شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای قرائت سراسری زیارت پیامبر اکرم (ص) از بعید در نماز‌های جمعه این هفته سراسر کشور دعوت کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

در آستانه 28 صفر، سالروز رحلت جانگداز پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت جانسوز سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت ثامن‌الحجج، علی بن‌موسی الرضا المرتضی (ع) ضمن عرض تسلیت شهادت این معصومین همام، از ملت فهیم، قدرشناس و عاشورایی ایران اسلامی می‌خواهیم تا در روز جمعه این هفته (22 دی ماه 91) که مصادف با 28 صفر است، با حضور پرشور و عاشورایی خود در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، زیارت "از بعید" نبی مکرم اسلام را همه با هم زمزمه کرده و در آستانه دومین سال قیام مردم مبارز بحرین برای آزادی آنان از چنگال دژخیمان آل خلیفه دعا کند.

 اینک در ایام پایانی ماه صفر و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و در آستانه رحلت جانگداز پیامبر اعظم (ص) ماهی که سراسر عزای آل‌الله است،‌ ماهی که به فرموده بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) هرچه داریم از محرم و صفر و مکتب عاشورایی حسین (ع) داریم، قرار داریم، ماهی که در روند شکل‌گیری نهضت اسلامی ایران نقش بسزایی داشته است.

انقلاب اسلامی با تاسی از قیام خونین عاشورایی حسینی (ع) و مکتب سراسر نور نبی مکرم اسلام (ص) و با نثار خون‌های بیشماری در بهمن 57 به ثمر نشست و دست طاغوتیان و نظام ستم‌شاهی را از سرنوشت کشور و مال، جان و ناموس مردم کوتاه کرد. با پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی حکومتی اسلامی بر گرفته از فقه پویایی جعفری بر مبنای سنت حسنه پیامبر اعظم، نظام سلطه و مثلث شوم توطئه، آمریکا، اسراییل و انگلیس به تکاپو برای مقابله و براندازی نرم و سخت‌ نظام با انواع روش‌ها و شگرد‌های پیچیده و خطرناک افتاده و هر روز مردم ایران را با ترفندی جدید و توطئه‌ای خطرناک‌تر از قبل علیه هویت‌ اسلامی و مذهبی خود مواجه می‌کرده، اما مردم همچنان استوارتر از قبل بر سر اعتقادات خود ایستاده‌اند.

نظام سلطه روزی با تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های دینی و تاثیرگذار، فشار‌های هسته‌یی، اقتصادی و تحریم‌های یک جانیه و روزی دیگر با اهانت به مقدسات و اصول دین مبین اسلام و جسارت‌ به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) و روز دیگر با برپا کردن فتنه و آشوب و اغتشاش در شهر‌ها و غبار‌آلود کردن فضای جامعه اسلامی، به دنبال براندازی نرم و از بین بردن اعتقادات و هویت دینی ملت شریف ایران است، اما ملت شهید‌پرور و مبارز ایران نشان داده مصمم و استوارتر از گذشته با بصیرت و درک لحظه‌ها و تبعیت از ولی فقیه زمانه خویش تمام توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش برآب کرده و به عنوان الگویی اسلامی و پیشرفته در حال صادر کردن انقلاب اسلامی خود به اقصی نقاط جهان است. در این میان اهانت‌های جسورانه ناپاکان و دجالان زمانه به ساحت مقدس پیامیر اعظم (ص) در سالیان اخیر، دل‌های عاشقان حضرتش را داغدار کرد.

اما در این رهگذر با فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر صلح و دوستی، حضرت محمد (ص) همه مردم بصیر ایران اسلامی با حضور عاشورایی خود در نماز‌های جمعه سراسر کشور و قرائت زیارت پیامبر اکرم "از بعید" برای فرج امام زمان (عج) و گشایش مسلمین در اقصی نقاط عالم به ویژه مردم مظلوم بحرین و فلسطین دعا می‌کنند و با پیامبر عظیم الشان اسلام تجدید عهد می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه ضمن عرض تسلیت مجدد این ایام، از ملت بزرگوار ایران اسلامی و همه آحاد و اقشار مختلف مردم شریف ایران می‌خواهد تا با حضور عاشورایی و حماسی خود در نماز‌های دشمن شکن جمعه در سراسر کشور و قرائت زیارت پیامبر اکرم "از بعید" برای مسلمین جهان دعا کنند.

62303/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =