اظهارات اخیر رئیس جمهور مصر با واکنش کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاين، محمد مرسي با تاکيد بر اهمیت امنیت خلیج فارس و کشورهای جنوبی آن برای مصر،گفته بود: قاهره آسیب زدن به امنیت خلیج فارس و امنیت همه کشورهای عربی را نمی پذیرید. وي در پاسخ به سؤالی که مدعي "تهدیدات ایران علیه کشورهای جنوب خلیج فارس" بود، افزود: مصر در ماه فوریه آینده میزبان نشست سازمان همکاری اسلامی خواهد بود و قاهره پیام شفافی را در این نشست ارسال خواهد کرد که کسی حق ندارد هیچ یک از کشورهای منطقه را تهدید کند. {اينجا}
انتشار اين خبر، با واکنش بيش از 50 نفر از کاربران خبرآنلاين روبرو شد که همگي سخنان مرسي را محکوم کرده و جايگاه جغرافيايي و امنيتي ايران و تاريخ کهن کشورمان را به وي يادآورشده بودند تا در موضع​گيري​هايش آن را فراموش نکند.
برخي کاربران با اشاره به مشکلات داخلي مصر، مرسي را به حل مسائل درون کشور خود دعوت کرده​اند. از جمله اين کامنت: «یکی به این آقا بگويد برو مملکت خودت را جمع کن . صبر کن از راه برسی .35 درصد مردمت هنوز نیامده مخالفت هستند، آن وقت آمدی در کار ما دخالت میکنی؟ امنیت خلیج فارس به دست صاحب ایرانی​اش رقم خواهد خورد از هر قشر و آیینی» کاربر ديگري هم نوشته است: «تو اگر خيلي راست ميگويي، امنيت صحراي سينا كه هم مرز با اسراييل هست را تامين كن. بعدا اگه ارباب​هاي اين كشورهاي حوزه خليج فارس (امريكا، انگليس و فرانسه) كم آوردند، تو هم ناو در ابعاد هماني كه امريكا دارد داشتي، تازه اجازه حرف زدن داري ولي در حد تهديد ايران نيستي».
در ميان نظرات منتشر شده برخي کاربران، به رئيس جمهور مصر که در قامت «حامي اعراب» ظاهر شده، يادآور شده​اند که ساکنين فلسطين اشغالي هم از اعراب هستند، پس چرا مصر براي حل مشکل آنان پيش قدم نمي​شود؟ از جمله کاربري که خود را معرفي نکرده و نوشته است: « این بنده خدا تقصیری ندارد خزانه مصر خالی است و کشورهای عربی خلیج فارس پر از دلار! خواسته کمي خود شیرینی کند و گرنه 64 سال است که فلسطین بغل گوش آقایون اشغاله یک تکان به خودشان نمی​دهند». کاربر بدون نام ديگري هم نوشته است: «بهجایاینحرفاسلاحبهمقاومتفلسطینولبنانبرسانید،قولمی​دهمیک ماههشراسراییلپاکمی​شود». کاربر ديگري هم آورده است: «مرسی شما لازم نیست سنگ اعراب حاشیه خلیج فارس را به سینه بزنید. اگر غیرت دارید، اگر قدرت دارید، نگذار بیخ گوشت فلسطینی​ها را قتل عام کنند. چطور براي ایرانی​ها شاخ و شونه می​کشيد؟ شاخ از تو بزرگتر را در تاریخ، ایرانی​ها شکسته​اند.»
برخي کاربران نيز عاقبت صدام حسين را به مرسي يادآور شدند که در پي مقابله با ايران بود. کاربري که خود را «عمار» معرفي کرده، نوشته است: «مرسي هنوز نفهميده كه نبايد با ايران در بيفتد و بايد به او فهماند كه اگر با ايران در بيفتد بلاي عراق سرش مي​آيد». محمدرضا هم در نظر ديگري نوشته است: «صدام را نشاندیم سر جايش، شما که جاي خود داريد. یک اخم ایران کافی است تا اول کل نیروهای مورد حمایت شما و عربستان در سوریه فرستاده بشوند همان جا که صدام رفت و بعدش کل منطقه، براي شما تبدیل به جهنمی شود که نتوانید تا ده​ها سال آتشش را خاموش کنید! اینجا ایران است یک شیر خفته، نه قاهره و نه ریاض، پس با ایرانی جماعت در نیفت». کاربر بدون نام ديگري هم خطاب به مرسي نوشته است: چر تو هم مثل صدام فکر کردی رهبر همه عربا هستی؟! کی هستی که بخواهی ایران را تهدید کنی؟! اول برو سیاست کشورت را درست کن، بعد بقیه رو نصیحت بفرما!»
برخي نيز او را ورژن ديگري از حسني مبارک خوانده​اند. کاربري با نام «s.s»، نوشته است: «مرسی یکی از نوکرهای امریکایی است. تفاوتش با حسنی مبارک فقط در نقاب اسلامی است که در صورت دارد». جواد هم کاربر ديگري است که نوشته: «کسی که باشرط آمریکا و اسراییل سرکار بیاد باید مجری برنامه آنها باشد. آنها به قدرت رساندنش برای این حرفا وگرنه کس دیگری جای مرسی را می گرفت» .
کاربري با نام عليرضا هم از منظر ديگري به اظهارات مداخله جويانه مرسي نگريسته و نوشته است: اینها می​خواهند جنگ بین شیعه سنی راه بياندازند. اول تبلیغ می​کنند بشار اسد در حال سنی کشی در سوریه است، بعد مالکی را به تبعیض ضد سنی​ها متهم می​کنند حالا هم ایران... مگر شیعه چه هیزم تری به شما فروخته که اینقدر از آن کینه دارید؟»
«محمد» نام کاربر ديگري است که نوشته بود: «وزارت خارجه باید جواب این گستاخی را بدهد. جزایر سه گانه متعلق به ایران است و کسانی که می​خواهند این جزایر را بقاپند، تهدیدی برای امنیت منطقه هستند.»
گفتني است، سخنگوي وزارت خارجه پس از يک روز به اين سخنان رئيس جمهور مصر واکنش نشان داده و گفته است: هر اختلاف نظر و دیدگاه سیاسی به معنای خصومت و دشمنی نیست. در کار رسانه ای اگر در جهتی حرکت شود که به اختلاف افکنی کشورهای منطقه دامن زده شود موجب خوشحالی جریان استکباری می شود. اصلا معلوم نیست این مطالب به طور دقیق نقل می‌شود یا خیر. برخی از این اخبار را رسانه های غربی و عربی مطرح می کنند. برخی از این رسانه ها با جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت خصومت دارند و باید دید از طرح اینگونه اخبار به دنبال چه هدفی هستند.
رامين مهمانپرست با بیان اینکه اختلاف نظر در برخی مسائل با بعضی کشورهای منطقه یک امر طبیعی است گفت: مگر قرار است همه کشورهای دنیا راجع به همه تحولات بین المللی مثل هم فکر کنند اما نکته مهم این است که اگر روابط دوستانه برقرار باشد و منافع مشترک وجود داشته باشد، می توان از طریق گفت و گو و رایزنی و تبادل نظر دیدگاه ها را به هم نزدیک کرد و بهترین انتخاب را انجام داد.{اينجا}.
/2929
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 37
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد نادری IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    ایشان که خود را برادر اسرائیل میداند جای تعجب نیست که چنین موضعی را داشته باشد . ولی نه ایشان و نه بزرگتر از ایشان در حد این حرفها نیستند. ایشان و سران ارتجاع عرب از خائنین به اسلام هستند.
    • سر سنگین EU ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      9 26
      رئیس جمهور ترکیه: ایران نباید سلاحی داشته باشد که ما نداریم بچه ها دوباره گوش بزنگ هر وقت اقا گفت دوباره چفیه ها و سربند های یا حسین را دربیاورید دوباره بوی فرات می اید دوباره بوی خاک شلمچه در هوا پیچیده
  • محمد نادری IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    ایران ابر قدرت منطقه است و بیدی نیست که با این بادها بلرزذ
    • راد IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
      34 17
      همه ابر قدرت ها پولشون ساعتی بی ارزش میشه ؟
  • محسن محمدی GB ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    سلام. به قول قدیمی ها : کل اگردوا میدونست سرخود میکرد مصر چسبیده به فلسطین ،اینها اگرعرضه داشتند نمذاشتند اسرائیل فلستینیهای بیچاره رو جلوچشمشان نابود کند . اعراب بروند ودعا به جان تمام ایرانیها بکنند که اگر اینها نبودند اسرائیل چه بلا برسرفلسطینیها میکرد خدا میداند. نقطه آخرهم بالاخره هرکسی نقابی دارد که به مرور زمان برداشته خواهد شد.
    • بدون نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
      22 20
      آقای محمدی فدات،خصوصا جمله آخری که گفتی
  • سرباز امام زمان IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    43 17
    از اخوان مسلمین باید ترسید این گروه قابل اعتماد نیستند این آقا فکر کرده کیه!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    35 17
    من تو نقشه ایران قدیم نگاه میکردم مصر جزء ایران بوده..راستی شما اگه خیلی عرضه دارید کشور خودتون رو آروم کنید.تا جایی که من میدونم مردم ایران در طول تاریخ دست استعمارگران بزرگتر از تو رو قطع کردند و با فضاحت فرستادنشون خونه هاشون. . شما یکسال از انقلابتون گذشته نتونستید کشورتون رو آروم کنید ولی من میدونم که ما در کمتر از یکسال سفارت آمریکا رو هم گرفتیم و بیش از یکسال آمریکا التماس میکرد افرادشونو پس بدیم. راستی خبر داری پهباداشونو یکی یکی میگیریم و به قول امام هیچ غلطی نمیتونند بکنند. آقای مرسی زیاد حرص نخور و خون کثیفتو آلوده نکن.
  • اشکان IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    22 11
    اشاره دقیقی کردن دوستمون. کشوری که از یک طرف مردمش در فقر و بدبختی ان و از طرف دیگه ذره ای ثبات سیاسی ندارن، مجبور هستن یک جوری وفاداریشون رو به اونایی که جیره خورشونن نشون بدن. خوب این هم یجور سیاسته دیگه. کاش لاقل اینها اسم اسلام رو با خودشون یدک نمی کشیدن. موجب بسی تاسفه! رهبر اعراب؟؟ به نظر من که اینها نوکر اعراب هستن. به هر صورت توصیه بنده به این آقا اینه که از راه حلال امرار معاش کنن...
  • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    20 10
    آن وقت که می خواستند افتخار بدهند و در یک حضور 4 ساعته در تهران و در مجلس سران نم حضور پیدا نمایند، آن وقتی که پرچمدار بیداری اسلامی بودند و ما بسی خرسند از اینکه یک رجل عالی مرتبه اخوان المسلمین، یک حافظ قرآن، یک مسلمان معتقد ، آن هم از نوع مصری می آید در پوست خود نمی گنجیدیم.
  • امین IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    25 17
    به من یکی ثابت شده که اسلام و اعراب دارن چوب خیانت و حقارت و جهالت امثال محمد مرسی رو می خورن . ما که تا اینجا تنها اومدیم و پوز آمریکا واسرائیل و زدیم ، از این به بعد هم به یاری مسلمونای واقعی و با غیرت برادران حزب الله تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی پیش میریم . انشاالله
  • بدون نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    42 12
    برو بابا!!!تا جان در بدن داریم از این خاک دفاع میکنیم.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    25 13
    مرسی جان اخه عزیزکم کسی با دم شیر که بازی نمیکنه به شما چه ربطی داره که دخالت میکنی ما اول آمریکا بعد اسرائیل و که نشوندیم سرجاشون یه حال حسابی به توهم میدیم
  • حاج میرزامهدی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    30 11
    باسلام مرسی عددی نیست که بخواهدایران تهدیدکنه؟مصروعربستان وقطروترکیه نوکرآمریکاواسرائیل هستن .به مواضع این کشورهادررابطه بامسئله سوریه نگاه کنید؟واقعاً اعراب ورهبران آنان دقیقاٌ ضداسلام وفرمایشات پیامبرعمل میکنند. رسول خداگفت متحدباشیدویکی.متاسفم که برخی کشورهای عربی به مانند مزدورعلمل می کنند.
  • مهدی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    26 11
    سلام علیکم جمیعا و تسلیت اربعین حسینی از ونجائی که ایشان تحصیلکرده و ساکن امریکا بوده حتی دو تا از بچه هاش تبعیت امریکائی دارند همچین مواضعی بعید نیست-ضمنا دلیل برای تشکیک به نگاه واقعی اسلامی ایشان زیاده مثلا مواضع دوگانه در مورد فلسطین و اسرائیل که میخاد هر دو طرف رو راضی نگه داره-همچنین ادبیات مدیریتی نداره و در سخنرانی در اجلاس عدم تعهد هم تکیه بر مخالفت های فکری مثل قضیه سوریه با ایران میکرد یا شروع صحبتش با تمجید از عمر عثمان و ابوبکر بود که ما شیعیان با توجه به مخالفت خود با حقانیت این افراد ولی با توجه به مبحث مهم اتحاد اسلامی از بحث های تنش زا دوری میکنیم ولی این اقا گوئی اومده با ما مخالفت کنه که با توجه به تهدیدات کشور های استعمارگر که هیچ وجه اشتراکی با مصر ندارن موضع مغرضانه بود
  • کریمی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    8 8
    با عرض سلام ، اگر مراجعه کنید به قرآن دقیقاٌ مرسی یک منافق قرآنی است هیچ انتظار از آدم منافق هم نداشته باشید من یک رزمنده هستم سخنگوی محترم وزارت امور خارجه باید آب پاکی روی دست این گستاخی های کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس بریزد مردم عزیز ایران انتظار دارند که جواب داندان شکن به این نامردای صهیونیست های عرب بدهند اگر ایران نبود حالا نه فلسطینی نه لبنانی ، عراقی حتی مصر واردن وسوریه وجود نداشت ای کسانیکه دم از دفاع از کشور های عربی میزنید لیکن ضد مردم عرب عمل می کنید.خود مردم فهیم مصر هم متجه شدند که مرسی یه خائن به اسلام ومسلمین است
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    13 6
    حرفاشو جدی نگیرین میخواسته از سران اعراب پول بگیره خود شیرینی کرده!!!!!!! کل اعراب با همه تجهیزاتی که میخرن عددی نیستن، تو جنگ عراق هم ثابت شده، البته اون زمان کجا الان کجا؟ اون زمان ساده ترین اسلحه ها رو وارد میکردیم اونم به زور الان قدرت نظامیمون به حدی رسیده که آمریکایی هم جرئت حمله به ایران رو ندارن.
  • رضایی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    8 7
    آقای مرسی هر یک از حکام مرتجع عرب که دنباله رو آمریکا و اسرائیل باشند مورد تهدید ما خواهند بود حتی جناب عالی
  • مازیار IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    9 1
    خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمیدهد مگر آنکه آن قوم خود را تغییر دهند. عجیب است که عده ای با وجود این همه اتفاقات که در دنیا می افتد و به مدد فناوری همه از آن آگاه میشوند دست از تعصب بیجا و جاهیت برنمیدارند و همچون حکام بنی امیه در صدها سال پیش غرق در نژادپرستی و تفکرات عجیب هستند و آن وقت انتظار دارند که مثلا فلان سرزمین اشغالی آزاد شود یا فلان پیشرفت در ممالکشان رخ دهد.
  • هادي IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    8 5
    اي حرفا گنده تر از دهان اين تازه رئيس جمهور شده هست بهتره كلاه خودشو محكم بگيره كه باد نبره نه اينكه به فكر بقيه كشورها باشه
  • saeed IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    7 4
    آقای مرسی با تصمیم نابخردانه اخیر خود در مورد افزایش اختیار رییس جمهوری یک اشتباه استراتژیک را مرتکب شد . وی با این تصمیم زود هنگام نه تنها نتوانست انقلاب مردم مصر را بدزدٰ در عین حال با پس گرفتن تصمیم خود در پی اعتراضات مردم مصر ٰ به یک عنصر منفعل ومنفور در کشورش تبدیل شد. به همین خاطر است برای رهایی از این مخمصه می خواهد توجه مردم مصر ومنطقه را از این مساله به مسایل حاشیه ای معطوف بدارد. و اعتبار وحیثیت از دست رفته را ترمیم نماید. اما متاسفانه خیلی دیر شده جناب مرسی.
  • میثم GB ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    9 6
    مرسی همونیه که بعد از"" بیداری اسلامی ""مردم مصر اومده رو کار؟!!
  • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    5 5
    بابا هنوز از راه نیومده داری گرد وخاک میکنی.به قول ما ایرونی ها:گر اگر طبیب بودی سر خود دوا میکردی.فکری به حال اغتشاشات کشور خودت بکن امنیت کشورهای خلیج فارس پیشکش خودت و خانوادت که تو امریکا دارن عیش و نوش میکنن.
  • سامان IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    6 5
    ضمن سلام وتسلیت به مناسبت اربعین حسینی اونقدر حقیرند که نمیدونم چی بهشون بگم.ما ایرانی هستیم و مرسی که هیچ کل جهانم نمیتونه مارو تهدید کنه.فقط بلدن حرف بزنن اگه جرات دارن کاری کنن تا بهشون نشون بدیم ایران یعنی چی.
  • محمود IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    7 2
    با سلام . لطفا به عربی و انگلیسی پیام دهید تا آنهایی که پارسی نمی دانند بدانند . موارد فوق الذکر را معمولا ایرانیان سراسر دنیا میخوانند...
  • hasan IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    6 5
    شما که اینقدر ادعا میکنی اقای مرسی برو کلاه خودتو سفت بگیر باد نبره.کلفتر از شما هم نتونسته ایران رو حتی یه تهدید کوچیک بکنه چه برسه به شما که هنوز مردم مصر مشخص نیست که قبولت دارند یا نه.
  • بدون نام IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    7 7
    مرسی میخواهد با این گنده گویی هایش خودی نشون بده نمیدونم داره با دم شیر بازی میکنه.یکی به این آقا بگه پاشو اندازه گلیمش بردار
  • حسن A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    5 7
    مرسی ؛مثل صدام سرنگون شده واروپا وآمریکایادگرفته ؛تا هرموقع نیاز به نفت وپول رایگان کشورهای حوزه خلیج فارس باشد منطقه را به صورت امنیتی ومورد تهدید نشان دهد تاکشورهای حوزه خلیج فارس هدایای مالی واقتصادی راروانه آن کشورها نمایند.
  • بدون نام IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    11 5
    معلومه اسرايل پخ ميكنه شما ميلرزيد چجوري اونقت ميخوايد با ايران درگير شيد.كويتو عراق اونزمان با كمبود اسلحه يك ربع گرفت شما همه 7 8 تا ده دقيقيه وقت ميگيرين براي ايران
  • مهدي IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    10 7
    ايران با گنده ها كل كل ميكنه ... ماهي كوچولو هاي خليج فارس خيلي كوچيك تر از اينن كه توي تور ايران باشن...تور ما كوسه و نهنگ ميگيره دلقك ماهيا از سوراخاش در ميرن. تو نميخواد ما رو تهديد كني مواظب باش نهنگه نخوردت:)
  • ادم بیکار EU ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    3 1
    یک موضوع مهمی است که باید در نظر گرفت و ان جایگاه مصر در روابط خارجی ایران است متاسفانه ما همیشه عادت داریم هر کس هر جایی در هر مجلسی در بار ه ایران حرف بزند زود موضع بگیریم واقعیتش جایگاه مصر برای ایران مثل جایگاه امریکاست یعنی ما چنان روابط گرم و صمیمی با مصر در طی این 30 سال نداشتیم در حالیکه روابط مصر و امارات یا امریکا بسیار گرم است پس نباید انتظار داشت تا مصر خیلی زود با ایران صمیمی شود
  • مهمان IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    10 2
    به قول یکی از اندیشمندان مصری که گفته بود « شیرهای نر ایرانی را به کشور های عربی برای تولید نسل نترس و باغیرت بیاورید .» حالا آقای مرسی میخواهد با شیرها در بیفتد !!! به آقای مرسی باید گفت اگر مردی و غیرت داری با اسرائیلی ها بجنگ که مانند موش از ایران می ترسند بعد در باره ی ایران صحبت کن . در جنگ ایران وعراق نیروهایتان در میان نیروهای عراقی بودند . برو از آن ها بپرس ایرانی یعنی چه؟ من که در جنگ هشت ساله با توجه به اینکه 18 سال سن داشتم خود شاهد بودم نیروهای شما چطور تسلیم می شدند یا فرار می کردند.
  • علی مولا A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    18 1
    نیازی نیست ما خودمونو به رخ بکشیم و ایران ایرن بکنیم و مرگ بر فلان بهمان کنیم بلکه ما باید آنی باشیم که شایسته است در این صورت است که هیچ کسی به خودش اجازه نمی دهد هر حرفی را بزند
  • ناصر شکراله زاده IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    10 2
    آقای مرسی . ایران شهیدان را هیچ کشوری نمی توانند حتی به شوخی اسم تهدید ببرند.
  • حسین IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    2 1
    آقای مرسی شما به فکر گدایی یک میلیارد سالانه خود از آمریکا باشید گنده تر از خودت حرف نزن
  • فیروز حق شناس IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    2 0
    برای خبرآنلاین افتخاری نیست که با استناد به خبر خبرگزاری کویت ( که خط مشی تفرقه افکنی میان ایران و مصر را دنبال می کند) این جریان ضد مرسی را که درعرصه عمل ضد مصری خواهد بود، راه بیاندازد. برادران و خواهران در خبرآنلاین توجه کنند که با یک شگردخبری، چنین سخنی را از مرسی اخذ کرده و به عبارتی این موضع چند پهلو را از میان حرف های شتاب زده او استخراج کرده اند، موضعی که بیش از هرکس،غرب را و اسرائیل را نگران می کند و جهت گیری آن علیه ایران به هیچ وجه جدی نیست و تردید های زیادی راجع به آن وجود دارد. برادران بدون توجه دارید کسانی شاد می کنید که بر کرسی های ارتجاع منطقه و استعمارغرب تکیه زده اند همان کسانی که نه مرسی را دوست دارند و نه شما و دشمن هر دو هستند. خواهش دوستانه آنست که به نوعی جبران کنید
  • سرباز امام زمان IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 1
    اقای مرسی همون مهندس بازرگان هستش که ادای مسلمانی در میاره یه کسی مثل اردوغان که ما بهشون رو دادیم