاحات صورت گرفته در قانون انتخابات را در صورت تایید شورای نگهبان لازم‌الاجرا برای همگان خواند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی با تأکید بر این‌که قانون انتخابات هر چند سال یک‌بار باید بازنگری شود، اظهار داشت: نمایندگان مجلس، منتخب مردم بوده و در جایگاه قانون‌گذاری باید راجع به اصلاح قانون انتخابات، نظرشان را اعلام کنند.
وی افزود: اگر این قانون در مجلس رای آورد، دولت نیز حق دارد که از آن دفاع کرده و یا آن را رد کند و در نهایت تعیین‌کننده اصلی در این زمینه، شورای نگهبان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: شورای نگهبان هم اجازه حضور مخالفان و موافقان این قانون و ابراز نظرشان را به آنها داده و در صورت تایید شورای نگهبان، این اصلاحات قانونی و لازم‌الاجرا برای همگان خواهد بود.
وی در رابطه با نحوه مبارزه جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام انقلاب اسلامی به جهانیان، رژیم صهیونیستی را در افکار عمومی جهان منزوی کرده است.
سعیدی خاطرنشان کرد: دفاع همه‌جانبه ایران از فلسطین، جهانی کردن مسئله فلسطینیان و افشای جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در صحنه‌های بین المللی باعث انزجار جهانیان از این رژیم شده است.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =