بارش برف و باران و یخ زدگی جاده ها منجر به وقوع سه تصادف زنجیره ای در جاده های مختلف کشور شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و تنها 7 مصدوم برجا گذاشت. اما تصادفی دیگر در فارس، دو کشته داشت.

مهر نوشت: بر اثر بارش برف در جاده ترانزیت سنتو در محور یزد - مهریز، دو اتوبوس، دو تریلی، سه کامیون و چندین خودروی سواری، واژگون یا از مسیر خارج شدند. این حوادث کشته ‌ای نداشته‌ اند اما حال یکی از مصدومان وخیم است و به بیمارستان یزد اعزام شده است.
جراحت مسافران اتوبوس سرپایی درمان شده و شش نفر از مصدومان خودروهای دیگر به بیمارستان مهریز اعزام شده‌اند که حال پنج نفر آنها مساعد اعلام شده است.
بخشدار مرکزی مهریز نیز از مسدود شدن جاده منشاد بر اثر بارش برف خبر داد.
بارش برف از دیشب در بسیاری از نقاط استان یزد آغاز شده و مناطق کوهستانی با مشکلات رفت و آمدی مواجه شده اند.

 

پایگاه خبری پلیس نوشت: بارش برف و برورت هوا در استان گلستان صبح امروز موجت یخ زدگی سطح معابر شهری و برون شهری شده است. بر اثر یخ زدگی سطح معابر صبح امروز تصادف زنجیری 12 دستگاه خودرو در محور گرگان به فاضل آباد به وقوع پیوست که بر اثر آن خساراتی بر خودرو های تصادفی وارد شد.

بر اساس این گزارش یخ زدگی محور گرگان به" بندرگز" در غرب استان گلستان نیز موجب وقوع چند تصادف خسارتی در محور یاد شده شد.

 

فارس نوشت: صبح امروز چهارشنبه بر اثر یخ‌زدگی جاده که ناشی از بارش برف دیروز مازندران بود، 15 خودرو در منطقه خیرود نوشهر با هم برخورد کردند.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در تشریح حادثه صبح امروز چهارشنبه گفت: آمبولانس 115 نوشهر بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شد.
مهین تفضلی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد. گفتنی است، این حادثه تلفات جانی نداشت.

 
مهر نوشت:
سرهنگ رضا سلبی- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور- از تصادف زنجیره ای هشت خودرو در محور نور به نوشهر به علت یخ زدگی جاده خبر داد و گفت: شب گذشته وقوع تصادف زنجیره ای در محور نور به نوشهر در استان مازندران به ماموران پلیس راه اعلام شد. با حضور ماموران مشخص شد این خودروها به علت یخ زدگی جاده با یکدیگر برخورد کرده اند.
وی ادامه داد: فرمانده پلیس راه استان چندین بار از یخ زدگی این محور در اخبار استانی خبر داده بود و تردد در آن را فقط با زنجیر چرخ اعلام کرده بود. اما متاسفانه این خودروها بدون توجه به این موضوع در جاده تردد کرده بودند.
به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور براساس تشخیص کارشناسان پلیس راه،سازمان راهداری به علت عدم نمک پاشی در محور درصدی مقصر شناخته شد.

 

2 کشته براثر واژگونی خودرو در محور شیراز – بندرعباس
واحد مرکزی خبر نوشت:
واژگونی 405 در محور شیراز - بندرعباس 5 کشته و زخمی برجای گذاشت.
فرمانده نیروی انتظامی بنارویه گفت: در این سانحه که بامداد امروز چهارشنبه رخ داد یک دستگاه پژو 405 واژگون شد که براثر آن 2 نفر از سرنشینان خودرو کشته و 3 نفر دیگر مجروح شدند.
سروان زحمت کشان علت حادثه را سرعت غیر مجاز راننده خودرو اعلام کرد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =