مهر نوشت:

نوزاد یک‌روزه‌ای که توسط پدرش برای دفن به آرامستان بوشهر برده شده بود، زنده شد اما گویا کسی از زنده شدن این نوزاد خوشحال نشد.

مردی که برای دفن نوزاد یک‌روزه خود به آرامستان بوشهر مراجعه کرده بود، هنگامی که با خبر زنده بودن این نوزاد مواجه شد، نوزاد را از کارکنان آرامستان تحویل گرفت و پس از چند روز ادعا کرد که این کودک فوت شده بود و خود آن را در گوشه‌ای دیگر دفن کرده است.

والدین این نوزاد هنگامی که خبر زنده‌بودن وی را شنیدند، باور نمی‌کردند این نوزاد که هنگام تولد فوت شده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تائید کرده بود، زنده شود.

در حالی که بر اساس نظر پزشک بیمارستان، این کودک همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود، در غسالخانه آرامستان بوشهر جان گرفته و گریه کرد.

البته گواهی ای که این پدر هنگام دفن فرزند خود به غسالخانه ارائه داده بود از سوی پزشک بیمارستان صادر شده بود ولی به تائید پزشکی قانونی نرسیده بود.

 

نوزاد مرده هنگام غسل شروع به گریه کرد

مدیر آرامستان بوشهر به تشریح این واقعه پرداخت و اظهار داشت: روز یکشنبه حوالی ساعت 12 ظهر بود که والدین این نوزاد با در دست داشتن یک کارتن به آرامستان مراجعه کردند و خواستند که فرزند فوت شده خودشان را دفن کنند.

غلامرضا کرده‌بندی اضافه کرد: ما نیز طبق معمول این درخواست را برای شستشوی نوزاد به غسال‌خانه ارجاع دادیم تا کارهای شستشو و آماده‌سازی این نوزاد برای دفن انجام شود.

وی اضافه کرد: در حالی که همکاران ما در غسالخانه مشغول بیرون‌آوردن نوزاد از لباس یا پوشش پارچه‌ای وی بودند، به یکباره متوجه می شوند که این نوزاد زنده است و نوزاد گریه می کند.

 

ممانعت پدر نوزاد از فیلمبرداری کارکنان غسالخانه

مدیر آرامستان بوشهر گفت: این اتفاق باعث شد تا همکاران ما همگی بالای سر این نوزاد جمع شوند و همه دیدند که این نوزاد زنده است و وقتی قصد داشتند از این واقعه فیلمبرداری کنند با ممانعت پدر این نوزاد مواجه شدند.

وی اضافه کرد: در این هنگام برای اینکه اتفاقی برای این نوزاد نیافتد و بتواند به حیات خود ادامه دهد، سریعا با اورژانس تماس گرفتیم و تقاضای آمبولانس کردیم که متاسفانه اورژانس به ما گفت که در حال حاضر آمبولانس در اختیار ندارد.

کره‌بندی افزود: پدر این نوزاد که اصلا از شنیدن خبر زنده بودن این نوزاد خوشحال نشده بود، بچه را داخل کارتن انداخت و گفت که خودم او را به بیمارستان می‌رسانم.

وی ادامه داد: در حالی که از این مرد می‌پرسیدیم که چرا وقتی فرزند شما زنده است، بیمارستان برای او گواهی فوت صادر کرده است، او فقط سکوت می‌کرد و یا در جواب به برخی سوال‌ها به صورت مشکوکی طفره می‌رفت. این مرد نیز با خودروی پراید خود، کودک را برد تا او را به بیمارستان منتقل کند ولی از رفتار و صحبت‌های او معلوم بود که قصد این کار را ندارد.

کره‌بندی ادامه داد: برای پیگیری این موضوع بیش از 15 بار با این مرد تماس گرفتم ولی جواب نداد. برای بررسی موضوع به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز رفتم ولی خبری از این مرد و نوزاد وی نبود. هنگامی که برای پیگیری این موضوع به حراست و پلیس 110 اطلاع دادم، آنها گفتند که باید این شکایت و درخواست پیگیری از سوی پدر نوزاد مطرح شود.

وی گفت: پس از تماس‌های مکرر با پدر این نوزاد، بالاخره موفق شدم با وی ارتباط برقرار کنم و در پارکینگ یکی از بیمارستان‌های با وی قرار گذاشتم و با وی صحبت کردم.

 

بچه مرده بود/ نوزادم را خودم دفن کردم
کره‌بندی بیان داشت: این مرد در حالی که نوزاد را زنده از آرامستان خارج کرده بود، خیلی طبیعی و بدون هیچ‌گونه ناراحتی به من گفت که این نوزاد فوت کرد و زنده نماند.

وی به صحبت‌های مشکوک این مرد اشاره کرد و اظهار داشت: پدر این نوزاد می‌گفت که اگر شما هم جای من بودید، دوست داشتید که این نوزاد زنده نماند؛ البته دلیلی برای این موضوع ذکر نمی‌کرد ولی من به او گفتم که موضوع مرگ و زندگی یک انسان در میان است و باید قضیه روشن شود.

مدیر آرامستان بوشهر افزود: وقتی به این مرد گفتم که باید برای دفن کردن این کودک از پزشکی قانونی مجوز بگیرد و با بردن این کودک به پزشکی قانونی، علت مرگ مشخص و مجوز دفن صادر شود ظاهرا قانع شد که این کار را انجام دهد ولی وی رفت و دیگر خبری از او نشد. وقتی بار دیگر با این مرد تماس گرفتم، وی به من گفت که نوزاد خود را برده‌ام و خودم او را دفن کرده و محل دفن و چگونگی دفن وی به شما هیچ ربطی ندارد.
47282

کد خبر 269502

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 158
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    یا خدا. آخه این مرد چطوری تونسته این کار را بکند. به جای اون مرد ، من لرزه به تنم افتاد. قربون خدا برم یکی تمام زندگیش را می فروشه که صاحب فرزند بشه یکی هم مثل این آقا. به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست. از خبر آنلاین تقاضا دارم که این مسئله را دنبال کند. لطفا.
    • ناشناس IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      همه ان شخاصی که مستقیما صحنه زنده شدن نوزاد را دیدن شکایت کنند و شهادت بدن تا این فاجعه را بدرستی دنبال کنند.
    • عباس محمدي IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      من اشناي اين نوزادم اين نوزاد سندروم بود وماندني نبود
    • بوشهری IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      چی میگین شماها. اصلا میدونین فقر یعنی چی اصلا میدونین خرجی نداشتن یعنی چی بهترین کار را این پدر کرده است ای کاش پدر منم موقع تولدم این کارو کرده بود وقتی میدید اینده من تو فقرو فلاکته!!!
    • همدانی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      من نوزادی داشتم که پس از در روز از تولدش در بیمارستان مرد...بعنوان یک پدر که فرزند اولش را از دست داده پس از خواندن خبر فقط پشت مانیتور خشکم زد . فقط همین...
    • مهدی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      برادر گرامی آیا هیچ از حال و روز ان مرد و خانواده اش و میزان درآمد او خبر دارید که اینقدر حس پدرانه تان عود کرده .میدانی اجاره خانه یک خانه 70 متری در محله توسط به پایین ماهی چنده . میدانی نان تنها تر یک خانواده 4 نفره روزی چقدر میشه . تا حالا یه روز رفتی سر خیابان و ببینی کارگری رو که تا ساعت 12 ظهر به امید اینکه ببرندش سر کار از 6 صبح از خونه بیرون اومده و هنوز کاری گیرش نیامده چه قیافه ای داره
    • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      خواهشمندیم این واقعه را پیگیری کنید . هر کس که هرکاری بخواهد نمی تواند انجام دهد .
    • ناشناس IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      بغیر از پدر دیوانه نوزاد میبایست ان پزشک بی سواد هم که کیلویی تشخیص داده و ان بیمارستان بی در و پیکر همه زیر سوال بروند . و حتی مادر نواز که سکوت کرده را همه باید محاکمه شوند مسیولین اگر اقدام به بررسی نکنید به هر چه بالاتر است همه ما شکایت میکنیم. داریم به کجا میریم چرا هیچکس هیچ موقع جوابگو نیست. ؟
    • ناشناس IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      اقای مهدی // متاسفم برای منطقت یعنی چی ؟ یعنی یک انسان را برنامه ریزی کن بدنیا بیار بجای قبول مسءولیتش . نقشه قتلشو بکشه چون پول اجاره خونه نداره؟ چشمشش کور دندش نرم بره اب حوض بکشه نون خشک بخوره اما عشق و ارامش را به خونه اش بیاره و و بچه اش را خوب سرپرستی و تربیت کنه . خودتم مشکل داری انگاری.
    • محمدعلی LV ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      ببخشید چطور موقع تولید مثل ایشون کلا عقل و منطقشون به فنا رفته بود و یادشون نبود که فقر و مصیبت گریبانشو داره میگیره؟ بعد که بچه ای درست شد و بدنیا اومد ناگهان جهنم فقر و فلاکت در نظر ایشون پدیدار شد و "منطق"(!) حکم کرد که بهتره بچه شو بکشه؟؟؟!!!
    • محمدعلی LV ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      آقای عباس محمدی آشنای نوزاد! فرمودید بچه سندروم بود ولی نفرمودید چه سیندرمی؟! بعدش هم چه ربطی داره؟ اگر این باشه که هر کس بچه یا اطرافیانش یه مشکل ژنتیکی، یا بیماری صعب العلاج یا لاعلاج داره باید بکشه یا زنده بگورش کنه؟!! عجب منطقی واقعا متاسف شدم.
    • علی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      قتل عمدي فرزند توسط پدر چه فرزند دختر باشد يا پسر، حسب ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامي مستوجب ديه مقرر شرعي است و به اصطلاح اين مورد از موارد سقوط قصاص است و از طرف ديگر چون پدر به عنوان مجرم در موضوع مطرح است ؛ حسب موازين شرعي با موانع ارث برخورد كرده و اين ديه كه از پدر اخذ مي‌شود به ساير اولياي دم غير از او پرداخت خواهد شد و چون اين عمل پدر نظم عمومي جامعه را بر هم زده و بيم تجري او بر ديگر افراد جامعه وجود دارد از جهت جنبه عمومي علاوه بر پرداخت ديه به حبس تعزيري ۳ تا ۱۰ سال براساس ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامي محكوم خواهد شد./
    • علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      106 8
      خبرآنلاین حداقل شما به عنوان یک رسانه موضوع رو پیگیری کنید. چون مثل اینکه توی کشور تا چیزی رسانه ای نشه هیچکس رسیدگی نمیکنه!
    • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
      درسته اینی که میگم زیاد خوب نیست،پدر بچه این قدر مرد نبوده که بچه را زنده نگه داره،حداقل بچه را میداد پرورشگاه، که اونجا شانسی داشته باشه!
    • ارمین IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
      40 12
      موافقم.
    • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
      26 65
      اگر پدر فرزندش رو کشته باشه طبق قوانین شرعی و اسلامی هیچ کاری با این پدر نمیتوان کرد.
    • بی نام IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
      23 4
      جناب مهدی چیزهایی را که می گویید به هیچ عنوان جواز عمل شنیع را نمی دهد ، واقعا انسان بیشرفت هستی
  • اهوازی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    عجب داستان خوبی تعریف فرمودید آقای مدیر آرامستان لطفا چیزی را تعریف کنید که قابل باور باشد این همه پیگیری کردید که به آخرش برسید <<به شما هیچ ربطی ندارد>>؟
    • مهران IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      جناب آقای اهوازی شما اطلاعات دقیقتری دارید که اینگونه سخن می گویید. شما از کجا می دانید شاید واقعیت داشته باشد با توجه به اتفاقات اخیر اصلاً هم بعید نیست
    • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      آقای مهران،لطفا از حرف های آقای اهوازی ناراحت نشید،از کجا معلوم که خودش پدر اون بچه یا کسی مثل اون باشه که این طور داره حرف میزنه!
    • منصور IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      129 9
      امثال همین آقای اهوازی هستند که با نشر این عقیده که "کار هیچکس به کس دیگه مربوط نیست" باعث فلاکت و بدبختی همه شدن. چطور میگی به کسی مربوط نیست؟! مگه ما انسان نیستیم وقتی می بینیم کسی میخواد یک زنده رو دفن کنه بگیم دستت درد نکنه کارت درسته، بکن؟ شما به من بگید پس فرق بین انسان و حیوان چیه جناب آقا یا خانم اهوازی؟ بدبختی جامعه ما اینه که همش میگیم به من ربطی نداره و شدیم این. خودت رو بخوان زنده خاک کنن یک نفر وایسه تماشا کنه چه حالی میشی بنده خدا؟ دست دراز نمیکنی به اون یک نفر بگی منو نجات بده از دست اینا؟ برو خجالت بکش و چیزائی رو در نظرگاه مردم بنویس که عبرت بشه برای دیگران و مردم انسانیت و اخلاقیات رو یاد بگیرن
    • اهوازی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      حرف من اینه که اول نباید زود قضاوت کنیم دوم با دقت به مطلب فوق نگاه کنید میبینید هیچ پاراگرافی با پاراگراف بعد نمیخونه و این من رو به شک انداخته که گفته این آقای رئیس صحت داشته باشد اگر دو احتمال کنار هم بذاریم شما کدام رو بیشتر باور میکنید کسی از زنده شدن فرزند خودش خوشحال نشود و او را سربه نیستش کند یا اینکه کسی با کسی مشکلی دارد و میخواهد برای او دردسر درست کند من که دومی را بیشتر باور میکنم چون من پدر هستم و عشق فرزند رو میدونم پس یک پدر نمیتواند اینکار را انجام داده باشد
  • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    493 8
    میتونید چند تا حیون نام ببرید که همچین کاری با بچش کنه!؟
    • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      انسان
    • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      بله یکی نام میبرم بابای این بچه
    • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      میمون، وقتی زیرش آتیش باشه، بچش رو میگذاره زیرش و میشینه روش!!!
    • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      67 5
      انسان
    • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      69 10
      میمون البته در شرایط خیلی سخت این کار را میکنه. اما برخی دیگه از حیوانات هم هستند که بچه هاشون را می خورند.
    • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      بنده رو هم به لیست اضافه بفرمایید چون کار این پدر مورد تایید من هستش.
    • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
      31 11
      چرا اینقد جوگیر میشین؟ طرف حتما مشکل روانی داشته که اینکارو کرده. همین.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    پدر قصی القلب باید اعدام شود...
    • بدون نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      مگه وحشی هستی،حالا یک کاری کرده،باید ریشه یابی کنیم
    • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
      44 22
      اه،حالم به هم خورد،تا یک جنایتی اتفاق میافته برای لاپوشانی میگید ریشه یابی!
  • سارا IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    بر چنین پدرانی شرم باد.... مردم ما تا کجا رفتند...
    • اراز IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      132 2
      همچنین شرم بر اورژانس بوشهر باد. شاید گواهی فوت جعلی باشد و طرف قصد زنده به گور کردن فرزن را داشته.
  • رضا IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    305 8
    چه بیمارستانی که هنوز فرق بین مرده و زنده را نمی فهمد !!! احتمالا پدر این نوزاد خود او را به قتل رسانده است.
    • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      111 5
      من می خوام بدونم که این نیروی انتظامی ، پلیس چه کاره هستند .وقتی یه مورد مشکوک گزارش میشه چرا پیگیری نمیکنند، حالا بااین پیگیری های این مجریان قانون شاهد اتفقات بعدی نیز باشید
  • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    201 3
    پيگيري اين موضوع خواست مردم و به عهده دادستاني و نماينده مدعي العموم بوشهر مي باشد. خبرآلاين لطفا" پيگير باشيد!!!
    • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      58 14
      مدعی العموم که کاری ندارد می گوید پدر ولی و قیم است
  • س IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    198 6
    اين يه فاجعه است به اسم بازگشت به دوره جاهليت خدا كنه اون بچه رو زنده زنده دفن نكرده باشه حتي فكرشم نميتونم بكنم
  • بدون نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    160 3
    موضوع باید پیگیری شود شاید بچه خودش نبوده...
  • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    160 6
    از قوه قضاییه تقاضا دارم که به طور جدی این قضیه را دنبال کنه و منتظر شاکی خصوصی نباشه،پس مدعی العموم چه کاره است؟
  • میثم IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    94 82
    خدایا بمن بیاموز قبل از آنکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم کمی با کفشهایش راه بروم!!!
    • بدون نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      21 20
      چقدر قشنگ!مشكل اينه كه از بس هميشه همه چيزو برعكس به ما تحويل ميدن نميدونيم چيو باور كنيم چيو باور نكنيم.فقط اميدوارم كه اين قضيه صحت نداشته باشه.
    • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      43 6
      شايدم پدرش نبوده!!از كجا معلوم!!چي داره به سرمون مياد!!!
    • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      18 29
      احسنت عادت کردیم به قضاوت زودهنگام قبل از اینکه مطمئن بشیم
    • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      62 7
      الان چه ربطی به این قضیه داشت؟؟؟ موضوع جون یه انسانه! هیچ دلیلی پذیرفته نیست...
  • مهدی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    139 8
    خدا لعنتت کند مرد کثیف خون اون بچه گریبان تو رو تو این دنیا و اخرت خواهد گرفت بی رحم نامرد
  • حقوقدان IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    161 5
    از نظر حقوقی پدر به اتهام قتل عمد باید مورد تعقیب باشه. حرف پلیس هم اشتباه است که نیاز به شاکی خصوصی داره. جرم عمومی است و پلیس موظف است موضوع رو از طریق دادستان دنبال کنه.
    • اسماعیل IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      58 7
      خبر آنلاین لطفا پیگیری کنید. التماس میکنم به عنوان یک همنوع این فاجعه را به اطلاع عالیترین مقامات کشور برسانید. طفل معصوم است و باید پدرش در دادگاه محاکمه شود. من تاب و تحمل گریه یک نوزاد را ندارم و این خبر اعصابم را به هم ریخته. شما را به خون پاک طفل شش ماهه سالار شهیدان قسمتان میدهم پیگیری کنید.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      76 3
      اورژانس اعلام كرده ماشين نداريم پليس هم گفته بايد پدر بچه شكايت كنه؟؟؟؟ يعني چه؟؟ چه خبره توي اين كشور؟؟؟ خبرآنلاين وظيفه شماست كه پيگيري كنيد. اين بوي جنايت ميده
    • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      76 2
      این قسمتش جالبه:"هنگامی که برای پیگیری این موضوع به حراست و پلیس 110 اطلاع دادم، آنها گفتند که باید این شکایت و درخواست پیگیری از سوی پدر نوزاد مطرح شود." یعنی پدر نوزاد برود از خودش شکایت کند!
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    87 7
    روانی آخه مگه میشه
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    94 10
    این قضیه باید پیگیری شود.خدایا به داد مابرس در مملکت امام زمان چه اتفاقاتی می افتد باید خبرآنلاین پیگیری کند...
    • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      24 5
      مرده شور ...
  • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    139 4
    دست مریزاد به بیمارستان و پلیس 110
  • ايراني IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    111 9
    يا خدا!!يعني چه دليلي ميتونه داشته باشه؟؟فقر؟؟فرزند نامشروع؟؟هر چيزي كه بوده باشه اون فرشته خدا چه گناهي كرده كه بايد از دنيا بره،همون كسي كه بچه رو داده روزيشم باهاش مياره..واقعاً آدم ميمونه چي بگه...تاسف باره.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    28 79
    با این پدر معلوم نبود این بچه بیچاره چه سرنوشتی داشته باشه؟؟؟ بچه خیابانی که تو شهر رها شدند و فال می فروشند یا .... پس همون بهتر که از شر این زندگی راحت شده.
  • رها IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    96 4
    يكي مثه اون مرد برزيلي پدر كلوين از بيمارستان شكايت ميكنه كه چرا سهل انگاري كردن يكي هم مثه اين مرد بوشهري واسه سهل انگاري بيمارستان لحظه شماري ميكرده!
  • ايراني IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    143 6
    خواندن اين مطلب هر چند داستان باشد اين حقيقت را نمايان مي كند كه 1- اورژانس بوشهر هيچ وقت ماشين ندارد. يا در لحظات حياتي 2- نيروي انتظامي خيلي فعال و پيگير است در اين زمينه 3- زمينه ارتكاب جرم مهيا است در جامعه 4- مسئولين بيمارستان خيلي راحت گواهي ميدهند البته از نوع فوتش 5- مشكلات استان ها بخصوص بوشهر كم نمي باشند و كسي جوابگو نيست
  • امیر IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    59 4
    نکته جالب اینه که در حالی که مطابق قانون سقط جنین 3 ماهه و بیشتر قتل نفس محسوب می شود مدیر ارامستان می فرمایند که :"هنگامی که برای پیگیری این موضوع به حراست و پلیس 110 اطلاع دادم، آنها گفتند که باید این شکایت و درخواست پیگیری از سوی پدر نوزاد مطرح شود."به نظر شما این تخلف نیست ؟...یعنی از این به بعد کسانی که ناخواسته بچه دار می شوند ویا به هر دلیلی نمی خواهند بچه را نگاه داشته باشند می توانند صبر کرده پس از تولد او را از بین ببرند و نگران قانون هم نباشند چون خودشان باید از خودشان شکایت کنند...خیلی مسخره است.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    96 13
    اگر هرگونه سوقصدی درکار باشد ، بی شک قتل عمد محصوب می شود و پدر سزاوار قصاص است
    • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      49 26
      از نظر شرعي در صورت قتل فرزند توسط پدر، نمي‌توان پدر را قصاص كرد.
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    وَإِذَا الْمَوْؤُودَةُ سُئِلَتْ بِأَيِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ
    • بدون نام IN ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      57 7
      ترجمه: و از (دختران) زنده به گور شده سوال میشود... به کدامین گناه کشته شده اند... و امیدوارم از عده ای هم سوال شود که با چه منطقی به کامنت بالا منفی داده اند...
  • اميد IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    140 6
    الان نقش پليس توي اين داستان چي بود؟! نقش اورژانس چي ؟! اگه كسي فهميد واسه مام توضيح بده...
  • احسان IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    لطفا همگی توجه فرمایید.انقدر هم تند نروید.زود قضاوت نکنید .اینا فقط چند جمله هست که نقل قول شده.من مطمئن هستم که اون پدر بچه خودشو نکشته
    • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      44 3
      از كجا ميدونين؟؟خدا كنه همينطور باشه كه شما ميگي!
    • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      44 6
      شما اون پدر بچه نیستید احتمالا؟!
    • شاهین IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
      14 11
      دقت کنید گفته بچه خودشو نکشته. شاید از روی تنفر بچه کس دیگه رو کشته. شاید بچه خواهر یا برادرش بوده ک بخاطر خوردن ارثش اونو کشته. شاید بچه نامشروع زنش بوده و اونو کشته و بخاطر همین مادر بچه جرات نکرده واکنشی نشون بده. شاید...
  • محمدرضا.ع IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    52 2
    و زندگی در چنین جامعه ای چقدر نفرت انگیز است وای خدایا!!!!!!!!!!!!!
  • مسعود IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    37 6
    اگر پدر دست به دفن خودسرانه کودک زده باشه باید تحت پیگرد قرار بگیره
  • ساروی EU ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    56 3
    خوب اگه نمی خواستیش میدادی به اوناییکه آرزوی بزرگ کردن یه بچه رو دارن!
    • مسلمان IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      25 14
      ازنشانه های آخرالزمانه که حتی توی انجیل هم ذکر شده است
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    12 40
    اين وسط هيچكي نپرسيده چرا؟ همه از قبل شمشيرشونو اماده كردن انسان هاس ظاهر بين حتما هزار نفر به نظر من راي منفي ميدن تا ارمانشهر فاصله اي معكوس داريم
    • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      45 7
      چرایی بالاتر از جون یه نوزاد هست ؟ حالا به هر دلیلی ؟ حتی اگه اون بچه از یه زورگیر و متجاوز بوده باشه . به هر صورت از این مادر بوده و خدا مسئولیتش رو به اینا داده کشتن یه انسان یه طفل معصوم که پاک ترین موجوده بی گناه ترین و مظلوم ترین موجوده ، دنبال چه چرایی میگردی دیگه ؟
    • شاپرك IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      55 5
      يعني چي چرا؟؟؟؟؟؟ هر دليلي هم داشته قابل قبول نيست اگر مشكل مالي يا هر مسئله ي ديگه اي داشته خيلي بي خود كرده بچه دار شده حداقلش ميتونست بچشو بسپاره به پرورشگاه نه اينكه بدبخت رو زنده به گور كنه
  • امير GB ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    26 52
    واذا المووده سلت بای ذنب قتلت
    • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      87 8
      از شما شهروندان عربی خواهشمندم که هنگام نوشتن جملاتتان معنی فارسیش رو بنویسید که ما ایرانی های پارسی زبان هم بفهمیم
    • محمدعلی LV ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      34 20
      این قرآنه دوست عزیز: "از دختران زنده بگور شده پرسیده خواهد شد: بکدامین گناه کشته شدند؟"
    • میلاد AU ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
      15 8
      خوب خودشون که نمیدونن باید از پدرشون بپرسن!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    40 3
    آقا چطور میشه این خبرو پیگیری کرد؟ خبر میشه شما پیگیر باشید ؟؟؟
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    11 25
    مگه کودک یکروزه رو غسل می دهند.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    47 3
    چقدر قوانين جالبي داريم که پليس گفته خود پدر نوزاد بايد شکايت کنه!!! لابد بايد ميومده و از خودش شکايت ميکرده!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    36 4
    قانون اسلامی در مورد قتل فرزند توسط پدر چه مجازاتی در نظر گرفته !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    14 44
    شاید نا مشروع بوده
    • اغشت IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      53 3
      نامشروع هم که باشه حق نداره این کاررو انجام بده جون یک انسان رو به هیچ علت نمیشه گرفت .لطفا توجیه نکنید اگر نامشروع هم بود باید قبل از بدنیا اومدنش از همون اوایل شکل گیری جنین فکری میکردن . اون حق حیات داره
    • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      52 3
      خوب نامشروع باشه. به هرصورت انسان بوده دیگه. یکی دیگه گناه کرده این طفل معصوم باید از زندگی ساقط بشه ؟ اون بچه که چیزی رو حس نکرده تو این دنیا . نه زندگی نه خوشی نه انسان و ادم بودن نه لذت و خوشی و نه درد زندگی و از این دنیا رفت و گناهش مونده پای پدر و مادر و اون کسایی که باعث این فاجعه عظیم بشری شدن
    • حسین IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
      4 43
      نامشروع بودن و نبودنشو ول کنید.آقا جان مرده بدبخت بوده پول نداشته. چی کنه؟
  • امیر A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    60 4
    خبرانلاین نمی بخشمت اگه این موضوع رو پیگیری نکنی .
  • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    71 7
    یکی مثل من 14 سال است برای بچه دار شدن به هر کاری دست زده‌ام و بی نتیجه، یکی هم مثل این پدر.
    • مجرد A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
      4 4
      فک کنم شما رو میشناسم نه؟
  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    52 6
    چرا يك پدر بايد دست به چنين جنايتي بزنه ؟ لطفاً دليلشو پيگيري كنيد . بايد جلوي تكرار اين حادثه رو از ريشه گرفت.
  • محمود US ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    44 2
    خدایا به تو پناه میبرم
  • m IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    76 7
    خبرآنلاین ما کاربران چند ده هزار نفری سایت شما ، خواستار پیگیری جدی این مساله از دادستانی بوشهر می باشیم. با تشکر
  • ایرانی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    51 4
    پيگيري اين موضوع خواست مردم و به عهده دادستاني و نماينده مدعي العموم بوشهر مي باشد. خبرآلاين لطفا" پيگير باشيد!!!
  • پژمان IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    49 4
    با تمام وجود از شما خواهش میکنم پیگیری کنید این قضیه بسیار تکان دهنده هست و شوخی بردار نیست! بی صبرانه منتظر نتیجه پیگیری شما هستم . خدا نگهدارتون
  • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    8 93
    من هم بودم همین کارو می کردم.
    • H IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      72 11
      پس توهم انسان نیستی
  • واي IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    49 6
    سر درد گرفتم اگه اين كارو كرده باشه خدا لعنتش كنه
  • abbas IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    52 5
    شاید این بچه متعلق به خودش نبوده.چرا بچه را کارتون به آرامستان آورده اند.چرا پزشک فوت این نوزاد را تائید کرده است.ودست آخر چرا نیروی انتظامی دخالت نکرده.خواهشن پیگیری کنید.و مخاطبان خود را در جریان قرار دهید.
  • reza IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    50 6
    به خاطر به لجن کشاندن نام انسان باید از این به اصطلاح مرد شکایت کرد ،این انسان باید جواب میلیاردها انسان دیگر را بدهد . نفرین بر او باد
  • منصور IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    45 4
    عجيب است. يعني وقتي شك به يك جنايت وجود دارد باز هم پلیس 110 منتظر شكايت از سوي پدر مي ماند؟
  • حمید IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    47 2
    در این هنگام برای اینکه اتفاقی برای این نوزاد نیافتد و بتواند به حیات خود ادامه دهد، سریعا با اورژانس تماس گرفتیم و تقاضای آمبولانس کردیم که متاسفانه اورژانس به ما گفت که در حال حاضر آمبولانس در اختیار ندارد.یعنی.....چی آخه........!!!!
  • علي IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    11 48
    آقا احسان من هم بانظر شما موافقم شايد اون بچه .... شايد .... خيلي چيزا امكان داشته باشه
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    10 56
    فرضيه من اينه كه احتمالا بچه نامشروع بوده!
    • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      77 4
      شما نمی خواد پیشاپیش فرض کنی
    • بدون نام US ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      56 2
      بر فرض هم که بوده...خوب که چی. حالا ماها که مشروع بودیم خیلی فرشته ایم
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    15 57
    چه زود گرم ميشيم چه زود سرد ميشيم چه زود قضاوت مي كنيم چه زود حكم صادر مي كنيم ملت شعاري و احساسي همين ميشه اين داستان نكات مبهم زيادي دارد يعني هيچكس از دوستان به اين نكات قبل از حكم دادن فكر نكرده؟
  • fani IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    غم انگيز بود. اما اگه بچه به هر دليلي الان ديگه زنده نيست واقعا خوش به حالش كه رفت و نديد دنياي ادم بزرگا به چه لجنزاري تبديل شده!!!!
    • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      101 5
      فانی ناامید// فرهنگ پوچی و نا امیدی را رواج نده تشویق کن که در سختیها میتونیم زنده باشیم و مقاوم تر میمانیم و با همه دردها و رنجها تلاش میکنیم که از این بدبختی که هر روز شاهدش هستیم به خوشبختی خواهیم رسید . همینطوری هم دیوانه ها را میبینیم که یا توهم مواد مخدر دارن بچه شو میکشن یا تولد میشه میکشتش . یا زنش طلاق میخواد توی خیابون میکشتش . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امیدوار باش دوست عزیز. خوشبین باش با همه موضوعاتی که باعث بدبینی ما میشود.
  • مهدی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    71 3
    تو مملکتی که اورژانسش آمبولانس نداره، هیچ بعید نیست پدرش هم بچه اش رو زنده به گور کنه !!!
  • مجید IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    14 56
    فقر - بدبختی - آلودگی - تحریم - گرانی و ...
  • sina IT ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    49 3
    چرا در اینجور مواقع مدعی العموم بایستی ساکت بماند .
  • مجید IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    14 72
    این قضیه فقط یک دلیل داره و اون هم فقره . بارداری ناخواسته بوده و خانواده پول این رو نداشتن که از داروهای سقط جنین استفتده کنند و یا اینکه کورتاژ کنن. بچه ناچاراً به دنیا آمده و با دعای پدر و مادر فوت کرده یا اینکه به قتل رسیده . بزرگ کردن بچه خرج داره
    • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
      63 9
      شما فقط حرف نزن !!!
    • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
      48 4
      پول نداشته ؟؟؟ داشته از گرنسنگی می مرده؟؟؟ غلط کرده آوردتش! این همه راه پیشگیری بعدشم طول اون 9 ماه نه .... قبل از سه ماه سقط جنین قانونیه قانونیه چه غلطی می کرده ؟!!!!!
  • محسن IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    63 5
    این وظیفه دادستان محترم بوشهر است موضوع را پیگیری کند. به هر حال مرگ مشکوک و دفن غیر قانونی جرم است.
  • م IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    53 5
    خواهشمندیم این واقعه را پیگیری کنید .
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    51 4
    محتملا يا بيماري لاعلاجي داشته و يا در فرايندي غير از ازدواج بدنيا آمده، به هر حال از زشتي و شنيع بودن آن كم نمي كند و بايد پيگيري شود.
  • احمدی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    29 3
    این عمل وقیحانه باتوجه به موارد ذکر شده کار یک انسان نیست .بعضی از دوستان این عمل را ناشی از فقر اقتصادی و...... میدانند این مورد نظریه در همه جا صدق نمیکند . چون خداوند به ما عقل و شعور داده تا ما درچنین مواقعی ان را بکار ببندیم بد و خوب را تشخیص بدهیم. ما کما بیش افرادی را می شناسیم برای تامین زندگی و نداشتن اقل در آمد دچار مشکل می شدند و با تلاش و کوشش فراوان و با ایمان راسخ به زندگی ادامه دادند و افراد مفیدی برای این جامعه شدند . خداوندا آنقدر به ما نعمت دادی که عقل چنین فردی قدرت تشخیص و چشم بصیرت و درک لازم را ندارد که مرتکب چنین کاری می شود ودر این عالم معصیت می کند.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    6 47
    اگر از این مورد مثل مورد زورگیری اخیر فیلمی رسانه ای میشد حتما نیروی انتظامی و پزشکی قانونی و .... دست بکار میشدند
  • بهبهانی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    23 3
    با سلام وتشکر از همه کاربران عزیز ومحترم و مسولین محترم خبرآنلاین که همگی احساس درد ومسولیت ودلسوزی نمودند / بنده معتقدم که باید دقیقا و مصرا پیگیزی شود وکارشناسانه این موضوع کالبد شکافی وبررسی شود و نتیجه آن به اطلاع عموم برسد وپیشاپش ازقضاوت نابهنگام وعجولانه نسبت به این رخداد خوداری شود تا شاهد تکرار چنین حوادث نگران کننده ای نشویم/ کاربران فرهیخته و عزیز ودلسوزی که خواستار پیگیری موضوع فوق الذکر هستند رای مثبت اعلام فرمایند متشکریم
  • هادی IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    52 5
    درود به شرف مدیر آرامستان بوشهر !!!
  • مصطفی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    46 3
    مشروع یا غیر مشروع سندرم یا سالم فقیر یا پولدار و و و و هزارتا بهانه ی دیگه . ما با کدوم قدرت و اجازه میتوانیم حق زیستن و حیات رو از کسی بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه دست ماست که یک معلول یا سرطانی شفا میگیره یا فقیری فقیر میماند یا پولدار میشود.چیه این دنیا دست ما و اون پدره که به خودش این اجازه رو داده؟اگه انسانیت نمرده باشه باید پیگیری بشه.پیگیری
  • اورژانس اجتماعی US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    62 5
    من خواهش میکتم با دیدن هر گونه رفتار نا متعارف از سوی هر یک از والدین سریعا موضوع رو با کارشناسان اورژانس اجتماعی اطلاع دهید تا جلوی خیل عظیم کودک آزاری های که سراسر کشور در حال انجام هست گرفته و با افراد کودک آزار به صورت جدی برخورد شود.شماره تماس 123
  • بدون نام US ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    55 2
    اگه نمی تونسته بچه رو نگه داره میدادتش به بهزیستی. یا اونجا نگهش می داشتن یا خانواده دیگر از بهزیستی که واجب صلاحیت بودند می گرفتند و طفل معصوم و بزرگ می کردند
  • آرین IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    6 39
    با وجود این تورم بهترین کار را کرده است
  • بی پول EU ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    7 25
    از بی پولیه
  • میلاد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    7 27
    کاش پدر منم در مورد من همین کارو می کرد
    • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      19 3
      میلاد جان برو خدا رو شکر کن
  • هستی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    29 6
    یکی مثل ما میلیون ها خرج میکنه بچه دار نمیشه یکی مثل این آدم احمق خودش بچشو زنده به گور میکنه ! واقعا جای تاسف داره
  • زهرا A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    20 7
    با عرض معذرت شما که ادعا میکنید خرج و مخارج سنگین است و میگویید بهتر که نوزاد مرد قبل از اینکه اقدام به باردار شدن و به دنیا آوردن یک کودک بیگناه رو بکنید این مساءل مالی را در نظر بگیرید.به نظرتان اگر مرد از پس مخارج بر نمی آیدبهتر نیست فکر بچه دار شدن را نکند تا اینکه با نهایت بی شرمی به مرگ فرزندش راضی باشد وای بر ما که مثلا از تبار کوروشیم کارمان به چه بی شرمی هایی کشیده.
  • سانی IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    9 3
    واقعا برای نفس این کار متاسفم ولی خدا اون بچه رو دوست داشته که به دست پدر حیونش کشته شده و طعم بیشتر بدبختی رو حس نکرده در هر صورت آینده اش معلوم بوده چی می شه
  • یکتا IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    9 10
    شایدنوزاددختربوده باباش مث اعراب جاهل قصدکشتنشوداشته.
  • بدون نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    9 16
    بچه ها انقدر زود قضاوت نکنید . کدوم یکی از شماها میتونه چنین شرایطی را تحمل کنه ؟ بچه آدم جلو چشمش مریض و عقب افتاده باشه و کاری نتون براش بکنه . خیلی سخته . شاید اون مرد هم دوست نداشته بچه را بکشه اما ...
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    20 6
    خدا گفته بچه هایتان را بخاطر فقر نکشید. ما روزی آنها را میدهیم. من برا همه اونایی که بخاطر گرانی و فقر به این بابا حق میدن متاسفم. طفلک مادر بچه. من 14 ساله ازدواج کردم خدا یه بچه هم بهم نداده. بازم شکر میکنم ولی این آدم بچشو زنده بگور کرده واویلا...
  • بماند A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    10 3
    از کجا میشه مطمئن شد این خبر راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    6 2
    لطفا اول از صحت خبر اطمینان پیدا کنید بعد نظر هاتون روبگید....
  • صبا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    10 3
    شاید تو این دنیا بتونی کاری بکنی تو اون دنیا جواب خدا رو چی میدی
  • حسين A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    8 3
    اكه نميتونست نكرش داره پس پرورشكاه واسه چي هست؛تحويل ميداد اونجا
  • امیر حسین IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    9 4
    این پدر فقط وفقط به 1دقیقه فکر کرده اگر فکر دقیقه ها روزها ساعتها سالهایی رو میکرد که از عذاب وجدان چکار باید کرد این کارو نمیکرد
  • هستی IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    8 4
    واقعا که بی چنین پدری لیاقت بچه نداشت
  • مليكا A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    13 5
    واقعا كه...برا اون پدر و همچين آدمايي متاسفم...
  • الهه A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    22 4
    من الان ۳ ساله که ازدواج کردم در حال حاضر فرزندی ندارم و نمیتونم حس مادرانه داشته باشم با این حال فقط میگم خدا ازگناهش بگذره..چطور دلش اومد...دوستانی که میگین خرج داره با این افکارتون اصلا و اصلا موافق نیستم میخواست همون اول فکر همه چی و بکنه...
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    22 2
    من خودم بچه ام از دست دادم شش ماهه نه خواب دارم نه خوراک این مرد خدا نشناس چطوری میتونه این کارو کنه خدا لعنتش کنه
  • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    9 7
    کاش صحت نداشته باشه
  • پریا A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    13 3
    یکی مثله ما آرزوی ی بچه رو داره خدایا کرمتو شکر بچه رو به کیا میده
  • آشنا A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    7 10
    فرماندهی بوشهر در جمع خبرنگاران گفت موضوع از این قراره که زن و مردی بعد از انجام سونوگرافی متوجه میشن که نوزادشون معلولیت ذهنی داشته و با گرفتن مجوز اون رو سقط میکنن اما در غسالخانه نوزاد زنده میشهو به همین خاطر بود که پدر ناراحت میشهو بعد از انتقال به بیمارستان متوجه میشه که نوزاد دوباره مرده و جنازه شو در روستای دهداران که محل زندگیشون بود دفن میکنه.
    • مصطفی میرزاجانی US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
      6 9
      انشاالاه که فوت کودک از جانب خداوند بوده است به امید قدوم مبارک آقا امام زمان وتمام شدن تمام بدیها
  • بی نشان A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    3 6
    شاید دلیل دیگه ای داره.کسی رو بی دلیل مقصرنکنید. شایدم...
  • علی A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    16 7
    هر که دندان دهد نان دهد
  • ح IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    8 3
    طفلی بچه
  • الهام A1 ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    2 5
    بچه ها من میگم امکان درست بودن این قضیه خیلی ضعیفه، تو رو خدا زود تا یه چیزی می خونین باور نکنین، اخه م ه میشه مگه داریم؟ ای بابا ای بابا
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    19 3
    خدایا کاش ی بچه سالم هم به ما بدی
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    18 3
    بابا تو این کشور ما اینقدر از این اتفاق های وحشت ناک میفته،که از هزارتاش شاید یکیشو مردم بفهمن،متاسفانه از انسانیت هیچ بویی نبردیم،هر روز هزاران قتل ،تجاوز ،خود فروشی،دزدی ،هزار جور اتفاق دیگه میفته اما هیچ کس حتی ب خودش زحمت ریشه یابی وپیگریشو نمیده،همه مون سر مون گرم زندگی خودمونه که همه چیزمون رله باشه ،حالا اطرافمون هر چی میخواد بشه بشه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    26 4
    سلام من یه مادرم حاضر بودم همه چیزم رو بدم و تا آخر عمرم گدایی کنم اما پسر خردسالم محمدطاها مثل این نوزاد تو غسالخونه زنده بشه
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    11 34
    من خودم دوتا کودک اتیسم دارم 5ساله شونه در ماه فقط خدا خبر داره من چقدر پول دارو وهزینه توان بخشی اینا رو میدم جیگرم خونه آگه یه پزشکی بتونه به یه طریقی منو از شر اینها خلاص کنه واقع ن دستشو می‌بوسم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین