رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد شدید از بی توجهی شهردار تهران به تخلفات شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی ، این بی‌توجهی را سبب افزایش تخلفات این شرکت‌ها دانست.

به گزارش ایرنا، حمزه شکیب روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی در تهران به شکل غیرقانونی و نبود نظارت بر عملکرد آنها، افزود: درآمد ماهانه برخی این شرکت‌ها به ‪ ۱۰۰‬میلیون تومان هم رسیده است، در حالی که این مبالغ در قالب حق شارژهای گزاف و مبالغ دیگری به هر عنوان از رانندگان گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکسیرانی قرار بود وظایف خود را به شرکت‌های خصوصی واگذار کند، اظهار داشت: پرسنل و سطح فعالیت‌های تاکسیرانی کم که نشده زیادتر هم شده است و علاوه بر حق شارژها ودیعه‌های زیادی هم از رانندگان دریافت می‌کنند.

شکیب به بی‌توجهی شهردار تهران به تذکرات شورای شهر در مورد فعالیت شرکت های خصوصی اشاره کرد و گفت: چند ماه پیش از شهردار تهران خواستیم تا در این موضوع دخالت کند و وی نیز قول داد، این مشکل دو ماهه حل می‌شود، ولی در حال حاضر هنوز اقدامی نشده و تنها مدیر عامل را عوض کرده‌اند و ما از شهردار می‌خواهیم جلوی این روند را که پول مستقیم و غیرمستقیم از جیب مردم می‌رود را بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 26412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =