ایسنا نوشت:

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انشاء‌الله «ری» از تهران جدا نمی‌شود، گفت: دستور توقف موقت انتصاب شهردار ری صادر شده و این پرونده در آینده به یکی دیگر از شعب دیوان عدالت اداری خواهد رفت و این رای دائمی خواهد شد.

مهدی چمران گفت: انتخابات پیش‌روی شوراها در تهران و ری بر اساس نظر مجلس به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، گفت: بنابراین یک شورای شهر تشکیل خواهد شد و در نتیجه یک شهردار برای مجموعه یکپارچه تهران و ری معرفی می‌شود.

وی درباره جلسه احتمالی با رییس‌جمهور هم به ایسنا گفت: زمان این جلسه هنوز معلوم نشده است. اجازه بدهید این مسائل خصوصی نزد من و رییس‌جمهور باقی بماند. شورای شهر تهران درخواست جلسه‌ای از ریاست‌جمهوری نداشته و از این دست ملاقات‌ها بین من و رییس‌جمهور به‌صورت روتین انجام می‌شود که در آن نه تنها موضوع ری، بلکه از سیر تا پیاز مسائل مختلف بررسی می‌شود.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا اعضای شورای شهر هم در جلسه مربوط به جدایی ری با رییس‌جمهور حضور خواهند داشت؟ به ایسنا گفت: هنوز مشخص نیست، ممکن است اعضای شورا هم در این جلسه حضور یابند و یا حتی خودشان به صورت مستقل دیداری با رییس‌جمهور داشته باشند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مقيمي IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
    2 1
    هر وقت براي تهران امتيازي قائل ميشن ما ساكنين شهرستان مي شيم و هر وقت قرار است ضرري متوجه تهرانيها بشه ما مي شيم بچه تهران !! براي نمونه به كل آژانسهاي شهرستان ري كه 255 واحد صنفي است تنها 211 آرم طرح ترافيك دادند كه به هر آژانس يكي هم نمي رسه و همين 2 ماه گذشته هم قرار بود تعدادي از كارتهاي سوخت آژانسهاي تهران را غير فعال كنند زدند 1000 تا از كارتهاي سوخت آژانسهاي شهرري را سوزاندند.