درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به تخریب محیط زیست وساخت وسازغیرقانونی درفاز6 شهرک غرب،مهندس قربانی مسئول شهرسازی ناحیه 7 منطقه 2 پاسخ داد وعنوان داشت:«این ساخت وساز با مجوزانجام شده است.»

محمد حسین یکی ازخواندگان خبرآنلاین نوشته بود:«دربرخی ازنواحی تهران ساخت و سازهایی در حال آغازاست که بعضاً در فضای سبز انجام می گیرد. به عنوان نمونه می توان به ساخت و ساز فاز 6 شهرک غرب تقاطع یادگارامام و ضلع جنوب بلوار ایوانک است اشاره کرد.این محل اکنون درحال آماده سازی برای ساخت است. بی شک این ساخت و ساز منجر به قطع درختان این زمین خواهد داشت. دور این منطقه وفضای سبز آن که چند دهه عمر دارد حصار فلزی کشیده شده است. چند باراهالی فاز 6 تجمع کرده اند و اعتراض خود را به این موضوع بیان کرده اند.حتی بنرهای بزرگی نیز نصب کرده اند به ظوری که هرکسی آنجا برود می تواند آن را ببیند. ولی ظاهرا نتیجه ای نداشته است. اکنون نیز شاهد نصب دوربین در این قسمت هستیم. سئوالم این است که ایا آیا این ساخت و ساز ها در ملک شخصی انجام می گیرد؟ یعنی این فضای سبز در این همه سال ملک شخصی بوده؟»
مهندس قربانی مسئول شهرسازی ناحیه 7 منطقه 2 تهران درباره مشکل مطرح شده این خواننده گفت:«این محل مجوزساخت و ساز دارد. مالکان آن نیزسند مالکیت دارند. این ملک متعلق به«مجمع جهانی اهل بیت» است. البته هنوزپروانه ساخت آن صادر نشده اما اجازه تشکیل کارگاه تولید ساختمانی به آنها داده شده است.»
وی درادامه به درخت کاری سالهای گذشته دراین محل نیز اشاره کرد وافزود:«درگذشته بدون اینکه ازوجود مالک حقیقی این محل اطلاعی وجود داشته باشد نسبت به درخت کاری آن اقدام شد. امروزجوازساخت و ساز آن ازسوی منطقه برای این مالک صادرشده است.»
مساحت این زمین دوهزاروپانصد متراست اما ازاینکه برای چه متراژی ازآن پروانه ساخت صادر شده و تراکم آن چقدر است اطلاعی ندارم زیرا هنوزجوازی صادر نشده است.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسین A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    ممنون از پیگیری تان حال دادید
  • میثم IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    دم خونه ما هم چند تا درخت هست. از شهرداری تقاضا داریم هرچه سریعتر نسبت به قطع اونها اقدام کنند.