یکی از اقلام مورد نیاز هر ایرانی برنج است خیلی از ایرانی ها اگر برنج نخورند احساس سیری نمی کنند برای همین نبود یا کمبود برنج برای خیلی ها دشوار است

افشاری از ایلام نوشته:مدتی است که برنج در ایلام کم شده این در حالی است که قرار بوده به شرکت ها و ادارات برنج بدهند لطفا از مسئولین در این باره سوال کنید.
واما علی مهدوی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در این باره گفت:
به منظور اصلاح روش‌های توزیع برنج مورد نیاز بازار، به زودی علاوه بر عرضه این کالا از طریق عمده فروشی‌ها و خرده فروشان، از راههای دیگر در جهت رساندن برنج مورد نیاز به دست خانوارها بهره‌گیری می‌شود.
وی با بیان اینکه در همین راستا قرار است به ترتیب روزانه تعدادی از ادارات و سازمان‌ها براساس معرفی نماینده و ارسال لیست پرسنل به ازای هر نفر یک کیسه برنج 10 کیلویی در اختیار آنان قرار داده شود، افزود: رستوران‌ها و مراکز طبح غذا نیز با مراجعه به سازمان و دریافت حواله، میزان برنج مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.
مهدوی با اشاره به اینکه تاکنون مراکز دانشگاهی و آموزش عالی دارای سلف سرویس از طریق معرفی نماینده خود توانسته اند میزان برنج مورد نیاز خود را تحویل بگیرند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این‌ها، از طریق اتحادیه خواربار فروشان در سطح محلات نیز به میزان کافی برنج توزیع می‌شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تأکید کرد: خوشبختانه هیچگونه مشکلی در تأمین برنج مورد نیاز استان وجود ندارد و با توجه به میزان بالای خرید و سفارشات صورت گرفته، به صورت متناوب روزانه این محصول وارد استان شده و در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد.
وی جو ایجاد شده را کاملاً کاذب و غیر واقعی دانست و اضافه کرد: با برنامه‌های پیش بینی شده این موضوع نیز به زودی رفع خواهد شد.
مهدوی با اشاره به واردات این کالا از طریق ارز مرجع، اظهار کرد: این محصول مشمول نظارت و قیمت‌گذاری می‌شود و کسانی که بخواهند از این فضا سوء استفاده کنند و سعی در توزیع این کالا خارج از شبکه توزیع با قیمت‌های گزاف به مردم نمایند براساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    5 0
    آقایی که اعلام می کنی با ارز مرجع برنج وارد می کنی من کشاورز که ببرای تولید برنج باافزایش صد در صدی یا بیشتر هزینه مواجهم باید چی کار کنم برنج ما مونده رو دستمون شما هم که خوب به هندی ها حال میدی به خدا دیگه بیچاره شدیم مگه به من برای خرید ادوات ارز مرجع میدین که با ارز مرجع برنج وارد میکنین واقعا دیگه تولید برنج به صرفه نیست فکر کنم بمیریم بهتره این همه زحمت آخرش هیچ از هند میارن فکر کنم سرنوشت چای شمال در انتظار برنج شماله باید زمینها رو فروخت تو این مملکت باید دلال بود . نظرم رو حذف نکن