احمد نعمت بخش،دبیر انجمن خودرو سازان روز چهارشنبه در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد.

طی ماه های گذشته قیمت خودرو یکی از خبر ساز ترین موضوع های اقتصاد ایران بوده است.

به منظور بررسی قیمت خودرو ازاحمد نعمت بخش،دبیر انجمن خودرو سازان دعوت کردیم تا او در این رابطه توضیح دهد.

کاربران خبرآنلاین می توانند سوال های خود در رابطه با خودرو را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    100 1
    لطفا سوال کنید چرا خودروها خارج از کشور ارزان تر از داخل هستند این چه معنای دارد؟!
  • مسعود IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    36 1
    میخواستم بدونم خودرو تحویل اسفند91 اگه فرضا فروردین 92 تحویل بشه بعد قیمتها در فروردین بالا رفته باشه طبق کدام قیمت محاسبه میشه
  • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    39 0
    آقای نعمت بخش عزیز خودروی پراید مدلex111 رو در تاریخ تو مهر ماه ثبت نام کردم آیا پس از نزدیک 110 روز گذشتن از واریز پول به شرکت نباید این خودرو تحویل داده می شد . به نظر شما این مدل مشتری مداریست؟
  • عباس IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    32 0
    ایا کسی که تیر ماه ثبت نام کرده و تحویل خودرو دی ماه و 70 درصد پول خودرو پرداخت شده با سود 22 درصد و این افزایش قیمتها که سود 22 درصدی پوشش نخواهد داد ولی تا الان حتی دعوت نامه برای تندر صادر نشده چراتبدیل به یک ایربگ شده؟ ما به این دلیل تندر ثبت نام کردیم و این همه منتظر ماندیم که 2 ایربگه باشه والان یه ایربگ هم تحویل نمیشود سوال من کجای دنیا خودرو سازان این چنین مشتریان صبوری دارن؟ چرا اصل مشتری مداری اصلا" رعایت نمیشه؟ ایا ارزش پول من هم با قیمت ماشین همخوانی دارد؟
  • بدون نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    10 8
    بنام خدا باسلام سوزوکی ویتارا تحویل بهمن ماه 91به موقع تحویل میگردد
    • بابک IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      21 1
      نه عزیز شاید شهریور 92 اونم شاید قول نمیدیم
  • محمد صاحبی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    54 1
    من از سازمان حمایت از مصرف کنندگان به دلیل الا بردن 20 میلیون تومانی خودرو مگان شکایت دارم . در تیر ماه یک خودرو مگان ثبت نام کردم برای تحویل در دی ماه و به دلیل افزایش قیمت قادر نیستم خودرو خود را تحویل بگیرم . به تعزیرات و استانداری و فرمانداری شکایت کردم ولی آنها گفتند باید از سازمان حمایت از مصرف کنندگان شکایت کنید چون مصوبه آنها به اینن افزایش وجهه قانونی می بخشد . به نماینده جلس هم شکایت کردم ولی حرفم به جایی نمی رسد . این قرارداد ها ظالمانه است و حقوق مردم و مصرف کنندگان را لگد مال می کند . من چگونه می توانم از این سازمان شکایت کنم ؟ به کی پناه ببرم ؟
  • سپیده IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    27 2
    با سلام و خسته نباشید آیا قیمت خودرو تا پایان سال توسط خودروسازان مجددا افزایش خواهد یافت؟
    • ایران IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      26 1
      بله عزیز این که سئوال نداره
    • مصرف کننده IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      11 0
      لطفا" چرا برای خرید خودرو با توجه به بودجه نمیشود فردای خودمان برنامه ریزی کنیم و همش برای پیش خرید کابوس افزایش قیمت داریم؟مگه چقدر میشود وام جور کرد؟ ایا ارزش پولمان با سود ناچیز و افزایش قیمت سر سام اور همخوانی دارد؟
  • حمید رضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    19 0
    با سلام چرا تندری که ایران خودرو 3 ماه است پول دعوتنامه را هم گرفته تحویل نمی دهد ؟ سرانجام 206 تیپ 6 که 8 ماه از تحویل آن گذشته چه می شود ؟
  • حسینی IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    16 1
    با سلام خواهشمند است در خصوص عدم تحویل خودرو پارس تندر که نوبت مهر ماه هنوز تحویل نشده را پیگیری نموده و نتیجه دقیق را اعلام فرمایید. البته پاسخهای از نوع "در حال تولید است ،در مرحله تحویل است "را زیاد شنیده ایم اما نتیجه ای حاصل نشده
  • سعید EU ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    57 0
    چرا در ایران صنعت خودرو تبدیل به یک تابو شده به این ترتیب که دولت برای کاهش قیمت سایر کالاها با واردات بی رویه سعی در کنترل قیمت آن دارد حتی اگر این کار به قیمت بی کار شدن به عنوان مثال تمام کشاورزان یا دامداران تمام شود، اما در مورد خودرو حاضر نیست حتی یک درصد از تعرفه گمرکی را کاهش دهد؟ آیا خون خودرو سازان رنگین تر از کشاورزان، دامداران و سایر تولید کنندگان کشور است؟ تا چه زمانی مردم ایران مجبور هستند از خودروهایی استفاده کنند که فقط اسم خودرو را یدک می کشند و حتی یک درصد هم مشابهتی با خودرو های قرن 21 ندارند، آن هم با هزینه ای چند برابر هزینه صرف شده توسط مردم سایر کشورها برای خرید یک خودرو استاندارد؟
  • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    35 0
    لطفاً بپرسین " چرا خودروسازان در باب واردات خودرو همواره مانع تراشی می کنند و همواره به اون اعتراض دارن؟ آیا می خوان یکسره بازار رو در اختیار خود داشته باشن؟ آیا فکر نمی کنن که همین نبود رقابت یکی از عوامل مهم درجا زدن صنعت خودروسازی ماست؟ " با سپاس از خبرآنلاین
  • حیدری IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    19 0
    در تاریخ 91/07/13 یک خودرو تیبا ثبت نام کردم به قیمت مصوب شهریور 91 وقرار شد در دی ماه تحویل داده شود ولی تااین تاریخ هنوز دعوت نامه هم برای اینجانب ارسال نشده است.و با توجه به پیگیری های مکرر هیچ کس پاسخ گو نیست لذا خواهشمند است به صورت شفاف و بدون پرد ه در مورد قیمت و چگو نگی تحویل و زمان دقیق تحویل اینجانب و همه کسانی که ما نند بنده هستند را مطلع فرما ئید با تشکر
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    42 0
    چرا پارس خودرو در تابستان که قیمت مگان 37 ملیون بوده و در بازار 41 ملیون پول ملت را گرفته و الان بعد از 6 ماه می خواهد ان را به قیمت 57 ملیون بدهد ان هم با سود 7 درصد ایا این در یک جامعه اسلامی انصاف و حلال است
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    28 0
    لطفا از ایشان قیمت واقعی تمام شده خودروها برای خودروسازان را بپرسید
  • فهیمه IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    22 3
    با سلام میخواستم بدانم چرا کشور ما که تو جهان سوم از نظر اقتصاد حرف اول رو میزنه صنعت خودرو سازی اش اینقدر افت داره و هیج ایده جدید و نویی را در این صنعت پیاده نمیکنه ؟چند سال است که خودروی پراید را دستکاری میکند و هر بار بدتر از بار قبل به بازار عرضه میکند حال کشور چین که اصلا به حسابش نمی آوردیم خودروهایی با کیفیت و ایمنی بهتر از خودروهای ما تولید و عرضه میکند.چرا؟ چرا؟
  • عباس IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    20 0
    اینکه جدیدا"حق مشتری ومشتری مداری دیگه بی معنی شده واقعیتی محض است ومتاسفانه هیچ مسئولی واقعا"جوابگو مساله کمبود خودرو نیست،مردم بسیار از این قضیه ناراحت وشاکی هستند ،اگرچه این نبودها وگرانیها حاصل کارعده ای دلال وسود جو در بازار است،ومتاسفانه مشتری واقعی بدون خودرو وخیلی ها عطایش را به لقایش سپردند ومنصرف شده اند.
  • سیدحمید IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    15 0
    چرا ایران خودرو قیمت دقیق و قطعی سوزوکی گراند ویتارا تحویل بهمن و اسفند را اعلام نمیکند تا ثبت نام شدگان تکلیف خود رابدانند؟
  • توحید US ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    27 8
    با عرض سلام. به چه دلایلی ازاد سازی قیمت خودرو در ایران به یه ارزو تبدیل شده؟؟؟؟؟؟
  • مرد بی ماشین IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    59 2
    من هیچ سوالی ندارم.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    9 56
    چرا قیمت خودروهای خارجی 2 تا 3 برابر شده ولی داخلیها تغییر چندانی نداشته است؟
    • جواد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      13 0
      با سلام پراید 111 از نمایندگی تحویل گرفتیم و با توجه به مشکلات زیر نمایندگی گفت برین چند روز دیگه ماشین بیاورید تا تعویض گردد: 1- درب ماشین پس از باز و بسته شدن دیگر باز نشد و قفل ماند 2-در کاپوت باز نمی شد. 3-ضبط کار نمی کرد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد دم از کیفیت هم میزنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام EU ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      13 2
      دو تا سه برابر؟؟؟؟؟؟نکنه همین 206 خودمون رو میگی؟؟؟؟؟؟؟عزیز من پراید 7 میلیونی شده 14 تا 206 16 میلیونی شده 30 میلیون و مدل فولش 40 تا .اینا رو نمیبینی بیخودی نظر نده.
    • یک انسان ایرانی EU ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      12 0
      خواستم از ایشون بپرسم خودرویی که 70 درصد پولش در زمانی که دلار 1226 تومان بوده پرداخت شده چرا باید بعدا 44 درصد افزایش بخوره و این تازه انتهای کر نباشه و دوبراه خودرو سازان تقاضای قیمت بالاتر بکنند و کیفیت خودرو و وسایل خودرو هم نصف شود؟ خودرویی که من میگم رانا هست که قراربود حداکثر 15 میلیون باشد و 10 میلیون آن جلوجلو پرداخت شد که اگر ما اون زمان خودروی دیگر و یا دلار خریده بودیم الان نمیخواست 10 میلیون اضاف تر بدیم و هر روز هم حرص بخوریم که مبادا دوباره گرونش کنن خودروی من تحویل دی هست در صورتی که خبری حتی از دعوتنامه ی آن نیست .آیا این به این معنا نیست که خودرو ساز با تلف کردن وقت به دنبال این است که خودرو گران شود و بعد خودرو را به من تحویل دهد؟خواهشا شفاف و بدون مغلطه پاسخ من را بدهید
  • یوسف US ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    10 1
    با عرض سلام احتمال ازاد سازی قیمت ها چند درصد وجود دارد ؟ خودروی مگان قیمت ازاد شد ودر پی ازادی قیمت بازار هم واکنش نشان دارد وبازار هم گران شد اگه سایر خودروها هم ازاد بشه نتیجه همینه مثلا قیمت ازاد شه تندر بشه 280000000 بازار هم میشه 350000000 پس ازاد ازی چه فایده داره که همه اصرار دارن ازاد سازی وقتی مفیده که ازاد بکنه واز اون ور هم خودرو تحویل بده افزایش بیرویه قیمت خودرو در بازار از عدم اراه خودرو از طرف خودرو سازاست ایا واقعا ازاد سازی کمکی به ثبات بازار میکند با این توضیهاتی که دادم؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    7 0
    بالاخره برای sd 206 تحویل مردادما کی دعوتنامه صادر خواهد شد الان 6ماه از تاریخ تحویل ان گذشته
  • امیر IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    5 0
    لطفا زمان قطعی تحویل تندر های ثبت نامی (ایران خودرو) شهریور ماه که قرار بود آذر تحویل بدن رو اعلام بفرمایید ، شرکتی که مشکل اساسی در تامین قطعات ضروری (من جمله ایربگ) بر روی خودروی خود دارد چرا با اینکه 3-4 ماه پیش خودرو رو پیش فرش می کنه به فکر تامینش نیست؟ چرا باید راهنمایی و رانندگی با نصب 1 ایربگ موافقت کنه؟ جان مردم مردم یعنی اینقدر بی ارزش شده؟
  • بدون نام GB ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    9 0
    چرا با وجود ادعای اینکه خودروساز هستید و درصد تولید داخل خودروهایی مثل 405 و پارس و پراید این خودروها کاهش تولید 50 درصدی داشته اند؟
  • مهدی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    6 0
    سلام، من یک دستگاه خودرو تیبا در 16/7/91 بصورت پرداخت نقد ثبت نام کردم با قرار تحویل 3 ماهه ولی با گذشت دو هفته هیچ خبری نیست به شماره 099770 زنگ میزنیم می گویند آخر یه روزی خودرو می آید!!!!!!؟؟؟؟؟
  • فاتحی EU ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    3 0
    با سلام من یک 206 خریدم سال 90 که تنظیم هر دو چراغ جلوش کار نمیکند و نور کافی در شب ندارم بارها مراجعه کرده ام کسی جواب درست وحسابی نمیدهد میخوام بدونم که از طریق مراجع قضایی میتونم پی گیری کنم.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    11 0
    چرا خودروسازان دیگر دنیا که جایگاهی نداشتند از قبیل چین،هند،ترکیه،برزیل و روسیه به سرعت در حال پیشرفت و تولید واقعی هستند ونه مونتاژ؟؟اما ما پس از 50 سال که صاحب کارخانه خودروسازی بودیم و هستیم فقط پسرفت داشتیم و نه پیشرفت!تا به کی می خواهید عقب ماندگی خودتان را به گردن دوران جنگ تحمیلی،تحریم و گرانی ارز بیندازید؟
  • علي IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    5 1
    با سلام اول خودروهاي ثبت نام شده را تحويل دهند بعد هر جوري خواستند گران كنند نمونش تاريخ تحويل 206 تيپ 2 بنده 31/5/91 مي باشد كه تا الان خبري نشده.
  • یوسفی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    8 0
    -آقای نعمت بخش تا کی میخواهید ،مشتریان تندرE2LPرا بپیچانید؟ یک روز میگوئید ارز ندارید.پس باپیش پرداخت های مشتریان که 50 تا70 درصد قیمت خودرو است ،چه کردید؟ یک روز میگوئید،مشکل تامین مواد اولیه دارید،مگر خودروسازان مواد اولیه خود را به روز تهیه میکنند؟ یک روز با اختیار خودتان ، تندر E2LPرا بهE1 تبدیل بعد مشکل عدم شماره گذاری تک کیسه هوا را به گردن پلیس راهور میاندازید،درحالی که رییس پلیس راهور اعلام میکند ،مجوز تولید تندر با دو کیسه هوا میباشد و عدم شماره گذاری تندر را تکذیب میکنند.یک روز مشکل تهیه ایربگ را مطرح میکنید،مگر وقتی از مشتریان ثبت نام میکردید ،به یاد تعداد ایربگ نبودید؟ نتیجه همه این صحبت ها،چیزی جز گران شدن خودرو نبود .فکری به حال کسانی که از آبان و آذر منتظE2LPهستند، بکنید
  • سعید IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    10 0
    مرداد ماه 25 مليون بابت ثبت نام مگان پرداخت کردم در آن موقع بازار 43 مليون بود و الان که موعد تحویل ( طبق قرارداد دی ماه ) حرف از 57 ملیون می زنند . آقای نعمت بخش لطفا بهانه دلار رو نیاورید که تکراری شده و در ضمن خودرو سازها 6 ماه زودتر از توليد پول قطعات رو به شرکت های خارجی داده اند .( قبل از ارز مبادله ای )
  • رضا IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    4 0
    آیا قیمت خودروهای داخلی مثل سمند تا یکماه آینده افزایش خواهدداشت؟
  • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    8 0
    آقای نعمت بخش چرا شما بجای حمایت از حقوق مردم به جیب خوروسازان ومنافع آنان فکر میکنید.آزادسازی قیمت خودروهای داخلی با این کیفیت خودروها چه معنایی دارد؟ چرا جنابعالی آرزوی آزادسازی قیمت را دارید ؟
  • عباس IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    4 0
    با سلام احتراما اینجانب در تاریخ 27/6/91 یک دستگاه سورن تحویل یک ماهه ثبت نام کردم تاکنون خبری نیست آیا معلوم است سورن که یک ماشین ملی است کی تحویل می شود
  • کریمی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    6 0
    با سلام . امروز رئیس جمهور دستور مبنا قرار گرفتن ارز مبادلاتی در تعیین قیمت خودرو رو صادر کردن . آیا این یعنی افزایش قیمت خودرو ؟ تکلیف مایی که پیش خرید کردیم و موعد تحویل فروردینه چیه ؟ آیا این افزایش قیمت به ما هم ارتباط پیدا می کنه ؟ و یا اینکه برای ثبت نامهای آینده این اتفاق میوفته ؟ گرونی متداول شب عید چطور میشه ؟ لطفا شفاف و واضح جواب مارو بدین . با تشکر
  • mojtaba IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    7 0
    بپرسیدچرا شرکتهاخودروهای خودراپیش فروش مثل همه سالهاانجام نمیدهند یااینکه هیچ شرکتی قیمت باثبات نمیدهند؟
  • امیر IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    1 13
    باتوجه به حجم بالای ترافیک در خیابانها،خواهشمند است طوری قیمت گذاری کنید که خودرویی کمتر از 50 میلیون در کشور وجود نداشته باشد.
  • مهدی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    14 0
    آیا عبارت "قيمت خودرو در زمان تحويل بر اساس قيمت روز محاسبه مي گردد" در قرارداد پیش فروش خودرو سازان از لحاظ اقتصادی (نه عرفی و شرعی) صحیح میباشد بدین صورت که خودرو ساز 100 درصد هزینه برای مشتری ایجاد کند تا 20 در صد سود به وی پرداخت کند .وقتی خودرو ساز 70 درصد مبلغ یک خودرو را(10 میلیون برای رانای 15 میلیونی که در آن موعد 206 قیمتش 14 میلیون بود) را پیش دریافت میکند آیا این مبلغ را برای تامین و تهیه قطعات و کارسازی خودروی سفارش گرفته شده هزینه نمیکند که قیمت قطعات را برای 6 ماه بعد برای بنده به روز فاکتور میکند یا پول مشتری را جای دیگری مثلا سکه و دلار و زمین سرمایه گذاری میکند ؟ چه کسی مدافع سرمایه چندهزارمیلیاردی اخذ شده از سرمایه گذاران در هنگام تنظیم قیمتها میباشد؟
  • علي IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    10 0
    چرا ايران خودرو ماشين 207 ثبت نامي من را بعد از 8 ماه هنوز تحويل نمي دهد و اگر در انجام تعهدات خود ناتوان است پس چرا پول ما را از يكسال و نيم گذشته پيش خود نگه داشته كه ارزش آن به يك سوم كاهش پيدا كند سود 22 درصد به چه درد من مي خوره!!!
  • بهزاد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    17 0
    فقط آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای این عزیزان دلسوز مردم و نظام رو دارم که فقط یاد گرفتن با لباس کار (لباس اپراتورهای خط تولید) بیان پشت میز بشینن و کاری کنن که مارو به یاد صف های طویل و طولانی پیکان خدابیامورز بندازن تنها از مدیریت همین لباس پوشیدن رو یاد گرفتن!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    12 0
    با آنکه حقوق ها افزایشی نداشته چرا از اول سال تا کنون چند مرحله قیمت خودرو افزایش یافته ؟ اگر خودرو سازان مشکل نقدینگی دارند چرا هر خودرو ساز 300 هزار دستگاه ماشین در انبارش تل انبار کرد؟ خبرآنلاین لطفا منعکس کن
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    6 0
    قای نعمت بخش، آیا پراید SX131 که در مهر ماه ثبت شده و تحویل آبان بوده نباسد تا حالا تحویل داده می شده، آخه کجای دنیا اینجوریه، بعد از 2 ماه تاخیر هیچکس جوابگوی ما نیست.
  • Naeim IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    17 0
    چرا ما بايد ماشين هاي ٢٠ سال از رده خارج شده رو با قيمت مدل ٢٠١٣ همين ماشينا ك تو خارج هستش بخريم؟؟؟؟؟؟ايا اين عدالته؟؟؟؟؟
  • علي IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    4 0
    من دو قسط بانك سپه خودرو فرسوده را پرداخت كردم خودرو تحويل نشده و بانك سپه يك مقدار از پول سپرده اول ما را گروگان نكه داشته قطعي پول واريز شده ميگويند خودرو يك كمي .......گران شده بما ميخوره يا از كنارمان رد ميشود( بازنشسته پا پياده)
  • امیر مظفری IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    17 0
    از کاربران سوالی دارم اگر شما جنسی داشته باشید که امروز یک تومان بفروشید خریدار بخردوفردا همان جنس را پانصد تو مان کنید باز با اشتیاق و اندکی ناله بخرند چه میکنید؟یک تومان میفروشید؟بنده هم برای بهمن ثبت نام کرده ام اما مقصرم خودرو سازان از جهل وحمق ماسود میبرند همچنان که بسیارانی دیگر وما هم فقط نق میزنیم همین و بس.
  • بدون نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    5 0
    باسلام درمرداد تندر e2 ثبت نام کرده ام . پس ازگذشت 5 ماه در ماه دی که موعد تحویل ما هست صحبت از گرانی میباشد . سوال بنده این است که ما با توجه به این که 2 روز مانده به پایان دی مانده با چه قیمتی خودرو را تحویل میگیریم ؟
  • اتابک IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    7 0
    برای تحریک حس رقابت در بین خودروسازان جهت ایجاد فروش و تولید رقابتی خودرو باید تعرفه های گمرکی خودرو خذف شود. برای بهبود کیفیت و جهانی سازی سطح خدمات خودروسازان نیاز به این کارهست درغیر اینصورت حمایت بیمورد از خودروسازان مطابق با اصل مشتری مداری نخواهد بود.