جواد لاریجانی با اشاره به دست آوردهای جمهوری اسلامی ایران گفت: این ایران است که رآکتو اتمی اش چراغ هزاران خانه را روشن کرده است و مسیرش را هم آموخته ایم.

به گزارش خبرآنلاین، محمدجوادلاریجانی که پنجشنبه شب در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور یافته بود افزود: این حق ملت ها است که زندگی شان را بر اساس فرهنگ خود اداره کنند در حالی که آنها می گویند شما حق ندارید بر اساس شریعت اسلام زندگی کنید. جمهوری اسلامی جلوی اینها ایستاده و راه باز کرده است. مانند بلدوز داریم برای جهان اسلام راه فراهم می کنیم. ما life style اسلامی را اجرا کرده ایم این حق مسلم مااست و این از انرژی هسته ای مهم تر است.

محمد جوادلاریجانی تکیه رهبر انقلاب بر آگاهی مردم را بسیار مهم دانست و گفت: این ویژگی ایشان است که خیلی صبور و در تبیین حق و باطل شجاع هستند.
وی با اشاره به اینکه مدعیان فتنه می گفتند 12-13 میلیون رای دارند اما آنها صد تا هم رای نداشتند افزود: مردم به عشق ملت و به عزت مملکت رای داده بودند. اما این را چگونه می توانستیم به دنیا نشان دهیم؟! رهبری توانست این پرده ها را کنار بزند.
 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    15 1
    ما برای Life style معادل نداشتیم آقای لاریجانی؟ شما دیگر چرا؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    6 0
    به نطر مشکل معنایی این جا وجود دارد. اگر جناب لاریجانی فکر می کنند فرضا در غرب دولتها lifestyle غربی را اجرا کرده اند اشتباه است. لایف استایل «اجرا» شدنی نیست. آن چیزی که اجرا می شود چیز دیگری ست نه لایف استایل.