جمعی ازخوانندگان درباره محل دقیق وشیوه نوشتن کامنت در بخش مشکلات خوانندگان سئوالی پرسیده بودند، به همین دلیل روش و محل ارسال کامنت هابرای خوانندگان تشریح می شود.

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین به نام مهدی نوشته بود:«می گوئید مشکلات مان را بنویسیم. اما دقیقاً کجا باید مشکلات را نوشت؟ بهتر نیست این مکان را کمی ساده تر طراحی کنید؟. یا حتی جای آن را مشخص کنید؟»
یکی دیگراز خوانندگان هم نوشته بود:« با سلام، چگونه و کجای سایت می توانیم مشکلاتمان را بنویسیم.من لینکی یا محلی برای بیان مشکلاتمان پیدا نکردم»
علیرضا هم نوشته بود:« روش نوشتن مشکلات چطوریه ؟ نمیدونم»
درپاسخ به این خواننده محترم باید گفت که فضای درنظرگرفته شده برای درج نظرات و مشکلات دربالای صفحه اصلی مشکلات مردم قرار دارد. محلی که برروی تصویرآن گزینه «مشکلاتتان را برای ما بنویسید» قید شده و تیتر یک صفحه بحساب می آید. پس ازورود به این صفحه، علاقمندان می توانند نظراتشان را درذیل گزینه «ارسال نظرات» همراه با قید داوطلبانه آدرس الکترونیکی و ذکر نام در بخش «نظر شما» مشکل خود را نوشته و بعد از زدن کد ارسال کنید.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    در بزرگراه نواب ( ابتداي بزرگراه از جنوب و در حوزه ناحيه يك شهرداري منطقه 16) 3 پل عابر پياده وجود دارد. اين 3 پل در حال حاضر فاقد روشنايي در هنگام شب است. حدود 2 ماه پيش با سامانه 137 تماس گرفته شد و با كد رهگيري 79113991 موضوع اعلام گرديد . بعد از آن 2 دفعه ديگر هم پيگيري كردم اما دريغ از انجام كار. لطفا اين موضوع را به شهرداري تهران منعكس فرماييد. و بگوييد در صورت عدم انجام يك كار عليرغم پيگيري از مركز 137 بايد چه كار كرد؟؟؟؟
  • سعید IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    با سلام جناب آقای دکتر احمدی نماینده محترم دهلران دره شهر و آبدانان لطفا پیگری اعلام نتایج استخدام کارمندان قرار دادی باشند ضمنا در اسفند ماه 90 آزمونی توسط استانداری جهت تغییر وضعیت استخدام کارمند قراردادی استان ایلام توسط استانداری برگزار گردید که متاسفانه نتیجه آنها اعلام نشده است
  • مجید خدایی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    4 0
    چهار تا کارتهای بنده شامل گواهینامه،کارت سوخت،کارت ماشین وبیمه نامه دزدیده شده.در مراجعه به بیمه صادر کننده بیمه نامه اظهار میدارند که شما نمی توانید از 6 سال تخفیف شامله بعلت عدم ارائه اصل بیمه نامه استفاده کنید در حالیکه شرکت بیمه توسعه اذعان به عدم استفاده از کوپنهای بیمه را دارد لطفا بیمه جواب ما را بدهد.
  • آرش IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    1 0
    من هفته پیش بالاخره رانایی را که خرداد ثبت نام کرده بودم تحویل گرفتم. ماشینی که ۶.۵ میلیون گرانتر از قیمتی که گفته بودند برام آب خورد! ولی این کل ماجرا نبود! ماشینی که تبلیغ کردند و روی سایت ایران خودرو عکس‌های آن را گذاشتند، فضای داخلی و تودوزی آن در حد ۲۰۶ بود، ولی این خودرویی که تحویل دادند، به قدری ارزان و کم کیفیت کار کردند که کیفیت آن بین پراید و ال۹۰ هست (نه به بدی پراید، ولی حتی نه به متوسطی ال۹۰). کیفیت پلاستیک مصرفی در این خودرو بسیار پایین است. حتی این شاسی‌های قفل کردن در از داخل از طراحی ماشین حذف شده! خلاصه حس من این است که ایران خودرو گران فروشی و کم فروشی کرده است.
  • فرزند جانباز GB ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 3
    بنده فرزند جانباز 35 درصد هستم ولیسانس معماری دارم.با توجه به سهمیه استخدامی که برای فرزندان جانباز در نظر گرفته شده ولی عملا اجرا نمیشه.
  • رضابالاگر IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام بنده در تاريخ 14شهريور يكدستگاه سوزوكي ويتارا به شماره مشتري 883203262 با موعد تحويل اسفند 91پيش ثبت نام كرده ام .سوالم اين است كه آيا موعد مقرر تحويل ميگردد و مبلغ حواله پرداخت آخربا توجه به اينكه زمان ثبت نام قبل از 12مهر ميباشد با قيمت جديد خواهد بود يا قديم .از الطاف شما كمال سپاس را داريم.
  • سهیل IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    2 0
    سلام من ساکن گرگان هستم و الان نزدیک به 1هفته هست که اینترنت های مخابرات گرگان وشرکت مبین نت درگرگان به قدری سرعتشون افتضاح شده که با سرعت 512 فقط میتونیم 10کیلوبایت سرعت داشته باشیم اونم فقط برای آخر شب ها هر چی هم از پشتیبانی ماخبرات پیگیر شدیم جوابی قاطع کننده ای ندادان فقط میگن ما نمیدونم سرعت کنده دیگه چیکارش کنیم حتی شرکت مبین نت هم همین مشکل رو داره و ما نمیدونیم با کی باید صحبت کرد واین مشکل از کجاست میشه شما پیگیری کنید باتشکر
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    0 0
    احتراما اینجانب جانباز شیمیایی سی درصد جنگ تحمیلی سالهاست باسی درصد جانبازی از دریافت حق حقه ی پرستاری خود محروم هستم در راستای احقاق حق قانونی خود با بنیاد استان مکاتبه کرده جوابی دریافت نموده مبنی بر اینکه درصد های جانبازی اینجانب مطابق اراده ی قانون نبوده ونیست و این در حالیست که جانباز بیست وپنج درصد ازدریافت حق پرستاری سالهاست برخوردار و بنده از حق خود محرومم. چرا؟