۰ نفر
۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

آزادسازی قیمت مگان باعث شده تا برخی از مشتریان این خودرو برای محاسبه قیمت خودرو خود دچار مشکل شوند.

دراین زمینه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: خبر می‌رسد که پارس خودرو پس از دریافت مجوز آزادی مگان، قیمت 55 میلیون تومان را برای آن در نظر گرفته است، یعنی 10 میلیون بالاتر از نرخ فعلی آن در کارخانه و دو میلیون تومان پایین‌تر از نرخ بازار. حال تکلیف خودروهایی که از تاریخ تحویل انها گذشته و مبلغ 25 میلیون پیش پرداخت داده ایم ولی هنوز دعوت نامه نداده اند چیست ؟ باید خودروما آذر ماه تحویل می شدالان ایا ما نیز شامل افزایش قیمت می شویم؟ لطفا پیگیری نمائید.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی ساپیا تاکید دارد: کسانی که موعد تحویل خودروی آنها پیش از مصوبه افزایش قیمت بوده خودرو خود را به قیمت گذشته تحویل خواهند گرفت و کسانی که موعد تحویل آنها بعد از صدور مصوبه است خودرو خود را با قیمت جدید دریافت خواهند کرد.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، در قرارداد تمام متقاضیان مگان که خود مشتریان زیرآن را امضاء کرده اند قید شده که با قیمت روز به آنها خودرو تحویل خواهد شد.
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    4 2
    مگان بهترین خودرو تولید داخل است. کیفیت مگان بسیار بهتر از خودروهای کره ای وارداتی است.
  • علی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    3 0
    با سلام لطفا از بخش فروش پارس خودرو بپرسید آیا قیمت مگان آزاد شده است یا خیر و قیمت شرکتی امروز این خودرو چند است؟در رسانه ها این خبر درج شده مبنی بر آزاد شدن قیمت خودرو ولی نمایندگیها عنوان می کنند هنوز بخشنامه ای دستشان نرسیده مبنی بر تعقیر قیمت مگان 2000 اتوماتیک ؟با تشکر..
  • امیر IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    6 1
    مگه مجوز ازاد سازی رو دادن
  • حسین IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    5 0
    با سلام و تشکر - در خصوص خودروهای مگان تحویل آذرماه یک نکته اساسی را متذکر می شوم : مطابق سایت سازمان حمایت ، نرخ رسمی خودروی مگان در تاریخ 12/7/1391 مبلغ 000/600/446 ریال اعلام شده است یعنی در مورد خودروهای مگان تحویل آذرماه ، کمتر از 2 ماه قبل ، شرکت پارس خودرو افزایش قیمت داشته است ، اگر افزایش قیمت رسمی به روال کنونی باشد و به ازای هر 2 ماه حداقل 10 میلیون تومان افزایش قیمت داشته باشند ، محاسبه فرمایید اگر خودرو را با تاخیر تحویل دهند چه می شود؟مسئولین شرکت پارس خودرو ادعا می کنند در قرارداد ذکر شده که جریمه تاخیر پرداخت می شود ، سوال این است آیا منطقی می باشد < مبلغ ناچیزی جریمه تاخیر در مقابل افزایش ده ها میلیون تومانی قیمت خودرو ؟ > چرا از صدور دعوتنامه تا پایان آذرماه خودداری شده؟
  • ابوالفضل IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    4 0
    سلام این استدال است که مردم تیر ماه ثبت نام مگان کنند با واریزی 25 میلیون تومان اختیارهم داشته اندکه اذر یا دی یا بهمن تحویل بگیرند حالا تصمیم می گیرند اذر با قیمت قبل دی و بهمن با قیمت 55
  • مختار IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    2 0
    خودرو فرانسه هيچ ربطي به خودرو هاي كشور هاي ديكر ندارد من 2/5 سال دارم هيچ موشكلي ندارم
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    2 0
    این مسئولین سایپا که میگن دعوت نامه های مگان 2000 تحویل آذر ماه صادر شده ...پس کو ؟؟؟؟؟؟؟ یکدونه از آذر ماهی ها دعوتنامه نگرفتن ... دی که جای خود دارد !!!!